ארנפלד סוכנות לביטוח

הוזלת מחיר הפרמיה החודשית באמצעות איתור ביטוח

תשלום דמי ביטוח מדי חודש עלול להוות הוצאה משמעותית ליחידים ולמשפחות. עם זאת, ישנן מספר אסטרטגיות חכמות שמבוטחים יכולים להשתמש בהן, כדי להפחית את מחיר דמי הביטוח החודשיים מבלי לוותר על הכיסוי הביטוחי. במאמר זה, נסקור עצות מעשיות שיעזרן לכם להוזיל את עלויות הביטוח תוך שמירה על מעטפת ביטוחית מספקת. הוזלת מחיר הפרמיה החודשית באמצעות איתור ביטוח, התחלנו.

 

אסטרטגיות להוזלת מחיר הפרמיה החודשית

1. חפשו והשוו הצעות מחיר

אחת הדרכים היעילות ביותר להורדת פרמיית הביטוח החודשית שלכם היא לחפש ולהשוות הצעות מחיר ממספר חברות ביטוח. כל חברת ביטוח תציע תעריפים משלה עבור אותו כיסוי. הקדישו זמן למחקר ולבקשת הצעות מחיר מכמה חברות. כיום יש לא מעט סימולטורים מקוונים שיכולים להפוך את התהליך הזה למהיר ופשוט. באתר הר הביטוח הממשלתי יש סימולטור בו תוכלו להשתמש.

 

2. הגדילו את ההשתתפות העצמית

ככל שההשתתפות העצמית תהיה גבוהה יותר, כך גם מחיר הפרמיה החודשית ירד בהתאם. פעמים רבות ההמלצה תהיה להגדיל את ההשתתפות העצמית כדי להוריד את תשלומי הפרמיה החודשיים. השתתפות עצמית היא הסכום שתשלמו מכיסכם לפני שהכיסוי הביטוחי שלכם יכנס לתוקף. על ידי בחירה בהשתתפות עצמית גבוהה יותר, תוכלו להפחית את הסיכון לחברת הביטוח ובתמורה להוזיל את הפרמיות החודשיות. עם זאת, ודאו שיש לכם מספיק חסכונות כדי לכסות את ההשתתפות העצמית הגבוהה יותר במקרה של תביעה.

 

3. איחוד הביטוחים לחברת ביטוח אחת

חברות ביטוח רבות מציעות הנחות ללקוחות המאגדים מספר פוליסות, כגון ביטוח רכב ודירה, לביטוח דרכן. איחוד פוליסות לא רק מפשט את ניהול הביטוח, אלא יכול גם להוביל לחסכון משמעותי בפרמיות החודשיות. בדקו עם חברת הביטוח שלכם אופציה כזו.

 

4. נצלו את ההנחות

חברות הביטוח מציעות הנחות שונות המבוססות על גורמים כמו וותק רישיון הנהיגה שלכם, גיל, עיסוק ומאפייני בטיחות בבית או ברכב. אל תהססו לבקש הנחה מחברת הביטוח. ההנחות הנפוצות כוללות הנחות לנהג בטוח, הנחות על ריבוי רכבים, הנחות טובות לסטודנטים והנחות להתקנת מערכות אבטחה או התקנים למניעת גניבה. גם אם אתם לא עונים לאחד מאלו, אל תהססו לנהל משא ומתן עם חברת הביטוח להוזלת מחיר הפרמיה החודשית.

בביטוח רכב לדוגמא, חברות ביטוח מסוימות מציעות תוכניות ביטוח שעוקבות אחר הרגלי הנהיגה באמצעות אפליקציות לסמארטפון. תוכניות אלה מתגמלות התנהגות נהיגה בטוחה עם פרמיות נמוכות יותר.

 

5. בביטוח רכב – שמרו על עבר ביטוחי נקי

היסטוריית הנהיגה תשפיע באופן משמעותי על פרמיית ביטוח הרכב של המבוטח. על ידי שמירה על רישום נהיגה נקי ללא תאונות ועבירות תנועה, אתם יכולים לקבל תעריפי ביטוח נמוכים יותר.

 

6. העריכו מחדש את צרכי הכיסוי

בדקו מקרוב את הכיסוי הביטוחי והעריכו מחדש את הצרכים הקיימים באופן קבוע. האם אתם משלמים על יותר כיסוי ממה שאתם באמת צריכים? התאמת מגבלות הכיסוי וביטול אפשרויות כיסוי מיותרות יסייעו לכם בהורדת הפרמיה החודשית מבלי להתפשר על הגנה ביטוחית חיונית.

 

הר הביטוח – קיצור הדרך ליישום האסטרטגיות

הורדת פרמיית הביטוח החודשית אפשרית עם האסטרטגיות הנכונות וקצת מאמץ כפי שציינו קודם לכן. על ידי חיפוש אחר הצעות מחיר, הגדלת השתתפות עצמית, איחוד פוליסות וניצול ההטבות הניתנות על ידי חברות הביטוח, תוכלו להפחית ביעילות את עלויות הביטוח ולהוזיל את מחיר הפרמיה החודשית. איך תדעו מה גובה ההשתתפות העצמית שאתם משלמים, מה גובה הפרמיה החודשית ומיהי החברה המבטחת אליה צריך לפנות לניהול משא ומתן? את כל זה תוכלו לגלות באמצעות הר הביטוח.

 

מה זה הר הביטוח?

משרד האוצר הקים אתר דיגיטלי שנועד להנגיש את המידע הביטוחי לציבור המבוטחים בישראל. אם עד לפני הקמת האתר כדי לקבל מידע על הביטוח שלכם הייתם צריכים לפנות לחברת הביטוח המבטחת לקבלת מידע על הביטוח, הרי שעכשיו אין צורך בכל זאת. כדי לאתר את הביטוחים הרשומים על שימכם אתם צריכים להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי, להזין נתונים מזהים ולבחור בשירות חיפוש ביטוחים. באופן מיידי יופיעו בפניכם כל הביטוחים הרשומים על שימכם במערכת בצירוף נתונים עיקריים. את כל הנתונים תוכלו לייצא לדו"ח המכונה דו"ח הר הביטוח וזהו. אחרי שיש לכם את דו"ח הר הביטוח, עשיתם את עבודת איתור הביטוח. עכשיו יהיה הרבה יותר קל להתקדם בייעול התיק הביטוחי להוזלת מחיר הפרמיה החודשית.

 

איך איתור ביטוח מאפשר להוזיל את העלויות?

בדו"ח הר הביטוח יופיעו הנתונים של כל ביטוח הרשום על שימכם:

  • שמות הפוליסות
  • מספרי הפוליסה
  • שמות החברות המבטחות
  • דרכי הקשר ליצירת קשר עם החברה המבטחת
  • כתבי שירות נלווים
  • סוג הביטוח -אישי או קבוצתי
  • תקופת הביטוח
  • גובה הפרמיה על הביטוח

 

ברגע שיש לכם את הנתונים, יש לכם עם מה לעבוד. אתם יודעים מה גובה הפרמיה, אתם יודעים איזו חברת ביטוח היא המבטחת אתכם וכדי לקבל מידע נוסף אתם יודעים למי עליכם לפנות. לאחר הפנייה לחברת הביטוח, תקבלו את המידע בו תוכלו לראות מה גובה ההשתתפות העצמית שאתם משלמים מידי חודש והאם יש מקום לדון בהוזלת מחיר הפרמיה החודשית תמורת העלאת ההשתתפות העצמית. תוכלו לבדוק את מחיר הפרמיה ולהיעזר בסימולטורים מרחבי הרשת למציאת פוליסת ביטוח משתלמת (ההמלצה היא כן להיעזר בסוכן ביטוח אמין ומיומן). על כל שאלה לא ברורה, אתם פונים לחברת הביטוח לקבלת מידע מקיף על הפוליסה שברשותכם. חשוב לציין כי באמצעות בדיקת הר הביטוח ניתן לייעל את התיק הביטוחי במגוון מישורים:

 

ביטול כפל ביטוחי

כפל ביטוחי הוא מצב בו המבוטח משלם מספר פעמים על אותו סוג ביטוח וכך יוצא מצב שהוא מבוטח מספר פעמים על אותה נקודה. זה יכול להיות ביטוח סיעודי שהמבוטח רכב במגוון מסגרות ביטוחיות. במקרה של כפל ביטוחי, המבוטח לא מקבל פיצוי כפול בעת מימוש הביטוח וממילא יוצא שהוא מפסיד כסף וחבל. איתור ביטוח באמצעות הר הביטוח ישקף לכם מצב של כפל ביטוחי וכך תדעו לטפל בעניין.

 

ביטול ביטוחים יקרים

התחרות בענף הביטוח קיימת ובועטת. המרוויחים מכך הם דווקא המבוטחים שיכולים לנצל את ההזדמנות ולפנות לערוך סקר שוק למציאת ביטוח משתלם יותר, זה יכול להיות מבחינת מחיר / מבחינת תנאים או אפילו מדד שירות חברת הביטוח. ברגע שמאתרים ביטוח ורואים שהוא יקר ביחס למחיר שרוצים לשלם, יודעים לחפש ביטוח זול יותר. ואת זה ניתן לגלות באמצעות דו"ח הר הביטוח בקלות.

חשוב לציין כי בבדיקת מחיר הביטוח חשוב להסתכל על מחיר הביטוח באופן כולל ולא רק על מחיר הפרמיה החודשית. כידוע, יש חברות ביטוח המתמחרות את הביטוח זול בתחילת התקופה ואט אט הוא מתייקר, מה שמייקר את הביטוח מבלי שהמבוטח יחוש בכך…

 

ביטול ביטוחים לא רלוונטים

לפעמים מבוטח לא יודע שהוא בעצם מבוטח, הוא ממשיך לשלם על הביטוח אפילו שכבר אין לו צורך בו. זה יכול להיות ביטוח דירה לדוגמא, שכבר נמכרה. ביטוח עסק שנסגר ועוד.

 

הרחבת המעטפת הביטוחית

מצב נפוץ הוא חסר ביטוחי – המבוטח חושב שהוא מבוטח מפני מקרה מסוים, אך בשעת אמת כאשר הוא פונה לממש את פוליסת הביטוח, הוא מגלה שיש החרגות על הפוליסה ולכן המקרה שארע לו לא זכאי לכיסוי. עם עיון מקדים בתנאי הפוליסה ניתן למנוע הפסדים כאלו ולרכוש הרחבות וכתבי שירות נלווים לביטוח.

מעוניינים לייעל את התיק הביטוחי ולמנוע מעצמכם הפסדים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. תנו למומחי ארנפלד ביטוחים לערוך עבורכם בדיקה של התיק הביטוחי שלכם כדי לקבל תמונת מצב של מה שקורה עם התיק הביטוחי שלכם. השירות ניתן ללא עלות וזה הזמן לנצל זאת. לא תרצו למנוע מעצמכם הפסדים רק בגלל ביטוחים לא מעודכנים?

הוזלת מחיר הפרמיה החודשית באמצעות איתור ביטוח
הוזלת מחיר הפרמיה החודשית באמצעות איתור ביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.