ארנפלד סוכנות לביטוח

ביטוח דירה בקלות: מציאת הכיסוי האידיאלי עבור הנכס שלך

ביטוח דירה הוא ביטוח אותו חייב להכיר כל מי שרוכש דירה ולא רק אם הדירה נרכשה באמצעות לקיחת משכנתא. איתור ביטוח דירה מתאפשר בכמה ווריאציות, אחת מהן היא באמצעות אתר הר הביטוח. ריכזנו כאן עבורכם את המידע שיאפשר לכם למצוא ביטוח דירה מתאים לצרכים שלכם בקלות ובמהירות.

מה זה ביטוח דירה?

ביטוח דירה הוא ביטוח המורכב משני ביטוחים בדרך כלל: ביטוח מבנה וביטוח תכולה. מדובר בביטוח קריטי ומשמעותי שכיום, כל אחד שנוטל משכנתא מחויב לרכוש ביטוח משכנתא הכולל ביטוח דירה על המבנה הנרכש. מה משמעות ביטוחים אלו?

 

ביטוח מבנה

בתור בעלי נכס תרצו שהנכס ימשיך להיות שווה ערך לפחות למחיר ששילמתם עליו… ביטוח מבנה מאפשר לזה לקרות. הרי כל נכס מתבלה ונהרס, זה יכול להיות בגלל נזקים שונים, בלאי תכוף ואסונות טבע. במקרים של נזק, על בעל הנכס לתקן את הנזק מיידית בכדי למנוע את החרפת המצב. הבעיה היא שלא תמיד הכסף מוכן בכיס, הזמן עובר והמחיר יקר מידי… ההרס מתרחב והתיקון הנדרש גדול יותר. ביטוח מבנה מאפשר לבעל הנכס לקבל פיצוי מחברת הביטוח במקרה בו המבנה המבוטח ניזוק ממקרה המוכר בפוליסת הביטוח. כך חברת הביטוח היא זו שנושאת בנזק, בעל הנכס משלם דמי השתתפות סמליים בלבד והמבנה נשאר מתוחזק כנדרש.

 

ביטוח משכנתא

בלקיחת משכנתא, הבנק רוצה לוודא שהוא יקבל את כספו חזרה גם אם יקרה נזק למבנה הממושכן. לכן הוא דורש לרכוש ביטוח נכס למבנה הנרכש. כך הוא יודע שגם אם הוא יצטרך לממש את המשכנתא, הנכס ישאר שווה לערכו. הוא ימשיך להיות מתוחזק גם אם הוא יהרס בגלל נזקים אפשריים.

 

ביטוח תכולה

תכולת הדירה יכולה להיות שוות ערך בעלות מאות אלפי שקלים. אם ניקח בחשבון את הרהיטים, מוצרי החשמל, תכשיטים ופריטי יודאיקה, נגלה שמדובר בתכולה יקרה שאם חלילה פורצת שריפה בדירה, אין מי שישלם עבורה… ביטוח דירה הכולל ביטוח תכולה מעניק למבוטחים ביטחון. הם יודעים שגם אם יגרם נזק לתכולת הדירה שלהם (ולא משנה אם זה בגלל שריפה או גניבה), חברת הביטוח תשלם להם פיצויים על כך והם יוכלו לרכוש תכולת דירה חדשה.

 

למה לבצע איתור ביטוח דירה?

על פי נתוני משרד האוצר, מעל חמישים אחוז מאוכלוסיית המבוטחים בישראל משלמת על ביטוחים מיותרים להם. יש לא מעט ביטוחים כפולים שאנשים רוכשים וחברות הביטוח חוגגות על כך…  באמצעות איתור ביטוח דירה ניתן להנות ממספר שינויים:

 

איתור ביטוח דירה מונע כפל ביטוחי

כפל ביטוחי הוא תשלום על מספר ביטוחים זהים בעוד שמספיק ביטוח אחד. הרי אם יש לכם דירה אחת, אין לכם צורך לרכוש ביטוח דירה ממספר חברות ביטוח, ביטוח אחד יספיק… במקרה של כפל ביטוחי, בעת מימוש הביטוח המבוטח לא ירוויח פיצוי גבוה יותר בגלל שהוא שילם על ביטוחים כפולים וכך המבוטח בעצם מפסיד מהתשלום הכפול. ניתן לבצע איתור ביטוחים ולאתר את ביטוחי הדירה הרשומים על שם המבוטח ובכך למנוע מצב של כפל ביטוחי. במצב של כפל ביטוחי צריך לבדוק מה התועלות והמאפיינים של כל ביטוח ולבדוק מה הביטוח אותו משתלם לבטל.

 

ייעול התיק הביטוחי

באמצעות בדיקה של הביטוחים, ניתן לייעל את התיק הביטוחי ולבדוק מה מחיר הביטוח הקיים ולהשוות אותו למחיר הביטוח בשוק הביטוחים. ענף הביטוחים הוא תחרותי מאוד ואם אתם מעוניינים לקבל ביטוח במחיר זול יותר, אתם יכולים להתמקח על מחירו. ניתן לפנות לסוכן ביטוח מומחה בתחום שידע לבדוק עבורכם את הנתונים בשטח ולהתאים לכם ביטוח מותאם יותר.

 

מניעת חוסר ביטוחי

מרבית פוליסות הביטוח מוגבלות בזמן. זה אומר שאם יש לכם ביטוח דירה, באיזשהוא שלב הביטוח יהפוך ללא רלוונטי. אתם יכולים לבדוק ולראות שהוא פשוט פג תוקף בזמן מסוים. הבעיה היא שלא כל חברות הביטוח מעדכנות את המבוטחים על סיום תקופת הביטוח. חסר ביטוחי עלול לגבות מחיר יקר מידי. בהתחשב בעובדה שעלויות נזקים בביטוח דירה הם משמעותיים. איתור ובדיקת ביטוחים שגרתית תמנע מצב של חסר ביטוחי.

 

מימוש הביטוח

לפעמים הבקשה לביצוע איתור ביטוח דירה מגיעה דווקא בגלל נזק שנגרם לדירה וכדי למצוא מי אמור לשלם את הנזק, המבוטח פונה לאתר את הביטוחים הרשומים על שמו. יש רבים המבוטחים, משלמים מידי חודש לחברות ביטוח שונות, אך לאמיתו של דבר, הם לא יודעים למי ועל מה הם משלמים. באמצעות הר הביטוח הם יכולים למצוא את הביטוחים הללו בקלות.

 

איתור ביטוח דירה – איך זה עובד?

באמצעות אתר הר הביטוח ניתן לאתר את הביטוחים הרשומים על שימכם. ולא רק ביטוח דירה. מערכת הר הביטוח היא מערכת שהוקמה על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש לציבור המבוטחים בישראל את המידע הביטוחי שלהם. זה קרה בעקבות תלונות רבות שהצטברו בטענה שאנשים לא יודעים על מה הם מבוטחים ומעל חצי מהמבוטחים משלמים על כפל ביטוחי מבלי לדעת על כך אפילו. ההחלטה להנגיש את המידע התבררה כחכמה. לאנשים קל יותר למצוא את המידע שלהם וכך הם מצליחים לייעל את התיק הביטוחי בקלות רבה יותר. חשוב לציין שגם לאחר בדיקת הביטוחים באמצעות אתר הר הביטוח, עדיין צריך להמשיך ולבדוק מה כוללת כל פוליסה ואיך ניתן לייעל את הביטוחים הקיימים.

 

כניסה לאתר הר הביטוח

השימוש באתר הר הביטוח הוא ללא עלות וכל אחד יכול להנות ממנו. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי, להזין פרטים מזהים לאימות הנתונים (הנתונים הם אישיים ורק לכם יש גישה אליהם) ולבחור בשירות הרצוי לכם. לקבלת רשימת הביטוחים שלכם, כפי שהיא מופיעה במערכת, תצטרכו לבחור בשירות "חיפוש ביטוחים על שמי". לאחר קבלת רשימת כל הביטוחים, תוכלו לייצא אותה לדו"ח מסודר המכונה דו"ח הר הביטוח.

 

מה כולל דו"ח הר הביטוח?

הדו"ח מרכז את נתוני הביטוחים שלכם: סוג הביטוח, שמות החברות המבטחות, הדרך ליצירת קשר עימן, מחיר הפרמיה החודשית, תקופת הביטוח וכתבי שירות נלווים לפוליסה. הרשימה לא תכלול את פרטי הפוליסות עצמן וכדי לדעת במדויק מה כוללת כל פוליסת ביטוח, תצטרכו לפנות לחברה המבטחת.

 

צוות ארנפלד ביטוחים כאן לשירותכם

איתור ביטוח דירה היא משימה שכל אחד יכול לבצע, אבל מי שמעוניין לייעל את התיק הביטוחי שלו ולמקסם את הרווחים מהביטוחים שהוא ממילא משלם עליהם, פונה לערוך בדיקה מקיפה ומעמיקה יותר. עוד היום אתם יכולים לפנות לסוכנות הביטוח ארנפלד סוכנות לביטוח ולהנות משירות אישי שיעזור לכם למקסם את הרווח שלכם מהתיק הביטוחי עליו אתם משלמים. תנו לסוכן ביטוח מומחה בתחום לעבוד בשבילכם ולהשיג לכם ביטוחים יעילים ומותאמים במינימום מחיר. שימו לב אנו ממליצים לייצור קשר עמנו בכדי למקסם את רווח שלכם.

ביטוח דירה בקלות מציאת הכיסוי האידיאלי עבור הנכס שלך
ביטוח דירה בקלות מציאת הכיסוי האידיאלי עבור הנכס שלך
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.