ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח חיים

ניתן לאתר ביטוח חיים דרך דו"ח הר הביטוח. הרבה אנשים לא יודעים על הביטוחים שיש להם וכך הם רוכשים ביטוחים שונים מבלי לדעת שכבר יש להם ביטוח זהה על שמם. אמנם לא מפסידים מביטוח חיים כפול. החברה המבטחת צריכה לשלם את גובה הכיסוי המלא. אך כאשר מדובר בביטוח חיים למשכנתא, הדברים לא בהכרח יתנהלו כך. צוות ארנפלד ביטוחים ריכז כאן עבורכם את הנתונים שכדאי שתכירו על איתור ביטוח חיים.

 

מה זה ביטוח חיים?

חיי אדם לא מוגבלים בערך נקוב וכך ניתן לבטח חיי אדם על כל סכום שרוצים. ברכישת ביטוח חיים המבוטח מחליט מה גובה הסכום בו הוא מעוניין לבטח את עצמו וכך במקרה פטירתו, המוטבים הרשומים בביטוח, יקבלו את הסכום המבוטח. בכל תהליך לקיחת משכנתא הבנק מחייב רכישת ביטוח חיים למניעת מצב של פטירת לווה לפני סילוק ההלוואה. במקרה כזה הבנק יהיה מוטב. מלבד ביטוח משכנתא ניתן לרכוש ביטוח חיים ללא תלות בגוף מסוים. זה יכול להיות אב משפחה המעוניין לבטח את משפחתו מפני אובדן הכנסה  כאשר הוא לא יוכל לפרנס.

יש מגוון ביטוחי חיים: יש ביטוחי חיים ללא מרכיב חיסכון המפצים את המוטבים בסכום הביטוח, יש ביטוחי חיים הכוללים מרכיב חיסכון וכך בגיל המבוגר המבוטח עצמו יכול להנות מכספי הביטוח שהצטברו לרשותו. חשוב לציין כי ניתן להרחיב את הביטוחים הללו עם כיסויים כמו ביטוח אובדן כושר עבודה וכדומה. מסיבה זו אין מושג של כפל ביטוחי ברכישת ביטוח חיים. המוטבים יקבלו את גובה הפיצוי המבוטח בכל מקרה. הבעיה מתחילה כאשר מבוטחים לא יודעים על מה הם משלמים וכדומה.

 

מהן הסיבות לאיתור ביטוח חיים?

כל אחד רוצה לדעת על מה הוא משלם מידי חודש. ביטוח חיים הוא פתרון יעיל למגוון מצבים. הוא מונע מאלמנות רבות לפשוט יד לצדקה, הן יכולות לפרנס את עצמן תודות לביטוח שבעליהן רכשו בטרם עת. אז מה הסיבות לאיתור ביטוח חיים?

 

חסכון בעלויות

כל חברת ביטוח מציעה ביטוח חיים העונה לפרמטרים שלה. לכל חברה כללים אחרים וכך ניתן לראות כיצד חברה אחת דואגת להציע כיסוי זול ככל הניתן כדי למשוך אליה מבוטחים לביטוחים נוספים, ולעומתה, חברות אחרות מציעות ביטוח המציע היקף כיסויים רחב יותר. ענף הביטוח מתפתח כל הזמן וכדי לשווק את עצמן, חברות הביטוח יוצאות במבצעים מגוונים. בתור מבוטחים תוכלו להוזיל את הביטוח שלכם, באמצעות איתור ביטוח חיים עם דו"ח הר הביטוח שיאפשר לכם לראות על מה אתם משלמים וכך יהיה לכם קל יותר לערוך השוואת ביטוחים למציאת ביטוח חיים מתאים יותר עבורכם.

 

בדיקת המצב הנתון וייעולו

כל אחד רוצה לדעת על מה הוא משלם. כדי לעשות סדר בהרכב הביטוחים שלכם חשוב לבדוק מה קורה עם הביטוח שלכם. יכול להיות שיש לכם ביטוח יקר ולא משתלם. יכול להיות שיש לכם מספר ביטוחים זהים ויכול להיות שאתם נמצאים במצב של חוסר ביטוחי ואתם לא מבוטחים על סכום גבוה מספיק…

 

איתור ביטוח חיים של קרוב נפטר

אם קרוב משפחה שלכם נפטר, חשוב שתדעו שאתם יכולים לחפש את פרטי הביטוח שלו. הרי אם היה לו ביטוח חיים המוטבים שלו אמורים לקבל כסף עם פטירתו וחברות הביטוח לא יבואו להגיד שיש להם ביטוח שבא יום הפקדון שלו… במקרה כזה כדאי לבצע איתור ביטוח חיים ללא שיהוי.

 

איך מתבצע איתור ביטוח חיים?

ניתן לבצע איתור ביטוח חיים במגוון דרכים מגוונות. ריכזנו עבורכם סקירה קצרה על כך:

 

דו"ח הביטוח השנתי

חברות הביטוח מחויבות לשלוח למבוטחים מידי שנה דו"ח שנתי המפרט את נתוני הביטוח שלהם וכך כל מבוטח אמור להתעדכן במצב הביטוחים שלו. הבעיה היא שמרבית המבוטחים כלל לא קוראים את המכתב המתקבל…

 

בדיקת החיוב החודשי

על ביטוח חיים משלמים פרמיה חודשית. ניתן לבדוק בפירוט האשראי שלכם את ההוראות לחיוב החשבון וכך להגיע אל חברת הביטוח המחייבת את חשבון הבנק שלכם באופן קבוע.

 

בירור מול החברה המבטחת

אם אתם זוכרים אצל איזו חברת ביטוח אתם מבוטחים, אתם יכולים לפנות אליה לבירור מצב הביטוח שלכם. הבעיה היא שמרבית המבוטחים לא יודעים איפה הם מבוטחים.

 

כניסה להר הביטוח

ניתן להיכנס לאתר הר הביטוח וכך להגיע אל הנתונים בקלות וביעילות:

 

מה זה הר הביטוח?

אתר הר הביטוח הוא אתר ממשלתי שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש למבוטחים בישראל את מוצרי הביטוח שלהם. מדובר במעין מנוע חיפוש המאפשר לאחר הזדהות קלה לאימות הנתונים, להפיק דו"ח ביטוח המרכז את נתוני הביטוחים הקיימים על שימכם.

 

על אילו נתונים ניתן לקבל מידע דרך הר הביטוח?

דרך אתר הר הביטוח ניתן לקבל מידע על ביטוחי חיים הכוללים מרכיב חיסכון וכאלו ללא מרכיב חיסכון, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא, ביטוח רכב חובה, ביטוח מקיף, ביטוח צד ג', ביטוח בריאות וביטוח תכולה. הנתונים המתקבלים מהאתר יציינו את שם הביטוח, מספר הפוליסה והדרך ליצירת קשר עם החברה המבטחת. לקבלת פרטים רבים יותר יהיה על המבוטח ליצור קשר לייעול התיק הביטוחי.

 

יתרונות וחסרונות השימוש בהר הביטוח

יתרונות חסרונות
המערכת מתעדכנת אחת לחודש כאשר נעשה שינוי בהרכב התיק הביטוחי, כל עוד והמערכת לא התעדכנה, השינוי לא יופיע במערכת.
האתר מאובטח ובטוח לשימוש גם אתרים ממשלתיים לא חסינים מפני תקלות טכניות ושגיאות הקלדה
ניתן להשתמש במערכת חינם ללא הגבלה כדי להבין את משמעות הדו"ח יש צורך בהתייעצות עם איש מקצוע
המערכת מתעדכנת מגופי הביטוח באופן שוטף ישנן חברות המחתימות את מבוטחיהן על אי דיווח למערכת וכך לא כל המידע מופיע באתר.

 

חשוב לציין כי ביטוח חיים הכולל מרכיב חיסכון יופיע באתר הר הכסף ולא באתר הר הביטוח.

 

כניסה לאתר הר הכסף

ביטוחי חיים המכילים מרכיבי חיסכון יופיעו בעיקר באתר הר הכסף הממשלתי שהוא נועד להנגשת המידע הפנסיוני. לצורך כך תוכלו להיכנס לאתר הר הכסף, להזדהות ולקבל את רשימת הביטוחים הפנסיוניים הקיימים על שימכם. גם כאן המידע הוא לא תמיד מדויק ובלא מעט מקרים מתגלים חוסרים.  מסיבה זו ההמלצה היא לפנות לסוכן ביטוח אמין ומקצועי לניהול התהליך.

 

בירור מול סוכן ביטוח

ניתן לפנות אל סוכן ביטוח בבקשת איתור ביטוח חיים. סוכני הביטוח עוסקים מידי יום בתחום והם לא יתקשו להביא לכם את הנתונים בצורה מיידית. סוכן הביטוח יפנה אל חברות הביטוח השונות כדי להצליב נתונים ולערוך בדיקת יעילה ממנה תצאו ברורים עם הכוונות להמשך הפעולות הנדרשות לייעול התיק הביטוחי שלכם. אין סיבה לשלם מחיר יקר על ביטוח חיים כל עוד וניתן לחסוך את המחיר היקר. כפי שסיכמנו כאן, ניתן להיכנס לאתר הממשלתי באופן עצמאי ולקבל את הנתונים. אך כדי לפענח אותם בצורה נכונה וכדי לייעל את התיק הביטוחי, חשוב להכיר את התחום לעומק. מסיבה זו עדיף לפנות לסוכן ביטוח כבר בתחילת תהליך האיתור. אך מי שאוהב לעבוד עצמאית יכול להגיע אל סוכן הביטוח עם הדו"ח שהפיק.

איתור ביטוח חיים
איתור ביטוח חיים
כל אחד רוצה לדעת כמה ועל מה הוא משלם מידי חודש. בעזרת איתור ביטוחי החיים אשר ברשותנו אנו יכולים לחסוך בעלויות הביטוח, לבדוק מהו מצב הביטוח הנוכחי ו ליעל אותו ואף במקרה המצער של קרוב אשר נפטר ניתן לבדוק האם הוא השאיר כספים אשר "יישכבו" תחת חברת הביטוח. ניתן להיכנס לאתרינו בכדי לקרוא עוד על נושא זה ולבצע את בדיקת הר הביטוח שלכם במספר לחיצות עכבר פשוטות בחינם!
אתר הר הביטוח הינו אתר ממשלתי אשר מטרתו הינה הנגשת מוצרי הביטוח בישראל אל הצרכן הישראלי. מדובר במנוע חיפוש אשר לאחר הזדהות קלה יפיק עבורכם דו"ח ביטוח המרכז את נתוני הביטוחים הקיימים על שמכם.
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.