ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח ניתוחים עם פיצוי דרך דו"ח הר הביטוח

איתור ביטוח ניתוחים עם פיצוי הוא בדיקה שגרתית אותה מבצעים ממגוון סיבות. אם תבדקו תגלו כי יש אנשים רבים המשלמים על ביטוחים כפולים מבלי לדעת על כך. כאן ריכזנו עבורכם מידע על הדרך לבצע איתור ביטוח ניתוחים עם פיצוי. נתקלתם בשאלה לאחר קריאת הכתבה? צרו קשר עם הצוות המוביל של סוכנות הביטוח ארנפלד לקבלת מענה מדויק לתנאים שלכם.

 

מה זה ביטוח ניתוחים עם פיצוי?

ביטוח ניתוחים הוא ביטוח המבטח ומממן עלויות ניתוחים שהמבוטח נאלץ לעבור בתקופת הביטוח. ביטוח ניתוחים עם פיצוי יזכה את המבוטח בקבלת פיצוי על כל ניתוח שעבר במסגרת הציבורית (שב"ן – שירותי בריאות נוספים) למרות שיכל לקבל מימון לביצוע הניתוח במסגרת הפרטית מטעם חברת הביטוח. במקרה כזה מבוטחים רבים מעדיפים ללכת לבית חולים ציבורי ולקבל פיצוי לאחר מכן.

 

למה לרכוש ביטוח כזה?

ביטוח ניתוחים עם פיצוי מעניק למבוטח ביטחון שיהיה מי שיממן לו עלויות ניתוחים אם יצטרך. ההחלטה אם לעבור את הניתוח במסגרת הפרטית או הציבורית תהיה בידיים שלו וכך, אם הוא יעבור אותו במסגרת הציבורית, הוא יזכה לקבל פיצוי משמעותי בהתאם לתנאי הפוליסה.

 

למה לבצע איתור ביטוח ניתוחים עם פיצוי?

איתור ביטוח ניתוחים עם פיצוי נעשה בשל מגוון סיבות, ריכזנו כאן את המובילות שבהם.

 

למנוע כפל ביטוחי

כפל ביטוחי הוא מצב בו משלמים פעמיים על אותו מוצר ביטוחי. כדי למנוע מצב בו אדם מבוטח הביטוח ניתוחים גם במסגרת קופת החולים וגם במסגרת הפרטית (ויש אנשים שגם במסגרת הפרטית עצמה יש להם מספר ביטוחים זהים), כדי לבצע איתור ביטוחים ולבדוק על אילו מוצרים אתם משלמים מחיר כפול ללא סיבה מוצדקת.

 

להקל על העומס הכלכלי עם הניתוח הצפוי

ניתוח עולה כסף. מי שמבוטח בביטוח ניתוחים לא צריך להוציא הון רב על ניתוח במסגרת הפרטית. הוא יכול לקבל החזר מהביטוח. אנשים המועמדים לניתוח ורואים כי התורים לניתוח במגזר הציבורי ארוכים, ישמח לפנות לניתוח פרטי אם ידע שיש לו מימון לכך.

ואת זה אנשים רבים מוודאים: שיש להם מימון לניתוח והם יכולים לפנות לניתוח פרטי. חשוב לציין כי לא כל אחד מבוטח בביטוח זה ובתור אנשים המעוניינים לשמר את הבריאות שלהם, כדאי שתפנו לבטח את עצמכם כבר עכשיו. בלי לחכות לטריגר מסוים…

 

לייעל את הביטוחים הקיימים

באופן גורף, ההמלצה היא לבדוק את מצב התיק הביטוח אחת לשנתיים. עולם הביטוח משתנה בהתאם לרגולציות בנושא. התחרות בענף גוברת. כל חברת ביטוח מעוניינת לגרוף אליה כמה שיותר מבוטחים ולכן כל אחת יוצאת בתמחור שונה לביטוחים מסוימים.

הנהנים הראשיים מכך הם דווקא המבוטחים עצמם. חכם עיניו בראשו, עורך סקר שוק, משווה בין נתוני ביטוחים ובוחר את הביטוח המשתלם והמתאים ביותר לתנאי החיים שלו. האם גם לכם חשוב לבטח את עצמכם? פעלו לשם כך!

 

איך מאתרים ביטוח כזה?

איתור ביטוח ניתוחים עם פיצוי יכול להיות מורכב ויכול להיות פשוט. זה תלוי בכם, באיזה דרך אתם בוחרים לבצע את האיתור. כאן נרחיב עבורכם על הדרך לבצע איתור ביטוח ניתוחים עם פיצוי.

איתור ביטוח ניתוחים בעבר

בעבר היה ניתן לאתר ביטוחים בדרך מורכבת יותר מהיום. היום יש אתר הר הביטוח המסייע באיתור מהיר ונוח. אך גם היום, תוכלו לבצע איתור כבעבר.

 

עיון בדו"ח השנתי

כל חברת ביטוח מחויבת לשלוח בסיום כל שנה קלנדרית דו"ח ביטוח שנתי למבוטחים שלה. חיוב זה חל על ביטוחי חיים וביטוחי בריאות. דרך דו"ח זה תוכלו לקבל מידע על פרטי הביטוחים הקיימים על שימכם.

 

עיון בדו"חות החיוב

על ביטוח משלמים פרמיה חודשית… אם אתם לא משלמים לאף חברה, כנראה שאתם גם לא מבוטחים… בדקו את דו"חות החיוב שלכם ומפו את הנתונים, גלו לאיזו חברת ביטוח אתם משלמים מידי חודש וצרו איתה קשר לקבלת יתר המידע.

 

פניה לחברות הביטוח השונות

ניתן לפנות אל חברות הביטוח ולחפש את הביטוחים הרשומים על שימכם בחברת הביטוח הספציפית. כאשר יודעים את שם חברת הביטוח בה מבוטחים, קל יותר לאתר את הביטוחים, יודעים אל מי לפנות ולא עובר זמן יקר עד לאיתור הנתונים.

 

הדרך לביצוע איתור ביטוח ניתוחים עם פיצויים

איתור ביטוח ניתוחים כיום

בגלל המורכבות שהייתה באיתור ביטוחים בעבר, אנשים רבים היו משלמים על מוצרי ביטוח מבלי לדעת שיש להם אותם. הם לא היו מנצלים את הביטוחים שיש להם והמידע הביטוחי כלל לא היה נגיש. תלונות רבות הצטברו בנושא ובמשרד האוצר החליטו לפתוח את אתר הביטוח שמטרתו היא להנגיש את המידע הביטוחי לציבור המבוטחים.

 

הר הביטוח

השימוש באתר הר הביטוח הוא פשוט ונוח. האתר משמש כמנוע חיפוש לאיתור ביטוחים קיימים. יש למערכת זו יתרונות וחסרונות. לא כל הביטוחים יופיעו באתר הר הביטוח. יחד עם זאת, האיתור הופך לקל לביצוע. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הר הביטוח, להזין מספר זהות ופרטים מזהים נוספים כמ ובכל כניסה למערכת ממשלתית, לבחור בשירות הרצוי (חיפוש ביטוחים על שמי) וזהו, תוך מספר רגעים תקבלו את דו"ח הר הביטוח המרכז את נתוני הביטוחים הקיימים על שימכם כפי שהם מופיעים במערכת.

 

אילו פרטים יופיעו בדו"ח הר הביטוח?

  • מספר ושם הפוליסה
  • שם החברה המבטחת
  • דרכי יצירת קשר עם החברה המבטחת
  • מחיר הפרמיה החודשית

 

כמו שאתם מבינים, לא כל הפרטים יופיעו במערכת ולא תמיד ניתן יהיה להבין מה כולל ביטוח הניתוחים הקיים. במקרה כזה יש צורך להמשיך את הבירור ולפנות לחברה המבטחת להמשך הבירור.

 

פנייה לסוכן ביטוח

סוכן ביטוח מכיר את עולם הביטוח, הוא יודע מה לבדוק, הוא מכיר את הנתונים הקיימים בשטח וממילא הוא ידע לבדוק עבורכם את תיק הביטוחים בדרך הטובה ביותר. חשוב לפנות לסוכן ביטוח נטול אינטרסים אישיים. אחד שיהיה לו אכפת ממכם.

 

למה לבצע בדיקה נוספת בנוסף לאתר?

הבדיקה באתר לא תמיד יעילה בגלל מגוון סיבות:

  • האתר עובר כל חודש עדכון ואם רכשתם ביטוח לאחרונה, הוא לא יופיע עד לעדכון הבא.
  • יש חברות ביטוח המחתימות את המבוטחים על הסכם לאי העברת מידע למערכת וכך המבוטח לא יכול להתעדכן אילו ביטוחים קיימים על שמו.
  • כמו בכל אתר, גם בהר הביטוח יתכנו תקלות טכניות העלולות לפגום במידע המתקבל.
  • כאשר הביטוח נרכש אם אמצעי זיהוי אחר לתעודת הזהות, המערכת לא תוכל לאתר את הביטוח.

 

ארנפלד סוכנות לביטוח כאן בשבילכם

אם אתם מעוניינים להוזיל את מחיר הביטוחים שלכם, הגיע הזמן שתבצעו גם אתם בדיקה לאיתור ביטוח ניתוחים עם פיצוי ויתר הביטוחים החשובים לכם. כך תוכלו להוזיל את מחיר הביטוחים, לייעל את הביטוחים הקיימים ולמנוע כפל ביטוחי. ההמלצה היא לערוך בדיקה כזו אחת לשנתיים וחצי.

בדיקה כזו היא ללא עלות במרבית המקרים וכך המבוטחים מקבלים את המידע ומחליטים מה לעשות איתו. סוכנות הביטוח ארנפלד, הצליחה לסייע לעשרות מבוטחים בהוזלת תיק הביטוח שלהם, מוזמנים גם אתם לחולל שינוי. צרו קשר לקבלת מידע נוסף. חבל לשלם יקר כשאפשר לשלם פחות.

איתור ביטוח ניתוחים עם פיצוי דרך דו_ח הר הביטוח
איתור ביטוח ניתוחים עם פיצוי דרך דו"ח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.