ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח נכויות דרך דו"ח הר הביטוח

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח הכולל ביטוח נכויות. אם אתם רוצים לבצע איתור ביטוח נכויות, הגעתם מקום הנכון. החלטנו לרכז כאן מידע בנושא, נקווה שתפיקו ממנו תועלת. על כל שאלה נוספת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת מענה מדויק לכם. בואו נתחיל.

מה זה ביטוח נכויות?

ביטוח תאונות אישיות כולל סעיף המכונה ביטוח נכויות והוא מפצה את המבוטח על נכות שקיבל במסגרת תאונה אישית שעבר. ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח הנמכר במסגרת ביטוח הבריאות הפרטי וכמעט כל מי שיש לו ביטוח בריאות פרטי יהיה לו גם ביטוח זה. במקרה של נכות מתאונה, המבוטח יקבל פיצוי חד פעמי משמעותי מחברת הביטוח, בין אם מדובר בנכות חלקית או מלאה. לכל חברת ביטוח תנאים אחרים לפוליסה ולכן חשוב לברר אותם לפני כן להתאמה מושלמת לצרכים הקיימים.

איפה ניתן לאתר ביטוח נכויות?

ביטוח נכויות הוא חלק מביטוח בריאות פרטי ולכן ניתן לאתר בו באמצעות חיפוש באתר הר הביטוח הממשלתי. לפעמים ביטוח נכויות הוא חלק מביטוח מנהלים במסגרת אובדן כושר עבודה ובמקרים כאלו לא יהיה ניתן לקבל עליו מידע באתר הר הביטוח ויהיה צורך לבדוק את הביטוחים באתר הר הכסף או המסלקה הפנסיונית. ביטוחי בריאות הכוללים ביטוח נכויות יופיעו כן באתר הר הביטוח על כל סעיפיהם ולכן החיפושים יתמקדו בו.

מה זה הר הביטוח?

הר הביטוח הוא אתר אינטרנט ממשלתי שהוקם על ידי משרד האוצר בכדי לייעל את הנגשת המידע לציבור המבוטחים בישראל. בשנים האחרונות נתונים שפורסמו הראו כי מרבית המבוטחים בישראל לא יודעים מה קורה עם תיק הביטוח שלהם, על מה הם משלמים ובמה הם מכוסים מבחינה ביטוחית. מעל חמישים אחוז מאוכלוסיית המבוטחים משלמת מחיר גבוה על ביטוחים כפולים רק בגלל חוסר מודעות והתקווה היתה לשנות את המצב עם הקמת האתר. למעשה, המצב השתפר, אך עדיין אחוז הביטוחים הכפולים הוא גבוה. חברות הביטוח מרוויחות מהעניין וחבל. אתר הר הביטוח מאפשר לכל מבוטח לקבל את המידע על הביטוחים שלו, בקלות ללא מאמץ מיוחד וללא  עלות כלשהיא. אין צורך בידע מיוחד כדי לקבל את הנתונים וכך ההנגשה הפכה ליעילה הרבה יותר. למרות זאת, היחס אל דו"ח הר הביטוח הוא כאל קיצור דרך: הוא עדיין לא פותר את הבעיות העלולות להיות נלוות לתיק הביטוחי.

למה הר הביטוח משמש ואיך נעשה השימוש בו?

הר הביטוח משמש לאיתור ביטוחים קיימים ולסקירות העבר הביטוחי הקיים – הנפקת טופס העדר תביעות להוזלת מחיר ביטוח הרכב, איתור ביטוחים של ילד ועוד. השימוש באתר הוא פשוט, עליכם להיכנס לאתר, וודאו שאתם נמצאים באתר הממשלתי. לאחר מכן תצטרכו להזין נתונים מזהים לאימות הנתונים כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי. לאחר האימות, תוכלו לבחור את השירות הרצוי לכם.  כך תוכלו לראות את כל הביטוחים שלכם או רק ביטוחים מסויימים (בהתאם לבחירה שלכם). את הרשימה שתקבלו תוכלו לייצא ולשלוח לעצמכם לכתובת המייל האישית שלכם ולהדפיס אותה.

איתור ביטוחי ילד

ביטוחי ילד מוגנים גם הם על פי חוק מבחינה דיסקרטית ולכן רק המבוגר הרשום כמורשה צפיה, יוכל לצפות בנתוני הביטוח של הילד. כדי לצפות בתיק הביטוח של הילד, תצטרכו להיכנס לאזור האישי שלכם, לאחר הזנת הנתונים המזהים, תוכלו לבחור בשירות כניסה לתיק נוסף ואז לבחור בכפתור ביטוחי ילד. כאן תצטרכו להזין את מספר הזהות של הילד עליו תרצו לקבל את המידע והתיק יפתח אלא אם כן אתם לא רשאים לצפות בנתונים כי לא הגדרתם כך את התיק הביטוחי.

איתור ביטוחים של קרוב נפטר

לאחר פטירת אדם קרוב, יש הרבה מה לסדר, חלק מהדברים שחשוב לסדר הוא עניין הביטוחים: צריך לבטל את כל הביטוחים בכדי למנוע את המשך הגבייה שלהם. כאן צריך לברור אילו ביטוחים כבר לא רלוונטיים ומצריכים ביטול ואילו ביטוחים נדרשים ויש להעביר אותם על שם מבוטח אחר. בכדי לראות ביטוחים של קרוב משפחה שנפטר, יהיה עליכם להיכנס לאזור האישי שלכם ולאחר מכן לבחור בכניסה לתיק נוסף – קרוב שנפטר. כאן תצטרכו להזין נתונים לזיהוי הנפטר: מספר זהות של הנפטר ותאריך פטירה והנתונים יופיעו.

למה לבצע איתור ביטוח נכויות?

הסיבות לאיתור ביטוח נכויות מגוונים. זה יכול להיות בגלל מימוש הביטוח וזה יכול להיות בגלל רצון לחסוך במחיר המשולם מידי חודש. ריכזנו כאן את הסיבות המובילות:

מימוש הביטוח בשל נכות כלשהי

לאחר מעורבות בתאונה שהשאירה נכות כלשהיא, בודקים אם יש אפשרות לקבל פיצוי מחברת ביטוח כלשהיא וזו נקודה בה רבים מבצעים איתור ביטוח נכויות. ביטוח כזה מפצה על נכות שנגרמה.

מניעת כפל ביטוחי

כפל ביטוחי הוא מצב בו מבוטח מבוטח מספר פעמים באותו ביטוח. למרות זאת, הוא לא יקבל פיצויים גבוהים בגלל הכפל הביטוחי ולכן חבל לשלם מחיר כפול על כך. מערכת הר הביטוח מזהה רכיבי ביטוח שעלולים להיות כפולים וכך היא מציגה התראה במקרה בו היא מזהה חשד לביטוח כפול. אם יש לכם כפל ביטוחי, בדו"ח הר הביטוח תראו מעין משולש אדום המורה על חשד כזה.

מניעת חסר ביטוחי והרחבת תנאי הביטוח

לפעמים אנשים חושבים שהם מבוטחים אך ברגע האמת הם מגלים שהביטוח שלהם לא כולל ביטוח תאונות אישיות והם לא מבוטחים כמו שחשבו בהתחלה. בכדי למנוע מצב של חסר ביטוחי שעלול לגבות מחיר יקר מהמבוטח, עורכים בדיקת ביטוחים שגרתית ובודקים מה כולל כל ביטוח והאם ההגנה הביטוחית מספקת או שיש צורך להרחיב אותה. יש ביטוחים שתוקפם פג והמבוטח אפילו לא יעודכן על כך ולכן הבדיקה השגרתית חשובה ממש. לפעמים מדובר בפוליסות ביטוח שכוללות החרגות שונות והמבוטח שרוצה לקבל הגנה מספקת רוכש כתבי שירות שיכסו עליו גם במקרים נוספים.

הוזלת מחיר הביטוח

את מחיר הביטוח ניתן להוזיל בהתאם לתנאי השוק. ענף הביטוח מתפתח כל הזמן וכך חברות הביטוח "משחקות" במחיר הפוליסות ובתנאים הנלווים להן. הכל נעשה במטרה "למשוך" כמה שיותר מבוטחים. את העניין הזה אתם יכולים לנצל ולחפש לכם ביטוח שנותן את מה שאתם צריכים במחיר נמוך יותר. חשוב לציין כי בבחירת ביטוחים, חשוב להתייחס לנקודות חשובות נוספות מלבד המחיר. כי בסופו של דבר אנחנו משלמים לחברת הביטוח בשביל לקבל את מה שאנחנו צריכים ברגע האמת. ולא יעזור לנו ביטוח במחיר אפסי אם ברגע האמת לא נקבל שירות כמו שמגיע לנו…

איתור ביטוחים בקלות ובנוחות

הדרך הקלה ביותר לאיתור ביטוחים בנוחות ללא מאמץ, היא באמצעות צוות סוכני הביטוח שלנו. אנו  בארנפלד סוכנות ביטוח מציעים שירות איתור ביטוחים. בדיקת ביטוחים בהר הביטוח ניתנת ללא עלות והמבוטחים מרוויחים. עכשיו השירות ניתן לא רק ללקוחות שלנו, כך שגם אתם יכולים להנות ואם אתם רוצים לייעל את התיק הביטוחי שלכם, אתם מוזמנים לעשות את זה איתנו.

איתור ביטוח נכויות דרך דוח הר הביטוח
איתור ביטוח נכויות דרך דוח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.