ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח תאונות באמצעות דוח הר הביטוח

ביטוח תאונות הוא ביטוח הנרכש לצד ביטוח בריאות פרטי במרבית המקרים והוא מכסה על פגיעה מתאונה. זו יכולה להיות תאונת דרכים וזו יכולה להיות תאונה עצמית. כיום ניתן לאתר ביטוח תאונות דרך הר הביטוח. מה זה הר הביטוח ואיך משתמשים בו? לפניכם המקיף המלא לאיתור ביטוחים באמצעות המערכת הממשלתית. בכל שלב אתם יכולים להחליט לקבל ליווי מקצועי מהטובים בתחום ולפנות לצוות המקצוענים שלנו. שלכם, צוות ארנפלד ביטוחים.

 

מה זה ביטוח תאונות?

באופן כללי, ניתן לטעון כי יש לא מעט ביטוחים המכסים מפני פגיעה בתאונות: ביטוח חיים, ביטוח רכב וביטוח תאונות אישיות. כאן נעסוק בביטוח תאונות אישיות שהוא ביטוח המפצה על פגיעה מתאונה – לא רק תאונת דרכים ולא רק במקרה של מוות.

 

ביטוח תאונות אישיות הוא כיסוי ביטוחי המעניק פיצוי כספי במקרה של פציעות כתוצאה מתאונה: נכות או מוות. בדרך כלל ביטוח זה יכלול גם כיסוי על אובדן כושר עבודה ונכות שהתרחשה כתוצאה מהמעורבות בתאונה, וגם כתוצאה ממוות בתאונה. במקרה של מוות, כספי הביטוח יועברו למוטבים הרשומים בפוליסה.

 

למה מאתרים ביטוח תאונות דרך הר הביטוח?

הסיבות לאיתור ביטוח תאונות הן מגוונות. לצד זאת, אם כבר נאלצים לאתר ביטוחים, אז רק באמצעות הר הביטוח. בעבר, במקום להיכנס לאתר הר הביטוח ולאתר את הנתונים הנדרשים, אנשים היו מוצאים את עצמם פונים לחברות הביטוח בכדי לבדוק את מצב הביטוח שלהם, הם לא ידעו באיזה חברת ביטוח הם מבוטחים וכך העניינים היו צולעים… חלק היו נעזרים בדו"חות החיוב החודשיים לאיתור שם החברה המבטחת הגובה תשלום פרמיה חודשית… מאז שהוקמה מערכת הר הביטוח, מציאת ביטוחים קלה יותר לביצוע. כל אחד יכול לבצע את הפעולה בפשטות, ללא עלות וללא הגבלה.

 

מה זה הר הביטוח?

מדובר באתר ממשלתי שהוקם במטרה להנגיש את המידע הביטוחי לציבור המבוטחים בישראל על ידי משר האוצר. המיזם יצא אחרי שהצטברו פניות ותלונות רבות על אי הנגשת המידע הביטוחי. מעל שבעים אחוז מאוכלוסיית המבוטחים לא ידעו מה קורה עם התיק הביטוחי שלהם, על מה הם משלמים ואיך ניתן לייעל אותו. מעל חמישים אחוז לא ידעו אפילו שהם משלמים על ביטוחים כפולים! כדי להצליח להוזיל את התיק הביטוחי ולהתאים את תנאי הביטוח לתנאים בשטח, חייבים להכיר את השוק, לדעת על מה משלמים ומה כדאי לחפש בכדי לייעל את הביטוח הקיים. ניהול משא ומתן עם חברות הביטוח חייב להתרחש עם יד על הדופק מתוך היכרות עם המצב בשטח. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם "מפסידים". וחבל.

 

מי יכול לאתר ביטוח בהר הביטוח?

כל אחד יכול למצוא את הביטוח של עצמו (מעל גיל 18 כמובן). בתור בעלי ביטוח משלכם, אתם יכולים לאתר את הביטוח שלכם, אך גם ביטוחים של ילדכם. לאחר הכניסה לאזור האישי באתר הר הביטוח, תוכלו לעיין בתיק ביטוחי נוסף : או של אחד מילדיכם, או של קרוב משפה שנפטר, ממדרגה ראשונה.

 

איך מאתרים ביטוח תאונות דרך הר הביטוח?

כדי לאתר ביטוחים, תצטרכו להיכנס לאתר הר הביטוח באחת מהדרכים הבאות:

  • כניסה באמצעות המערכת להזדהות לאומית – תצטרכו להזין שם משתמש וסיסמא וכך כל האתרים הממשלתיים יפתחו בפניכם. סביר להניח שאתם כבר רשומים למערכת ולצורך הכניסה יהיה עליכם רק להזין את שם המשתמש לצד קוד האימות שישלח לנייד שלכם.
  • כניסה באמצעות היישומון הממשלתי – מדובר באפליקציה של המערכת להזדהות לאומית להתקנה על הנייד? אם האפליקציה מותקנת על הנייד שלכם, תוכלו להיכנס דרכו לאתר הר הביטוח. הכניסה לאפליקציה היא פשוטה ונגישה.
  • כרטיס חכם – גם באמצעותו ניתן להיכנס לאתר הר הביטוח. מדובר בכרטיס שיש לעובדי מדינה לצורך עבודתם. שימוש בכרטיס חכם מחייב מחשב עם חיבור לקורא כרטיסים.

 

לאחר הכניסה למערכת, תוכלו לבחור בשירות "חיפוש ביטוחים על שמי" ומיד יופיעו בפניכם כל נתוני הביטוחים הרשומים על שימכם, כפי שהם מופיעים בהר הביטוח. את הנתונים עצמם תוכלו לייצא לדו"ח המכונה "דו"ח הר הביטוח". לאחר שיש לכם את הדו"ח עצמו, תוכלו לראות דרכו את תמונת מצב הביטוחים. על מה אתם משלמים מידי חודש, מיהן החברות המבטחות ומה סוג הכיסוי הביטוחי הניתן.

 

אילו פרטים ניתן לקבל מהר הביטוח?

  • שמות הביטוחים
  • מספרי הפוליסה
  • גובה הפרמיה והאם היא חודשית / דו חודשית / רבעונית וכו'
  • סוג הביטוח – אישי או קבוצתי
  • אזהרה על היתכנות כפל ביטוחי
  • שמות החברות המבטחות והדרך ליצירת קשר עימן
  • תקופת הביטוח

 

על אילו ביטוחים ניתן לקבל מידע?

דרך הר הביטוח ניתן לקבל מידע 3 קטגוריות של ביטוחים:

ביטוח חיים: עם או ללא מרכיב חיסכון. חשוב לציין כי ביטוח חיים במסגרת ביטוח מנהלים לא יופיע באתר הר הביטוח ומידע עליו יהיה ניתן לקבל דרך הר הכסף או המסלקה הפנסיונית.

ביטוח בריאות: בשונה מיתר הביטוחים המוצגים בדו"ח הר הביטוח בשמותיהם בלבד, ביטוח הבריאות יופיע על כל סעיפיו. ביטוח מחלות קשות, ביטוח שיניים, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח סיעודי, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד.

ביטוחים כלליים: ביטוח עסק, ביטוח מבנה, ביטוח תכולה וביטוח רכב.

 

מה מרוויחים מאיתור ביטוח תאונות דרך הר הביטוח?

לאחר שיש את דו"ח הר הביטוח בו מוצגים נתוני הביטוח, קל לבדוק את התאמת הביטוח הקיים לצורך העולה מן השטח. אף אחד לא רוצה לשלם על ביטוח ולגלות בזמן אמת שהביטוח שיש לו לא מכסה מספיק. בדיקות אלו נועדו לשמור על הגנה ביטוחית מלאה למבוטח. באמצעות איתור ביטוחים ניתן למנוע מגוון מצבים:

ניתן למנוע מגוון מצבים באמצעות איתור ביטוחים
חסר ביטוחי לפעמים מבוטח חושב שהוא מבוטח מפני נזקים מסויימים, אך לאמיתו של דבר, הוא אומנם מבוטח בביטוח תאונות שהיה אמור לבטח אותו, אך הפוליסה שהוא רכש, מחריגשה מקרים ספציפיים מהביטוח וכך אין לו ביטוח על מקרים מסויימים.
כפל ביטוחי מצב של כפל ביטוחי הוא מצב בו מבוטח משלם על אותו רכיב ביטוחי מסספר פעמים ויש לו את אותו הביטוח מספר פעמים. במקרה כזה הוא לא יוכל לקבל פיצויים כפולים והכפל הביטוחי פועל לרעתו ומקשה עליו לקבל את הפיצויים המגיעים לו.

 

תשלום יקר על הביטוחים התחרות בענף הביטוח היא גבוהה וכל מבוטח יכול לנצל את המצב להשגת ביטוח משתלם עבורו. זה יכול להיות מבחינת הורדת מחיר הביטוח ועריכת השוואה בין הביטוחים השונים, זה יכול להיות התאמה של תנאי הביטוח לצורך העולה מהשטח וזה יכול להיות גם שינוי במחיר הפוליסה. בסופו של דבר גם עם חברות הביטוח ניתן לערוך משא ומתן על המחיר.

 

לסיכום

דרך הר הביטוח ניתן לאתר מגוון רחב של ביטוחים. אם בעבר לצורך איתור ביטוח היה צורך להתנהל מול חברת הביטוח עצמה, הרי שהיום הכל קל יותר וניתן לבצע את החיפוש באמצעות המערכת הדיגיטלית, ללא עלות וכמעט ללא מאמץ. כן צריך מיומנות כדי לבדוק את הדו"ח המתקבל ולמפות את הנתונים על הצד הטוב ביותר. אבל בדיוק בשביל זה יש את הצוות המקצועי שלנו שישמח לעזור לכם בכך. צרו קשר עוד היום עם ארנפלד סוכנות ביטוח.

איתור ביטוח תאונות באמצעות דוח הר הביטוח
איתור ביטוח תאונות באמצעות דוח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.