ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח מחלות קשות דו"ח הר הביטוח

ביטוח מחלות קשות הוא חיוני ומספק הגנה כלכלית למי שאובחן כמתמודד עם מצב רפואי חמור. באמצעות דו"ח הר הביטוח ניתן לאתר בגוון רחב של ביטוחים וביניהם, גם ביטוח מחלות קשות. מה מאפיין ביטוח מחלות קשות, איך בוחרים ביטוח כזה ואיך ניתן לייעל אותו באמצעות איתור ביטוח הר הביטוח. הפעם החלטנו לרכז מידע בנושא זה. על כל שאלה ספציפית בנושא, אתם מוזמנים לכתוב לנו. נשמח להנגיש לכם מידע מדויק לכם, שלכם, צוות ארנפלד ביטוחים.

 

מה זה ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות מעניק כיסוי ביטוחי של תשלום חד פעמי במקרה בו המבוטח מאובחן עם מחלה קשה או מצב רפואי המוגדר כקשה. התנאים המכוסים יכולים להשתנות אך במרבית המקרים מחלות קשות כמו סרטן, התקף לב, שבץ מוחי, צורך בהשתלת איברים ומצבים מסכני חיים אחרים יוגדרו בפוליסה. לכל חברת ביטוח הגדרות אחרות ולכן אתם יכולים למצוא חברת ביטוח שתכליל מחלות מסוימות כמו צליאק או קרוהן בעוד שחברות ביטוח אחרות יכלילו רק מחלות מסכנות חיים.

 

מאפיינים מרכזיים של ביטוח מחלות קשות:

  • תשלום חד פעמי: אם המבוטח מאובחן עם מחלה קשה מכוסה, פוליסת הביטוח משלמת סכום חד פעמי, המספקת כר פיננסי לכיסוי הוצאות רפואיות, עלויות מחיה או צרכים פיננסיים אחרים.
  • כיסוי למחלות ספציפיות: ביטוח מחלות קשות נועד לכסות רשימה מוגדרת מראש של מחלות קשות, כפי שנקבע במעמד רכישת הפוליסה.
  • אין דרישה לאשפוז: בניגוד לפוליסות מסוימות של ביטוח בריאות, ביטוח מחלות קשות בדרך כלל אינו מחייב את בעל הפוליסה להתאשפז או לטפל בעצמו כדי לקבל את הפיצוי. די באבחנה בלבד כדי להפעיל את התשלום.
  • הטבות שאירים: התשלום מתבצע למבוטח או למוטבים שלו, בהתאם לתנאי הפוליסה. (בדרך כלל) בעל הפוליסה יאלץ להמתין תקופת ההמתנה לאחר האבחון, כדי לקבל את סכום הפיצוי.
  • שימוש להוצאות שונות: הכספים המתקבלים מביטוח מחלות קשות יכולים לשמש למטרות שונות, לרבות טיפולים רפואיים שאינם מכוסים בביטוח בריאות, נסיעות לטיפולים מיוחדים, תשלומי משכנתא או שכר דירה, החזר חובות או כל צורך פיננסי אחר שעלול לצוץ בתקופה מאתגרת זו.
  • תוספת לביטוח בריאות: ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח פרטי והוא לא קשור לביטוח הבריאות הניתן במסגרת ביטוחי הבריאות הממשלתיים או המשלימים המוצעים על ידי קופות החולים.
  • מגבלות והחרגות מדיניות: לפוליסות של מחלות קשות יש מגבלות ספציפיות, תקופות המתנה והחרגות. חשוב שכל מבוטח יבין היטב את תנאי הפוליסה, לרבות רשימת המחלות המכוסות ותקופות ההמתנה הנדרשת לפני תשלום הכיסוי.

ביטוח מחלות קשות יכול להציע הגנה כלכלית רבת ערך בתקופה מאתגרת, לעזור לאנשים ולבני משפחותיהם להתמודד עם ההשפעה הכלכלית של אבחנה רפואית מאתגרת. עם זאת, על כל מבוטח לבדוק היטב את פרטי הפוליסה ולשקול את הנסיבות הבריאותיות והפיננסיות הספציפיות שלו לפני רכישת ביטוח מסוג זה. ביטוח חייב לתת מענה לצורכי המבוטח. ואם זה לא כך, צריך להחליף את הביטוח לביטוח מתאים יותר.

 

למה חשוב לבצע איתור ביטוח הר הביטוח?

את ביטוח מחלות קשות רבים דואגים לאתר וזה קורה ממגוון סיבות.

 

גילוי מחלה קשה

כידוע, ביטוח מחלות קשות משלם סכום חד פעמי עם האבחון, המסייע בכיסוי הוצאות רפואיות, מחליף הכנסה שאבדה במהלך הטיפול ומי שמגלה שהוא מתמודד עם מחלה קשה, ירצה לבדוק אם יש לו ביטוח על שמו שיכול לסייע לו מבחינה כלכלית בתקופה המאתגרת הזו. חשוב לציין כי לא כל מחלה מוכרת מטעם כל חברת ביטוח  שמחלה קשה ולפעמים אנשים מאתרים את הביטוח שלהם כדי לבדוק אם הביטוח שברשותם יכול להוות פתרון למצב אליו נקלעו.

 

מניעת חסר ביטוחי

מבוטחים שלא רוצים למצוא את עצמם מתמודדים עם מחלה קשה, דואגים לוודא שהם מבוטחים מפני מחלות קשות. כאשר ישנה מחלה תורשתית במשפחה או סיכון מוגבר למחלות מסוימות, קריטי לבדוק את נתוני הביטוח הקיים. בסופו של דבר ביטוח כזה חוסך התמודדות כלכלית בתקופת גילוי המחלה.

 

ייעול התיק הביטוחי

את הביטוחים שיש לכם אתם יכולים לייעל בכל מצב. לצורך כך יהיה עליכם לבצע איתור ביטוח באמצעות דו"ח הר הביטוח או באמצעות כל שיטה אחרת. לאחר איתור הביטוחים הרשומים על שימכם, יהיה לכם קל הרבה יותר לדעת מה כוללים פרטי הפוליסות שעל שימכם ואיך ניתן להוזיל אותם / להתאים אותם לצרכים הקיימים בשטח, לבטל ביטוחים מיותרים, כפולים וכדומה.

 

איך מאתרים ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות נכלל בקטגוריית ביטוחי הבריאות. כדי לאתר את ביטוחי הבריאות שלכם, תצטרכו להיכנס לאתר הר הביטוח ובאמצעותו לאתר את הביטוחים הקיימים. תוכלו להיכנס לאתר דרך האזור האישי הממשלתי – מערכת הזדהות לאומית, או אפליקציה ממשלתית. השימוש באתר הר הביטוח הוא פשוט וקל, ללא עלות. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הר הביטוח, להזין נתונים מזהים לאימות הזיהוי ולאחר מכן לבחור בשירות חיפוש ביטוחים. מיד יוצגו בפניכם כל הביטוחים כפי שהם מופיעים על שימכם במערכת הר הביטוח הממשלתית. את הנתונים הללו תוכלו לייצא לדו"ח המוכנה דו"ח הר הביטוח.

 

על אילו ביטוחים ניתן לקבל מידע בדו"ח הר הביטוח?

לא כל הביטוחים יופיעו במערכת הר הביטוח. ביטוח בריאות יכתב על שלל סעיפיו, מלבד ביטוחים לטווח קצר במיוחד של פחות משנה. באופן כללי, ביטוחים לא תקפים לא יופיעו בדו"ח וביטוחים פנסיוניים.

 

הביטוחים שיופיעו:

 

אילו נתונים יופיעו בדו"ח על כל ביטוח?

  • שמות הביטוחים הקיימים
  • חברות הביטוח המבטחות
  • הדרך ליצירת קשר עם חברת הביטוח
  • מספרי הפוליסות
  • כתבי שירות נלווים לפוליסה
  • תקופת הביטוח
  • סוג הפוליסה
  • גובה הפרמיה החודשית

 

על אילו ביטוחים ניתן לקבל מידע?

המידע באתר הר הביטוח הוא אישי ותוכלו לקבל בו מידע על הביטוחים האישיים שלכם או של אחד מילדיכם. המערכת מאפשרת לקבל מידע גם על קרוב משפחה שנפטר – כשמדובר בקרוב ממדרגה ראשונה. זוהי המערכת היחידה לבינתיים אמצעותה ניתן לקבל מידע גם על ביטוחים של קרוב משפחה שנפטר.

לסיכום

כדי לייעל את התיק הביטוחי ולהוזיל את מחיר הפרמיה הכוללת או בכלל להרחיב את המעטפת הביטוחית הקיימת, צריכים לדעת מה קורה עם התיק הביטוחי, על אילו ביטוחים משלמים מידי חודש ומה כל ביטוח כולל. לצורך כך עורכים איתור ביטוחים בהר הביטוח, מאתרים את הביטוחים הקיימים, ממפים את המצב ובודקים אם יש ביטוחים חסרים או כאלו שלא מספיק נותנים מענה. לאחר שיודעים מהם הנתונים הקיימים, קל יותר לייעל את המצב ולערוך שינויים בביטוחים הקיימים. לפעמים יהיה נכון לבטל ביטוחים יקרים שלא מצדיקים את עצמם ולרכוש במקומם ביטוח אחר. לפנות אל החברה המבטחת לבדיקת כלל מרכיבי הפוליסה על כל החרגותיה. כל נתון הוא משמעותי ואיש מקצוע מומחה לתחום יניב למבוטח תועלת רבה יותר מבדיקה עצמאית. ההמלצה היא לפנות ליועץ ביטוח לצורך איתור ביטוחים, זה גם חינם וגם בתוספת הסבר מקצועי. צרו קשר עוד היום עם ארנפלד סוכנות ביטוח כדי לאתר את כלל הביטוחים שלכם!

איתור ביטוח מחלות קשות דו_ח הר הביטוח
איתור ביטוח מחלות קשות דו_ח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.