ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור כתב שירות שירותי רכב וגרירה מורחב דרך דו"ח הר הביטוח

אף אחד לא אוהב להיתקע באמצע הדרך ולהזדקק לשירותי דרך… מלבד עוגמת הנפש הנלווית לעיכוב כזה, יש לכך מחיר כבד. עלות שירות גרירה ורכב היא לא זולה בלשון המעטה… מי שמעוניין לבטח את עצמו מפני עלויות בלתי צפויות כאלו, רוכש כיסוי ביטוחי לעניין. איך תדעו אם יש לכם כתב שירות כזה? באמצעות איתור כתב שירות שירותי רכב וגרירה מורחב! ריכזנו לכם כאן מידע על אופן ביצוע הבדיקה ומהותה. על כל שאלה נוספת, כתבו לנו ונשמח להנגיש לכם מידע נוסף וממוקד למקרה שלכם.

מה זה כתב שירות?

כתב שירות הוא מסמך בו חברת הביטוח מתחייבת לספק למבוטח שירות מסוים. מדובר במעין הרחבות לביטוח. זה יכול להיות שירותי רכב, שירות תיקונים מסוימים ועוד. כתב שירות נמכר לצד הפוליסה הבסיסית והוא לעולם לא יוכל להימכר בפני עצמו, ללא פוליסה נלווית. לביטוח רכב לדוגמא, יהיה ניתן לרכוש מגוון כיסויים המרחיבים את הכיסוי הניתן. מחיר כתב שירות יהיה נמוך יותר ממחיר הפוליסה כמו שניתן להבין.

מה כולל כתב שירות שירותי רכב וגרירה מורחב?

כתב שירותי רכב וגרירה מורחב מעניק למבוטח את האפשרות לקבל שירותי גרירה כאשר הוא נתקע עם הרכב באמצע הדרך בגלל תאונה או נזק שנגרם לרכב. המבוטח יכול לקבל שירות גרירה מחברת הביטוח ובאופן כללי, נתוני המרכיבים הכלולים בכתב שירות מורחב משתנים ביין חברת ביטוח אחת לשניה. לכל חברת ביטוח תקנון משלה ולכן, לפני רכישת ביטוח בררו אילו כתבי שירות היא יכולה להציע לו.

מה כולל ביטוח רכב?

ביטוח רכב הוא ביטוח חובה על פי חוק. כיום ניתן לחלק את קטגוריית ביטוחי הרכב לשלושה ביטוחים מרכזיים: ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף.

ביטוח חובה – מדובר בביטוח הבסיסי ביותר כנדרש על פי חוק. במסגרת ביטוח זה ניתן כיסוי ביטוחי לפגיעות בנפש המתרחשות כתוצאה מהרכב המבוטח. זה יכול להיות הולכי רגל, הנהג עצמו או נהגים אחרים.

ביטוח צד ג' – ביטוח זה מכסה נזקים שנגרמו לרכוש צד אחר. כך אם הרכב פגע ברכוש, חברת הביטוח תהיה זו שתכסה את עלות התיקון / הנזק.

ביטוח מקיף – ביטוח זה כולל את ביטוח חובה, ביטוח צד ג' וכתבי שירות בהתאם לרצון המבוטח. ניתן להוסיף הרחבות שונות בהתאם לצרכים הקיימים. זה יכול להיות כתב שירות פנסים ומראות, כתב שירות רכב חלופי ועוד.

למה חשוב לבצע איתור כתב שירות שירותי רכב וגרירה מורחב?

אנשים לא מחליטים ביום בהיר לבוק מה קורה עם הביטוח שלהם. על פי רוב יש את הרצון להתייעל ולשפר את הביטוח הקיים ולכן עורכים את בדיקת האיתור. ריכזנו כאן את הגורם העיקרי לביצוע איתור כתב שירותי רכב וגרירה מורחב. אבל כידוע, סיבות אלו יכולות לשמש לאיתור כל סוגי הביטוח ולא דווקא כתב שירות זה.

לאיתור הגורם המבטח

לפעמים לאחר שהרכב נתקע, אנשים מרגישים "תקועים" הם לא יודעים אל מי עליהם לפנות בכדי לקבל את השירות המגיע להם. הם יודעים שהם משלמים מידי חודש לחברת הביטוח, אך כעת, בזמן אמת הם לא יודעים אל מי לפנות ולכן, הם פונים לבצע איתור מהיר של כתב השירות שנועד לחסוך מהם עלות גבוהה של גרר. פנייה אל סוכן ביטוח תפיק את התוצאות המהירות ביותר, הוא מכיר את התחום והוא יודע איך ניתן לזרז ולייעל את תהליך הפנייה.

חשוב לציין כי רכישת כתב שירות בזמן אמת לא תועיל לאותו הרגע… יש צורך בתקופת אכשרה וחכם עיניו בראשו – רוכש את הביטוח מראש, יחד עם הביטוח הבסיסי.

למניעת תשלום גבוה מידי

מחירי הביטוח משתנים בהתאם להחלטת חברת הביטוח. התחרות בענף קיימת והיא לא עוצרת.  המרוויח ממנה הוא דווקא המבוטח  החכם שיודע לעצור ולבדוק מה קורה עם הביטוח שלו, כמה הוא משלם ומה גובה המחיר שהוא יכול לשלם בחברת ביטוח אחרת המציעה את אותם תנאים. לצורך כך מאתרים את הביטוח הקיים, מקבלים את הפרטים אותם ניתן להשוות, וכך, ניתן למצוא את הביטוח המתאים העונה למחיר הזול יותר.

קריטי לזכור כי בביטוחים, לא המחיר קובע. לא משתלם לרכוש ביטוח רק בגלל מחירו הזול… מה יעזור ביטוח זול אם אמנם משלמים עליו סכום חודשי נמוך, אך בזמן אמת אין עם מי לדבר וחברת הביטוח מתנערת מאחריותה לשלם את המקרה הביטוחי? וזו רק דוגמא, בעריכת השוואת ביטוחים חשוב לזכור את הנתונים הללו.

למניעת כפל ביטוחי

כפל ביטוחי הוא מצב בו למבוטח יש יותר מביטוח אחד בעל אותו רכיב ביטוחי. זה יכול להיות שני ביטוחי רכב כאשר לאחד מהם יש כתבי שירות נלווים ולאחד לא. כך מבצעים איתור כתב שירות שירותי רכב וגרירה מורחב,  בודקים איפה יש את כתבי השירות המשתלמים, איפה מקבלים את התמורה הטובה יותר וכך מחליטים איזה ביטוח לבטל לייעול התיק הביטוחי. על פי נתוני משרד האוצר, מעל חצי מציבור המבוטחים בישראל הוא בעל ביטוחים כפולים. זה קורה בעיקר מחוסר מודעות. ההמלצה היא לבצע בדיקת ביטוחים אחת לשנתיים וחצי ולוודא שאין ביטוחים כפולים או מיותרים. כך נמנעים מתשלומים שלא לצורך.

למניעת חסר ביטוחי

חסר ביטוחי הוא מצב בו המבוטח לא מבוטח כמו שהוא צריך. מצב כזה עלול לגבות מחיר כבד מהמבוטח. במיוחד כאשר זה קורה בביטוח קריטיים. ביטוח רכב הוא ביטוח שיש צורך לחדש אותו אחת לתקופה. חברות הביטוח משתדלות לעדכן את המבוטח על סיום תקופת הביטוח. אך יש חברות ביטוח שלא עושות זאת וכך מבוטח שלא בודק מה קורה עם הביטוח שלו, עלול למצוא את עצמו ללא ביטוח חובה עובר על החוק מבלי לדעת על כך אפילו.

איך מאתרים כתבי שירות?

הדרך לאיתור כתבי שירות כיום, שונה מהדרך בה היו מאתרים כתבי שירות בעבר. כיום ניתן להיעזר בדו"ח הר הביטוח ולהנות ממציאת הביטוחים הקיימים ברגע.

בעבר, כדי לאתר ביטוח או כתב שירות. היה צורך לאתר קודם כל את החברה המבטחת. לצורך כך היו בודקים את דו"חות החיוב החודשיים, מאתרים את החברה המבטחת ופונים אליה. לפעמים היה צורך לפנות אל מספר חברות ביטוח כדי לאתר את החברה המבטחת. מהחברה היו מבקשים את המידע הביטוחי ובגלל שכל חברה מתנהלת בקצב משלה, העניינים היו אורכים זמן רב מידי. במשרד האוצר קיבלו תלונות על כך והנתונים גם הם הצביעו על חוסר מודעות לחשיבות הביטוחים וכך, הוחלט על הקמת אתר הר הביטוח. ליצירת קשר לחצו כאן.

איתור באמצעות דו"ח הר הביטוח

הר הביטוח הוא אתר ממשלתי באמצעותו ניתן למצוא את רשימת הביטוחים הקיימת על שימכם? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, להזין פרטים מזהים וכך, לאחר אימות הנתונים, תוכלו לבחור בשירות "חיפוש ביטוחים על שמי". כל רשימת הביטוחים המופיעה במערכת תופיע ואת הנתונים הללו ניתן לייצא לדו"ח המכונה "דו"ח הר הביטוח" בדו"ח זה לצד כל ביטוח יופיעו כתבי השירות הנלווים לו. וכך, בקלות ניתן לאתר את הביטוחים. למרות זאת, רכבים מעדיפים לבצע בדיקה מקיפה ויסודית באמצעות סוכני ביטוח. צוות ארנפלד ביטוחים מנגיש את בדיקת הר הביטוח ללא עלות ואתם מוזמנים כבר עכשיו לקבל את המידע הביטוחי הרשום על שימכם במערכת.

איתור כתב שירות רכב חלופי מורחב עד הבית דרך דוח הר הביטוח
איתור כתב שירות רכב חלופי מורחב עד הבית דרך דוח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.