הורים לנהגים חדשים צריכים להיות מוכנים להוצאה חדשה ולא קטנה בכלל – מימון ביטוח הרכב. כאשר מדובר בנהגים חדשים, ישנה חובה לדאוג לביטוח מיוחד עבורם.
בשעה טובה קניתם רכב! רגע לפני שאתם מתניעים ויוצאים לדרך, עליכם לרכוש ביטוח רכב שיסייע לכם לשמור על בטיחותכם בכביש וגם ישלים את החובות הנדרשות כלפיכם כנהגים על פי חוק. כיצד תבחרו בביטוח המתאים ביותר על סמך ההבדלים בין כיסויים וחברות ביטוח שונות? במאמר הבא נסייע לכם להבין מה לבדוק וממה להיזהר ביצירת ביטוח לרכב.
רובנו מסתכלים על ביטוח ככל חוזה שרירותי שמספק תנאים פורמליים למצבים שונים.
אלא שבעולם דינמי ואף רווי בתרחישים שונים כמו עולם הרכב, לדפדף בפוליסה ולספק את חתימתנו עליו זה פשוט לא מספיק.
הדרך הטובה ביותר לרכוש ביטוח, כל ביטוח, תהיה לבחון האם התנאים האמורים בו מתאימים לנו באופן אישי, להרגלים, ההעדפות והצרכים השונים.
גם בביטוח רכב כמו בכל ביטוח אחר, יהיה צריך לקחת בחשבון שינויים עתידיים שאולי יתרחשו לאורך חיי הפוליסה וזקוקים להכתבה של תנאים מסוימים, לצד שורה של אירועים אפשריים שיינתן להם כיסוי יחד עם גובה השתתפות עצמית ידוע מראש.
על פי פקודת ביטוח רכב מנועי שנקבעה בשנת 1970, מחויב כל רכב מנועי בישראל לרכוש ביטוח חובה.
חוק זה מלווה גם בקנס או חלופת מאסר למי שיפר אותו, אך הסכנה החמורה והמשמעותית ביותר תהיה היעדר כיסוי לאדם שנפגע בנזקי גוף והיה מעורב בתאונה עם הרכב שלנו.
הכיסוי הביטוחי שמספק ביטוח החובה ניתן לכל אדם שנפגע בפגיעה פיזית מהתאונה עצמה ללא כל קשר לאשמתו של הנהג בה.
זה יכול להיות גם נוסע באותו הרכב, הולך רגל, נהג מרכב מעורב וכמובן הנהג ברכב עצמו ובעל הביטוח.
בעת התאונה ככל שנגרם נזק גופני, יש לתבוע את ביטוח החובה של הנהג על מנת לקבל כיסוי כספי שיכסה על ההוצאות הכלכליות הכרוכות בבדיקות, אשפוזים, תרופות ותקופת החלמה.
אז מה יקרה לאדם שמבצע תאונה ולא רכש ביטוח חובה? הוא כמובן יוציא מכיסו כל הוצאה שתיתבע ממנו משפטית ולא תהיה לו כל דרך להתמודד עם פגיעות גוף שונות שנגרמו לו עצמו ולמעורבים הנוספים.
חשוב לציין שביטוח זה לא מכסה בשום מקרה נזקי רכוש – גם אם רכבכם הוא זה שניזוק בתאונה.
ומה ההבדלים בין כיסויי ביטוח החובה בחברה כזו או אחרת? בביטוחי החובה לרכב, הפוליסות אחידות כמעט לחלוטין כך שהבחירה אמורה להישען בעיקר על המחיר של חברת הביטוח.
מהסיבה הזו, אם הוצע לכם ביטוח חובה שמתיימר להבטיח כיסוי מקיף ומורחב אך המחיר יקר יותר, עדיף שלא להתפתות ולדחות בנימוס את ההצעה.
לפי חוק הפלת"ד הקובע כי כל נפגע בתאונת דרכים בישראל זכאי לתבוע את ביטוח החובה ולקבל פיצויים, הכיסוי המסופק בביטוחים אלה הוא אחיד.
עניין נוסף וחשוב לא פחות הוא תזמון ההצטרפות. מבחינה חוקית, אין לנסוע ברכב כלשהו ללא ביטוח חובה ולכן כבר עם רכישת הרכב יש לבצע העברת בעלות גם לביטוח חובה, או לרכוש אחד שיכנס לתוקפו כבר מדקות הנהיגה הראשונות על הרכב.
כמו כן, העתק (או הטופס המקורי) של ביטוח החובה חייב להימצא בכל עת בתוך הרכב. אל תצאו לנהיגה לפני שתוודאו שכל הניירת הרלוונטית והמעודכנת נמצאת בתוך הרכב.
אם את ביטוח החובה קיימת חובה לרכוש, ביטוח צד ג' הוא בגדר "ביטוח רשות", שמספק הרחבה לכיסוי הביטוחי לרכב אמנם אך אפשר גם לוותר עליו.
ביטוח זה מכסה פגיעות רכוש של צד ג' כתוצאה משימוש ברכב, דהיינו של רכוש שאינו שלכם ושרכבכם פגע בו.
זה יכול להיות רכב אחר שניזוק בתאונה מולכם, גדר ביתית שנהרסה בתאונה או אפילו מראה ש"הורדתם" לרכב שכן ביציאה מהחנייה.
מדוע חשוב לבטח רכוש של אדם שאנו כלל לא מכירים ועל אחת כמה וכמה כאשר לא מדובר בביטוח עם חובת הצטרפות? חוסר הכיסוי בביטוח צד ג' חושף אתכם לתביעה מהצד השני ומכאן להפסדים כלכליים משמעותיים.
הרי כל פנס שבור, מראה או גם שריטה קטנה שנגרמו לרכב היוקרתי של השכנים עשויים לחייב אתכם בעלויות עתק ולכן היעדר ביטוח זה הוא בגדר הסיכון האישי שתהיו מוכנים לקחת בעבור אירועים כאלה.
צד ג' עשוי להיות גם גוף ציבורי כמו המועצה המקומביטוח צד ג' מעניק גם סיוע משפטי במידת הצורךית או העיריה במקרה שבו נכנסתם בעמוד תאורה או ספסל וגם גורם עסקי אם רכבכם התנגש בחנות שלו.
הנזקים הללו יהיו על אחריותכם הבלעדית ועלולים להתבטא בעלויות גבוהות פי כמה וכמה מאלו של הביטוח צד ג' עצמו.
ביטוח צד ג' מעניק גם סיוע משפטי במידת הצורך, כך שתהיה דרך להתמודד עם גורמים גדולים ומשומנים מכם.
אז מהו ההבדל בביטוחי צד ג' בין חברות הביטוח השונות? בעיקר גובה הכיסוי המקסימלי וגובה ההשתתפות העצמית בכל אירוע של תאונה.
כאן צריך לקחת בחשבון שגובה הכיסוי המקסימלי אמור להכיל כל מקרה, גם של כזה שבו גרמתם לטוטאל לוס של ג'יפ יוקרתי או לריסוק של חנות שלמה.
דבר נוסף שצריך לבדוק הוא שבעת הצורך יהיה קל להפעיל את הביטוח ושרמת הזמינות של החברה והמענה שהיא מספקת הם מצוינים, גם במקרה של תאונה קלה.
כמו כן, ביטוחי צד ג' מומלצים בדרך כלל לרכבים ישנים בהם לא משתלם לבצע ביטוח מקיף, שכן הוא מספק כיסוי לגורם אחר שנגרם לו נזק ולא לרכב האישי או הרכוש שלכם.
ביטוח מקיף כשמו כן הוא – מקיף את כל סוגי הנזקים שנוצרו לרכב כתוצאה מתאונה, אסון טבע, פגיעה משריפה או התפוצצות של הרכב, תרחישי וונדליזם ועוד שלל סכנות נדירות אך אפשריות העלולות להתרחש.
ביטוח זה נוצר כאשר גובה התיקון הנדרש לרכב לפני ההשתתפות העצמית הוא אכן משתלם, גם במקרים של טוטאל לוס שבהם יתקבל רכב חדש עד לקניית רכב אחר.
הדבר החשוב ביותר בנוגע לביטוח המקיף הוא העובדה שלכאן מתנקז עיקר ענף ביטוחי הרכב.
ההבדלים בין הכיסויים, האפשרויות והמחירים הוא עצום ומגוון, כך שכל נהג יצטרך להבין מהו סוג הכיסוי המתאים לו ועל מה אפשר לוותר כדי לשאוף לקבלת מחיר נמוך יותר על הפוליסה.
אם מדובר ברכב ישן מאוד, לא בטוח שעלויות התיקון שלו ישתלמו ממילא ולכן הביטוח לא תמיד כדאי.
גם ברכבי יוקרה מאוד מסוימים לא מדובר בביטוח כדאי ולכן צריך לבדוק בצורה יסודית את השתלמות הביטוח, לפני שמגשימים חלום ורוכשים פרארי או פורשה למשל.
חברות הביטוח מציעות הרחבות לביטוח המקיף כמו למשל ביטוח שמשות, קבלת סכום לרכישת רכב בשווי הרכב הישן במקרה של גניבה, קבלת רכב חלופי, ביטוח רדיו, ביטוח נגרר ועוד.
בכל אחד מהם חשוב להבין מה בדיוק כולל כיסוי: ביטוח שמשות לדוגמה איננו מכסה גגות שמש ברכב ואילו במקרי גניבה הפיצוי מתקבל בפועל רק לאחר 30 ימים שבמהלכם תזדקקו וודאי לרכב חלופי.
בשורה התחתונה
ביטוח רכב הוא עולם יחסית פשוט להבנה, אך דורש העמקה יסודית על מנת למטב אותו באופן אישי ככל האפשר.
אם לא מדובר ברכב הראשון שלכם ויש לכם היסטוריית תביעות טובה, תוכלו לקבל בשוק מחירים מעולים ולוודא שהכיסוי שעליו חתמתם בפוליסה אכן מתאים לכם.
רצוי לבדוק לפחות 2-3 חברות ביטוח שונות ולקבל החלטה לגבי כיסויים נוספים שלא תרצו לוותר עליהם.
רצוי לקחת יום או יומיים כדי לחשוב על הצעת הפוליסה שקיבלתם ולא לספק לאף חברה תשובה מיידית.
כמובן שהבדלי המחירים משתנים מאוטו לאוטו אך גם מאדם לאדם ביחס להרגלי הנהיגה, היסטוריית המבוטח ואפילו יכולת המיקוח האישית. נשמח לסייע לכם בביצוע השוואת הביטוחים ובחירת הביטוח האפקטיבי ביותר עבורכם.
הורים לנהגים חדשים צריכים להיות מוכנים להוצאה חדשה ולא קטנה בכלל – מימון ביטוח הרכב. כאשר מדובר בנהגים חדשים, ישנה חובה לדאוג לביטוח מיוחד עבורם.
במדינת ישראל, הגיל המינימלי להוצאת רישיון נהיגה הוא 16. ואכן, מידי שנה מקבלים אלפי בני עשרה רישיון נהיגה. עם זאת, כדי לעלות על הכביש, מחויב
הוצאות רכב הן חישוב עבור הוצאות הנלוות לאחזקת רכב סטנדרטי. האחזקה כוללת כמובן טיפולים ברכב, הכוללים רכישת חלקים חילופיים וצמיגים, אך גם הוצאות כגון דלק,
ביטוח מקיף לעסק הוא ביטוח שכל בעל עסק המעוניין לבטח את עצמו מפני נזקים אפשריים, רוכש. הבעיה היא שלא כל אחד יודע מה קורה עם
ביטוח רכב הוא מושג רחב הכולל בתוכו בין היתר את ביטוח החובה, ביטוח מקיף, ביטוח צד ג' וכן הלאה. בעוד שהחוק בישראל מחייב כל אדם
ביטוחי הרכב מכילים בתוכם שלושה סוגי ביטוחים: חובה, מקיף וצד ג', לכל אחד מהם משמעות, כיסוי וגם עלויות משתנות שהנהג אמור לבחור בחכמה משנה לשנה.
השימוש ברכב כולל סוגים רבים של הוצאות הנלוות לו – חלק כמו ביטוח חובה וצד ג' או מקיף, חלק נובעות מכמות השימוש וחלק נובעות מעצם
עבר ביטוחי רכב עשוי להיות ההבדל המרכזי שבין ההחלטה על רכישת רכב מיד שניה שכבר ראינו ובדקנו, לבין ויתור על אותו הרכב וכניסה לתהליך החיפושים
בין 200-300 אלף מכוניות חדשות עולות בכל שנה לכבישי ישראל ומצביעות על קצב רכישה עצום, מה שקובע תדירות גבוהה מאוד לקבלת הצעת מחיר ביטוח רכב
טסים לחו"ל לתקופה ארוכה? הרכב נגנב? עבר טוטאלוס? החל מחודש ספטמבר 2021 תוכלו לבצע הקפאת ביטוח רכב שתאפשר לכם להתמודד עם כל מצב שבו לא
כל נהג במדינת ישראל, מחויב בביטוח חובה לרכב על פי חוק, כאשר קיימים ביטוחים נוספים מומלצים אשר אינם מעוגנים בחקיקה ואינם מהווים חובה על פי
במסגרת רכישת רכב, אשר לרוב נלוות לה התרגשות רבה לאור השימוש התכוף שלנו בכלי עבודה ו/או אמצעי פנאי שכזה, אנו נאלצים לדון בסוגיה פחות מרגשת
סוגי ביטוחים המושג ביטוח רכב כולל בתוכו למעשה שלושה סוגי ביטוחים אפשריים לרכב: ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. ביטוח חובה מכונה כך משום
הגדרות: נהג חדש מול נהג צעיר ההבחנה בין נהג צעיר לנהג חדש יכולה לעיתים להיות מאתגרת. בעוד שנהג צעיר היא הגדרה החלה על שכבת גיל
קבלת הצעה אטרקטיבית מחברת הביטוח אינה מזל אלא עבודה מתודית ויעילה למול חברות הביטוח ואינה שונה מהאופן בו נכון לפעול למול חברות גדולות אחרות כמו
נהגים צעירים משלמים ביטוח רכב יקר משמעותית מאשר ביטוח רכב המוצע לנהגים ותיקים מהם, עלויות אשר לעיתים קרובות נספגות על ידי הוריהם המחזיקים בבעלות הרכב
נגד הממשלה שלנו לכולנו יש טענות רבות. זה בסדר והגיוני, זכותינו כתושבים לבקר את האנשים שיושבים למעלה ועושים החלטות הרי גורל עבורינו. אישית, דבר אחד
כשזה נוגע לביטוח רכב, כדאי לעשות את המקסימום שניתן כדי לשלם פחות. מדובר בהוצאה גדולה מאוד, במידה ואתם מבטחים את הרכב שלכם מקיף + חובה
אם אתם בדרככם לקנות רכב חדש (מזל טוב, אגב) או אם אתם מנסים למכור את הרכב שלכם, כנראה שתתעניינו ותבדקו את מחירוני הרכב. קיים מכירון
ביטוח נגרר הינו ביטוח לכלי רכב אשר אינם יכולים לנוע באופן עצמאי, קרי הם נגררים אחר רכב מנועי או כלי כלשהו אשר מסייע להם לזוז.
פוליסת ביטוח למשאית, כמו שניתן להבין משמה הוא ביטוח ייעודי לטובת משאיות. ביטוח זה נבדל מביטוחי רכב רגילים יותר משום אופיין הייחודי של המשאיות, הן
לפני כמה שנים עולם הביטוח עבר מהפכה רצינית, כשפרצו לשוק ליברה החלוצה ובעקבותיה ווישור. הרעיון של אותן חברות היה פשוט – בלי נציגים, בלי טפסים,
סוכני הביטוח בסכנה. חברות הביטוח הגיעו לחיינו בארץ לפני יותר מ-2 עשורים, ומהר מאוד קצת לאחר מכן צצו להם סוכני הביטוח. אותם אנשים שמנצלים כח
גם אופנוע, בדומה לכל הרכבים במדינת ישראל, מחויב בביטוח חובה, כאשר לבעלי האופנוע ניתנת אפשרות לבחור לבטח את האופנוע שברשותו בביטוח מקיף, שיבטח אותו מפני
ביטוח רכב דיגיטלי, מציע לנהגים השונים רכישת ביטוח תוך מספר דקות, ללא צורך בשיחה או פגישה עם נציג מטעם החברה. כל שיש לעשות, הוא להיכנס
מזל טוב, קיבלת את רישיון הנהיגה שלך וכעת אתה יכול להתחיל לנהוג, אך לשם כך נדרש לעשות ביטוח רכב לנהג חדש, אשר כמו כל ביטוח
ביטוח סחר לרכב הוא ביטוח עסקי אשר בעלי עסקים העושים שימוש רב ויומיומי ברכבים רבים במסגרת עבודתם לעיתים קרובות זקוקים לו. במסגרת ביטוח זה מבטח
רכישת ביטוח, אשר נועדה להקטין את הנזק, כדאית לכל נהג באשר הוא. אולם, בעוד רכישת ביטוח חובה היא תנאי מקדים לנהיגה ברכב בכבישי ישראל, ביטוח
רבים האנשים אשר מרגישים כי הם יכלו לסגור מחיר טוב יותר בעבור ביטוח החובה והמקיף שלהם. במרבית המקרים, האנשים אשר מרגישים כך צודקים. זאת מאחר
נהג חדש ונהג צעיר – זוג מונחים שיכולים להיות נכונים וחופפים לנהג בודד בו זמנית (או שלא, כמובן), ומביאים איתם שלל הגבלות, כללים וחוקים מאוד
בי אמ ווי, אאודי, בנטלי, טסלה, יגואר, למבורגיני, מזראטי, קאדילק, רולס רויס. סביר להניח שרבים מכם קוראים את המילים האלו ומתמלאת בכם תחושת טובה –
כשאתם חוקרים, משווים ומקבלים הצעות מחיר לגבי ביטוח הרכב שלכם, אתם בדרך כלל מקבלים, בשגרה, מחירים עבור שנה, לפי היקף שימוש סטנדרטי. רבים מהאנשים לא
ביטוח רכב, מתחלק בגדול לשני חלקים – ביטוח חובה וביטוח מקיף. את הביטוח המקיף, אתם יכולים להחליט אם אתם רוצים לעשות או לא, ומה היקף
פעם בשנה – זה מגיע, מועד חידוש ביטוח הרכב שלכם. הוצאות הרכב ההוצאה הגדולה ביותר, אחרי הוצאת הדיור, של כל משק בית בישראל. אז איך
מדינת ישראל מחייבת כל אדם המחזיק רכב לרכוש ביטוח חובה לרכב . רכישת ביטוח חובה לרכב, בניגוד לסוגי ביטוח אחרים, אינה נתונה לשיקול דעתו של
לרכוש פוליסת ביטוח חובה זו פעולה פשוטה למדי, אבל לבטל פוליסה שכזו – ממש לא.
בואו נודה על האמת, עם המצב העכשווי של התחבורה הציבורית בישראל, פשוט אי אפשר להסתדר ללא רכב פרטי. נכון שאם אתם מצליחים למצוא דירה להשכרה
ביטוח מקיף הוא בעיני רבים ממש כמו ביטוח חובה. למרות שהם לא מחוייבים על פי חוק לאחד, הם עדיין מרגישים צורך לרכוש אותו. יש מצבים
התחביב של קניית רכבי אספנות היה שמור בעבר לעשירים ולמשוגעים לדבר בלבד. היום התחביב הנוצץ אפשרי גם בתקציבים מוגבלים יותר. המראה של רכבי האספנות ברכבי
בשל אי הוודאות הנובעת מרכישת רכב מאדם זר, מומלץ לבצע בדיקה לפני קנייה. הבדיקה, ככל שמבוצעת במכון מורשה מטעם משרד התחבורה, יכולה לאתר ליקויים באוטו,
"טוטאל לוס" לרכב לאחר תאונה היא פעולה נפוצה אשר נעשית על ידי חברת הביטוח ובעלי הרכב. עם זאת לא רבים מבינים כי ישנם סוגים שונים
ביטוח רכב הוא נקודה כואבת מאוד בכיסו של כל אדם בעל רכב בישראל. העלויות גבוהות ומדובר במוצר שהוא הכרחי, גם מעבר לביטוח חובה שאתם מחוייבים
כל בעל רכב נושא באחריות על השתתפות בתאונה, גם אם התאונה לא נגרמה באשמתו, ולכן חברת הביטוח דורשת מבעלי הרכבים לשלם חלק מעלות התיקון של
בונוס מאלוס הוא מונח שכל בעל רכב אשר משלם לביטוח כדאי שיכיר על מנת לחסוך כסף רב, עם זאת אנשים רבים אינם מכירים ביטוי זה
באם ברשותכם רכב ובו התקן דלקן, סביר להניח שהחלפתם במהלך שנת 2018 את ההתקן להתקן דלקן אוניברסלי. במידה ואינכם מנויים באלו הנהנים מהמוצר ומהרפורמה שהתרחשה
פעם ראשונה שאתם קונים רכב? קודם כל, בשעה טובה. בכדי להוריד מכם קצת מהלחץ של אי הוודאות, מצורף הסבר מפורט על כלל התהליך. החל מהטפסים
רכישת רכב, הוצאות דלק, תיקונים שוטפים ועוד מהווים הוצאות הכרחיות לשם החזקת אוטו צמוד, שהפך להרבה יותר ממוצר מותרות עבור רובנו. אחת מההוצאות הנלוות לפריווילגיה
עברתם תאונה. אתם בסדר, שאר הנוסעים בסדר. ברוך ה'. עכשיו, צריך להתחיל לעבוד מול חברת הביטוח. השלב הראשון בו נתקלים כלל הניזוקים בתאונות דרכים הוא
מהם כל סוגי הביטוחים לרכב, מה כל ביטוח מכסה, היקפי כיסוי ומידע על השתתפות עצמית. כל זאת במאמר הבא שלפניכם. ביטוח חובה החוק בישראל
עד לפני כמה עשורים, רישיון לרכב היה דבר נדיר, שלא כולם החזיקו בו. היום לעומת זאת, כ-70% מהישראלים מחזיקים ברישיון לרכב כלשהו, כלומר זה נהיה
אחת הבעיות העיקריות המדאיגות את אזרחי מדינת ישראל הנה בעיית הפקקים. אדם ממוצע יעביר שעות ארוכות בעמידה בפקקים בין אם בדרך לעבודה ובין אם בנסיעות
באם ביצעתם תאונה בתקופה האחרונה, וודאי עמדה בפניכם הדילמה האם לשמור אמונים למוסך המוכר, ולהיתקל בקשיים רבים אותם מערימה חברת הביטוח, או שמא לאפשר לה
רבים מאיתנו מצפים ליום בו נפסיק להיות תלויים בתחבורה ציבורית וטרמפים מחברים, היום בו נרכוש כמובן רכב משלנו.
בכל העולם קוראים לזה קארפול, בישראל יש לזה שם עברי: שיתוף נסיעות.
בעקבות הרפורמה בענף ביטוחי הרכב הפרש בין התעריפים של ביטוח חובה או מקיף יכולים להגיע למאות שקלים ובמכוניות יקרות אפילו ליותר.
כמעט כל אחד מאתנו מכיר מישהו אשר חווה אירוע של פגיעת גוף.
בעלי רכבים רבים מכניסים את המוסך לרכב וסומכים בעיניים עצומות על המוסכניק, לפעמים זו יכולה להיות טעות! במוסכים רבים, בעיקר במוסכי היבואן, עובדים לפי הספר.
נהגים רבים מעדיפים לנהוג על אופנוע בשל היתרונות הרבים של האופנוע, הוא חסכוני, אין בעיות חניה ותמיד אפשר לקצר את זמן העמידה בפקקים.
קרנית היא תאגיד שהוקם לשם פיצוי נפגעי תאונות דרכים, ככל שאין לאלו גוף אחר לדרוש ממנו פיצוי.
אחת המעטפות המבאסות הנוחתות בתיבת הדואר שלנו היא ההזמנה לטסט לרכב.
השכרה של רכב בחו"ל מאפשרת לנו ניידות, תחושה של עצמאות וחופש, אפשרות להגיע למקומות רבים שאליהם קשה להגיע בתחבורה ציבורית, נוחות, ואפשרות להכיר את היעד שבחרתם בקצב שלכם.
האוטו במוסך, אתם נוסעים לטיול רחוק והמכונית המשפחתית לא מכילה את כולם כולל המטען, מכרתם את הרכב הישן והרכב החדש עדיין לא הגיע, הוצאות אחזקת הרכב כבדות עליכם, החלטתם למכור
בשל הסיכונים הרבים המצויים על הכביש, דורשת המדינה מכל נהג העולה על הכביש ביטוח חובה אשר מכסה את נזקי הגוף הנגרמים למעורבים בתאונות דרכים.
כל הורה מכיר את התחושה שמלווה הצטרפות של ילד חדש למשפחה. רגשות כמו שמחה, אהבה ואושר משמשים בערבוביה ומאפשרים לכל אחד להתרגל למציאות החדשה בצורה שונה.
לא אחת אנו מתבקשים להמליץ כיצד לבחור חברה מסוימת או שירות כלשהו. בכל פעם שכזו, אנו מקפידים להדגיש את החשיבות של סקר שוק מקיף קודם לבחירה.
מהי התקופה הכי מעצבנת בשנה? זהו ככל הנראה הרגע בו מתקרבת פוליסת הביטוח על הרכב לסיומה ואתם צריכים להתחיל ולחפש הצעות לביטוח לקראת השנה הקרובה.
ביטוח הרכב הוא אחת מההוצאות השנתיות הגדולות ביותר שתצטרכו לשאת סביב תחום מסויים.
הזירה הדיגיטלית ממשיכה לכבוש בדהירה מהירה גם את עולמות הפיננסים וחולשת גם על תחום הביטוח. שתי כוכבות הענק נכון להיום במשחק הן חברת ליברה ו-WeSure.
אחרי שעברתם בהצלחה את הטסט, לא די בהוצאות שכבר שילמתם על לימודי הנהיגה ושלל האגרות והגיע הזמן להוצאה הגדולה ביותר – הביטוח על נהג חדש.
נהגים חדשים הם נהגים ללא
ביטוח צד ג' הוא ביטוח כנגד נזקים שיגרמו לרכוש או רכבים אחרים בזמן שתאונה תגרם באשמתכם חס וחלילה.
ביטוח מקיף לרכב הוא אינו הכרחי ואתם לא מחויבים להחזיק בו על פי חוק. מאחר והוא אינו חובה, כל התחום פחות מפוקח על ידי משרד התחבורה ופרוץ יותר.
אם יש בידיכם רכב, אתם מחויבים על ידי משרד התחבורה בביטוח חובה עליו.
אם קניתם רכב חדש (מזל טוב!) או שהרכב הנוכחי שלכם זקוק לחידוש ביטוח הרכב – אנחנו מזמינים אתכם לא לעשות את הפעולה הזו "על אוטומט", אלא להכיר את משמעות הביטוח
סיטואציה שכולכם כבר מכירים: בלימת פתע של הרכב שלפניכם. תאונה קלה. הפגוש נחבל, הפנס נשבר. הרכב של צד ג' נשרט ונחבט קלות.
מחליפים פרטים ומפעילים ביטוח.