ארנפלד סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לארצות הברית

ביטוח נסיעות לארצות הברית מספק כיסוי למגוון רחב של אירועים אפשריים כמו הוצאות רפואיות במהלך השהות, אובדן כבודה, ביטול הנסיעה ועוד. כמו בכל ביטוח נסיעות אחר לחו"ל, אין חובה ליצור אותו, אך מכיוון שבכל נסיעה לחופשה או מטעמי עסקים קיימים גם סיכונים אפשריים, הביטוח קונה שקט נפשי וביטחון מוגבר לכל מקרה שעלול להתרחש.

 

ביטוח נסיעות לארצות הברית – התאמת צרכים

הקשר בין ישראל ובין ארצות הברית נחשב להדוק מאוד גם ברמה המדינית אך גם ברמה האזרחית.

רבים חולמים על ביקור ביעדי מפתח בארה"ב כמו ניו יורק או לאס וגאס, חלקם גם מנהלים קשרי עסקים עם חברות ותאגידי אם המצריכים נסיעות תכופות וכולם ככולם נוהגים להתעניין בביטוחי הנסיעות המוצעים, כאשר ניתן לרכוש ביטוח על סמך אופי הנסיעה מחברת ביטוח ישראלית או חברת ביטוח בארה"ב עצמה.

שאלת השאלות בנוגע ליצירת הביטוח מתייחסת לאופי הנסיעה המתוכננת: האם מדובר בטיול משפחתי או אישי שמצריך כיסוי רפואי? האם אתם מתעתדים לבצע פעילויות ספורט אתגרי שדורשות בדרך כלל הרחבה של הכיסוי הביטוחי או רכישה נפרדת? האם תעברו בין כמה יעדים במהלך הביקור כך שתתקיים רלוונטיות גם לאובדן או נזק של תכולה וציוד?

הכיסוי יספק לכם הגנה יעילה לכל תרחיש כבר משלב הטיסה עצמה, כך שיהיה אפשר להימנע מהוצאות מהכיס הפרטי ותוכלו לממש את הביטוח עצמו אם משהו מתרחש.

מרבית החברות מעמידות פוליסות שחלק משמעותי מהתרחישים בהן אינם כרוכים בדמי השתתפות עצמית והכיסוי המסופק הוא עד לתקרה של מאות דולרים ואפילו עד מיליון דולר.

 

ביטוח נסיעות לארצות הברית – יתרונותיו

באופן עקרוני, הביטוח מקנה שקט נפשי ומונע כל הוצאה מהכיס הפרטי. הדבר חשוב בעיקר לאור העובדה שמתן השירותים הרפואיים בארצות הברית הוא מבין היקרים ביותר בעולם המערבי.

למעשה כמעט בכל מדינה שבה תשהו תגלו שכל ביקור אצל הרופא וחלילה טיפול בשברים או הוצאות אשפוז וניתוחים עולה סכומי עתק, אך מאחר ובישראל חלק גדול מההוצאות הללו מסופקות בתוך סל הבריאות הבסיסי ושירותי השב"ן המסובסדים, אנו לא חווים עלויות מורכבות ויקרות כל כך, כמו אלו שהתושבים בארה"ב משלמים על שירותי הרפואה הבסיסיים שלהם.

חלק גדול מהחברות המבטחות לא דורשות דמי השתתפות עצמית בעבור שירותים רפואיים במידת הצורך ומעמידות כיסוי ביטוחי לקהלים רבים של נוסעים, כמעט ללא התניית גיל או מצב רפואי.

 

כיסוי משלים לביטוח הנסיעות

לצד הביטוח הבסיסי שמספק כיסוי רפואי או למשל במקרה שבו המזוודות לא הגיעו יחד איתכם, קיימת האפשרות ליצירת ביטוח משלים הכולל איתור וחילוץ, פעילויות ספורט אתגרי שונות, ביטול דמי השתתפות עצמית לרכב שכור ועוד.

קיימים סעיפים נוספים ונפוצים יחסית, כמו אלו המכסים דחייה או ביטול של טיסה ואפילו רכישת כרטיס טיסה מחדש.

סעיפים אלו נולדו לאור התגברות כמות הטיסות בשני העשורים האחרונים לכל יעדי העולם ולארה"ב בפרט והצורך לגשר על מדיניות חברות התעופה בכל מקרה שבו הטיסה לא יוצאת במועד.

עניין רכישת כרטיס הטיסה מחדש קריטי בעיקר לטסים לארה"ב, מאחר ולא תמיד תוזמן טיסה בחזרה לארץ מהיעד שבו נחתנו.

סוגיה אפשרית אחרת תלויה בסוג הויזה שהתקבלה לאותה הנסיעה – ישנן ויזות מסוימות שלא מאפשרות חזרה לגבולות ארה"ב במקרה של יציאה לגבול הקנדי או המקסיקני.

במקרה כזה טוב שיהיה לכם כיסוי שיאפשר לכרטס מחדש את יעד הטיסה בחזרה.

ביטוח נסיעות לארצות הברית
ביטוח נסיעות לארצות הברית
רוצה לקבל הצעה אטרקטיבית במחיר עם ליווי של סוכן ביטוח מלווה?
השאירו הודעה
erenfeld-ins.co.il
055-3087-500

 

ביטוח נסיעות לארה"ב בזמן קורונה

אין ספק שארצות הברית נחשבת ליעד נחשק ופופולרי ביותר בקרב הישראליים. אבל האם אפשר להגיע אליה גם בזמן שהקורונה עדיין כאן?

חשוב להדגיש ולומר שבשנת 2020 מיד עם התפשטות הנגיף, החליטו חלק גדול מאוד מחברות הביטוח להפסיק למכור ביטוחי נסיעות. אלו שהמשיכו לפעול כסדרן, הציעו ביטוחים בעלויות גבוהות במיוחד.

אלא שכעת כבר אפשר לשוב ולנשום לרווחה – הנגיף הולך ודועך וחברות הביטוח מציעות את ביטוחי הנסיעות לארה"ב מחדש למחזיקי התו הירוק.

נזכיר כי התו הירוק מציין את כל מי שהתחסן לשתי מנות החיסון לנגיף ומאפשר לציבור המחוסנים להיכנס למקומות שונים על פי ההנחיות ובפרט אלו שנמצאים בשדה התעופה בצד הישראלי ובצד האמריקאי.

לאור אלו, מתקיים הכיסוי הביטוחי גם למקרה של הדבקה בקורונה – אדם שבמסגרת שהותו נדבק בנגיף או בוריאנט של הנגיף יוכל להשתמש בכיסוי הביטוחי שרכש כדי לקבל טיפול רפואי מתאים, לרכוש תרופות או להתאשפז בארה"ב במידת הצורך.

כעת חלק מהחברות מציעות גם כיסוי לביטול הנסיעה עקב הידבקות בקורונה או כניסה לבידוד הכוללת החזר כספי עד לגובה הסכום בפוליסה, אשפוז וטיפולים רפואיים בקורונה וכן כיסוי למאריכי שהותם במדינה עקב הדבקה, בידוד או סגר שאותה המדינה בה שהו נכנסה אליו, כיסוי להטסת מלווה למקום האשפוז של המבוטח ועוד.

הערה חשובה: רק בעלי התו הירוק ממשרד הבריאות או מחלימים מקורונה יכולים לרכוש ביטוחי נסיעות לארצות הברית.

אם אלו ילדים שגילם מתחת ל-16 הנוסעים עם הוריהם, הם יהיו פטורים מלהציג תעודת התחסנות בכניסה לארה"ב, אך ייתכן שיצטרכו לעבור בדיקת קורונה שתשקף תוצאה שלילית.

 

רכישת ביטוח נסיעות מחברה אמריקאית

אם התעניינתם ברכישת ביטוח נסיעות לרגל טיסה מתקרבת לארה"ב, בוודאי התוודעתם גם לאפשרות הקיימת לרכוש כיסוי ביטוחי דרך חברה אמריקאית במקום מאחת החברות הישראליות.

אפשרות זו בהחלט עומדת על הפרק עבור מי מכם שמתלבט בנוגע לסוג הכיסוי ומקבל הצעה טובה יותר מחברה אחרת ורוצה להשתמש בה בתור מבטח משנה, אבל צריך לקחת בחשבון שבעת אירוע ביטוחי, יהיה ניתן לתבוע רק את החברה האמריקאית.

כאן חשוב לבדוק היטב מהי תקרת הכיסוי שמציעה אותה החברה ומהן ההחרגות שקיימות בפוליסה המוצעת כמו למשל טיפול נמרץ או ניתוח חירום.

במידה ואתם תרצו לבצע השוואת ביטוחים במהרה תוכלו להתייעץ עם אחד מסוכני הביטוח שלנו.

 

בשורה התחתונה

ארה"ב נחשבת למדינה בעלת הוצאות הבריאות היקרות ביותר בעולם. כל תייר שמגיע למדינה ונדרש חלילה לטיפול רפואי כלשהו עשוי לגלות שהוא נדרש לשלם עשרות אלפי דולרים לכל יום אשפוז.

בנוסף, גם עלויות הביקור אצל כל רופא משפחה פרטי גבוהות מאוד – סוגיה שהציבור הישראלי איננו מכיר מחיי היום יום בישראל עצמה.

ולכן נוסף על טיב הטיול ושיקולים בנוגע לכבודה או למהות הטיול מוכרחים להיבדק בנפרד מהכיסוי הרפואי שמציעה כל חברת ביטוח נסיעות.

עניין הכיסוי, ההחרגות וההרחבות האפשריות חייב להיבדק מראש ועליכם לוודא שהוא מספיק כדי לכסות עלות לכל מקרה שחלילה יתרחש.

מומלץ לוודא גם שחברת הביטוח תוכל לספק את הכיסוי במהירות ואפילו באופן מיידי, כדי למנוע מכם לשלם בפועל על השירות הרפואי ולהתחשבן רק בשלב מאוחר יותר מול חברת הביטוח.

קיימת האפשרות ליצירת "אשראי" לאותה הנסיעה בחלק מהמקומות, מה שעשוי להקל על אופי הטיול וההתנהלות ברגעי האמת.

כל עוד לא יצרתם ביטוח שבו מתקבל כיסוי לביקור רופא או רפואה דחופה שניתן לכם באופן מיידי, תאלצו להגיש קבלות על כל ההוצאות ולהמתין כ-30 ימים עד לקבלת ההחזר מהביטוח.

כמובן שצריך לבדוק שהכיסוי הביטוחי איננו כרוך בהשתתפות עצמית כלשהי, כך שתוכלו לטפל בתרחיש באופן מיידי ובמהירות, ללא פערי מזומנים במסגרת הנסיעה.

תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא

ביטוח ספורט אתגרי

צניחה חופשית, באנג'י, טיפוס הרים, רפטינג וסקי מים יכולים להיות אטרקציות מטריפות מחוץ לישראל. הנופים ותוואי הדרך משתנים והחוויה בדרך כלל אקסטרימית ומאתגרת בהרבה ממה שניתן לבצע במדינתנו הצנועה.

קרא עוד »