ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח תאונות אישיות באמצעות דו"ח הר הביטוח

כל אחד יכול לאתר את הביטוחים הרשומים על שמו באמצעות דו"ח הר הביטוח. אם רציתם לדעת איך מתבצע איתור ביטוח תאונות אישיות, הגעתם למקום הנכון. ההליך הוא פשוט וכאן תקבלו הסבר איך אתם בכוחות עצמכם יכולים לבצע אותו. על כל שאלה בנושא, אתם מוזמנים לפנות אלינו, אצלנו בארנפלד ביטוחים, צוות המומחים ישמח להנגיש מידע מדויק לכם שיחסוך לכם כסף בסופו של דבר.

 

מה זה ביטוח תאונות אישיות?

באופן כללי, מדובר בביטוח המספק הגנה מפני פציעות לגוף או לנפש במקרה של תאונה, והוא נועד לספק תמיכה כלכלית בעת מצבי חירום שונים:

  • פיצויים במקרה של מוות: אם הבעלים של הפוליסה נפטר כתוצאה מתאונה בה ההיה מעורב, חברת הביטוח תשלם פיצוי בסכומים קבועים למוטבים שנקבעו מראש.
  • פיצויים לפגיעה קשה או אובדן איבר: אם המבוטח חווה פציעה קשה או איבד איבר מגופו בעקבות תאונה בה היה מעורב, חברת  ביטוח תשיב סכומי פיצוי נוספים על הפציעה בהתאם לטבלת הפציעות המוכרת בפוליסה.
  • פיצויים לפגיעה אישית: הביטוח יכלול גם פיצויים לפגיעה פיזית כמו שברים, קרעים, או כל סוג אחר של פציעה שאינה פוגעת בחיים או ביכולת עבודה, אך יכולה לגרום ליציאה משגרת החיים וצורך בתקופת החלמה.

בסופו של דבר ביטוח תאונות אישיות כולל בתוכו גם ביטוח חיים וגם ביטוח בריאות, אך הוא לא מממן עלויות טיפולים רפואיים והוא רק מפצה על פגיעה בשל מעורבות בתאונה. כיסוי רחב יכול לכלול מגוון רחב יותר של תאונות, בהתאם לסוג הביטוח. יש חברת ביטוח המגבילות את הביטוח לתאונות מסוימות בלבד בעוד שאחרות מציעות פוליסות המכסות גם על תאונות אחרות.

מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים ביטוח כזה?

בעת רכישת ביטוח תאונות אישיות, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים כדי להבטיח שהפוליסה עונה על הצרכים שלכם. ריכזנו כאן היבטים מרכזיים שיש לבדוק:

סוגי הכיסוי הניתנים

בדקו אילו סוגי תאונות מכוסות במסגרת הפוליסה. האם רק פציעות מפעילויות יומיומיות של תאונות בבית מכוסות, או גם כאלו המתרחשות במהלך נסיעה / עבודה / טיסה / ספורט / טרור / רשלנות רפואית. בדקו מהן ההחרגות על הפוליסה והאם ההחרגות משמעותיות לכם. אם חברת הביטוח מחריגה תחום מסוים מהפוליסה למרות שהוא חשוב לכם, תוכלו לעבור לחברת ביטוח אחרת בקלות.

היקף הכיסוי הביטוחי שניתן

לכל חברת ביטוח כיסוי ביטוחי אחר על פציעה. על שבר חברת ביטוח אחת תפצה בסכום מסוים, בעוד שאתם יכולים לגלות שחברת ביטוח אחרת מציעה פיצוי רחב הרבה יותר. הפערים הם משמעותיים וכדאי לבדוק את הנתונים הללו עוד במעמד רכישת הביטוח. אם לא ביצעתם בדיקה כזו מראש, תמיד תוכלו לבצע איתור ביטוח תאונות אישיות ולערוך בו סדר. בדקו מה סוג הנכות המכוסה, האם חברת הביטוח מכסה רק על נכות מלאה, או גם נכות באחוזים נמוכים תזכה את המבוטח בקבלת פיצוי. במעמד רכישת הפוליסה הגדירו את נתוני הכיסוי רחבה ככל הניתן.

גובה הכיסוי הניתן

האם חברת הביטוח מגבילה את ההחזר על אובדן כושר עבודה לתקופה מוגבלת והאם יש חברות ביטוח המציעות תקופה רחבה יותר. יש לא מעט חברות ביטוח המציעות כיסויים ביטוחיים במחירים נמוכים ולא מספקים למרות שהמבוטח יודע שהוא משלם סכום נמוך מידי חודש, חשוב לזכור שגם 10 ₪ מידי חודש זה סכום שמצטבר וחבל לשלם אותו אם התמורה זעומה ביחס לפיצויים שבשוק.

ההגבלות על אובדן כושר עבודה

בעת פגיעה באובדן כושר העבודה, חברות הביטוח נדרשות לשלם על הפגיעה. יש חברות ביטוח המגדירות אובדן כזה כ"פגיעה ביכולת המבוטח להתפרנס" כך שגם אם המבוטח נפגע והוא לא יכול לעבוד כמאמן ספורט, חברת הביטוח תטען שהוא יכול לעבוד במשהו אחר שתואם לכישוריו כמו קופאי. וודאו שהגדרת אובדן כושר עבודה מגדירה את אובדן היכולת שלכם להתפרנס מהמקצוע בו אתם עוסקים.

פרמיות ותנאי תשלום

בדקו מה גובה הפרמיה הנדרשת לתשלום. חשוב לבדוק אם הפרמיות קבועות או עשויות להשתנות לאורך זמן. באופן כללי, ככל שהפרמיה תהיה גבוהה יותר, כך גם גובה הכיסוי שינתן הוא גבוה יחסית. אך אין כאן הבטחה ועל כל מבוטח לבדוק את הנתונים בכוחות עצמו. ההמלצה היא לבדוק לפני הכל את הנתונים שלכם ואת הכיסויים שאתם צריכים להכליל בתוך הפוליסה שלכם. לאחר מכן תוכלו לבדוק איזה חברת ביטוח מציעה את הפוליסה הזולה ביותר וכמה יעלה להוסיף לפוליסה את כל מה שאתם צריכים. יש כאן משא ומתן שצריך לדעת לנהל באופן מקצועי. גם אם לא ערכתם את זה מראש, בכל שלב תוכלו לבצע איתור ביטוח תאונות אישיות ולפנות לאיש מקצוע שייעל תא התיק הביטוחי שלכם.

מדיניות והחרגות

כל חברת ביטוח מגדירה לעצמה נהלים פנימיים וכך, יש כיסויים המוגבלים בתקופת אכשרה, יש מקרים המוחרגים מהפוליסה ולכל חברת ביטוח, הנתונים יהיו שונים. בדקו אם יש תקופות המתנה לפני שהטבות מסוימות ייכנסו לתוקף, בדקו אם מצבים כמו היריון ולידה מוחרגים מהפוליסה ומה לא כלול בפוליסה. אם יש החרגה שחשובה לכם, תוכלו להוסיף אותה לפוליסה ככתב שירות נלווה בתשלום נוסף בדר"כ. החרגה שחשוב לבדוק היא תוקף הפוליסה בחו"ל. אם הפוליסה תקפה גם בחו"ל, אתם יכולים לקחת אותה בחשבון כשאתם מעוניינים לטוס ולרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל.

מסורבי ביטוח משכנתא

ביטוח תאונות אישיות משמש כתחלופה לביטוח חיים עבור מבוטחים רבים שקיבלו סירוב לביטוח חיים. זה קורה בדר"כ בגלל מצב בריאותי בעייתי. אם אתם מתמודדים אם מצב בריאותי חמור וחברות הביטוח מסרבות לבטח את הביטוח שלכם, כדאי שתכירו פתרונות למסורבי ביטוח. אחד מהפתרונות הוא רכישת ביטוח תאונות אישיות לצד ביטוחים נוספים כמו ביטוח מחלות קשות.

איתור ביטוח תאונות אישיות – איך מבצעים את זה?

מלאכת איתור הביטוחים, ולא משנה באיזה ביטוח מדובר, אומנם נשמעת מורכבת. אך לאמיתו של דבר כל אחד יכול לבצע את האיתור הראשוני. לצורך כך יהיה עליכם להיכנס לאתר הר הביטוח . תוכלו להיכנס אליו דרך המערכת להזדהות לאומית או דרך האפליקציה הממשלתית בנייד. עובדי מדינה בעלי כרטיס חכם יכולים להיכנס בקלות גם באמצעותו. לאחר הכניסה לאתר, לאחר ההזדהות, יהיה עליכם ללחוץ על שירות חיפוש ביטוחים על שמי ותוך רגע יופיעו על המסך כל נתוני הביטוח שלכם, כפי שהם מופיעים במערכת הר הביטוח. איתור ביטוח תאונות אישיות נחשב לפשוט לביצוע באמצעות הר הביטוח. את הנתונים שאתם מקבלים אתם יכולים לייצא לדו"ח המכונה דו"ח הר הביטוח וכך אם יש לכם ביטוח תאונות אישיות, הוא יופיע סעיף ביטוחי הבריאות הרשומים על שימכם.

 

למה לאתר ביטוח תאונות אישיות?

הסיבות לאיתור ביטוח זה הן מגוונות. זה יכול להיות בגלל רצון לייעול וזה יכול להיות בגלל מעורבות בתאונה. אל תחכו לזמן אמת כדי לבדוק מה קורה עם התיק הביטוחי שלכם. ההמלצה של יועצי הביטוח המובילים היא לערוך בדיקת ביטוחים מקיפה אחת לשנתיים בכדי למנוע מצב של חסר ביטוחי או הגנה ביטוחית לא מספקת. צרו קשר עוד היום עם ארנפלד סוכנות ביטוח.

איתור ביטוח תאונות אישיות באמצעות דו"ח הר הביטוח
איתור ביטוח תאונות אישיות באמצעות דו"ח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.