ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח מחלות קשות בדרך היעילה ביותר

הר הביטוח הוא האתר הממשלתי המאפשר לאזרחי ישראל לבצע איתור ביטוח מחלות קשות. ניתן לאתר ביטוח זה במגוון דרכים וכאן נרחיב עליהם. על כל שאלה ספציפית בנושא אתם מוזמנים ליצור קשר עם סוכני הביטוח של צוות ארנפלד ביטוחים שישמח לתת לכם מענה מדויק למקרה שלכם. 

 

מה זה ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות נכלל בביטוח בריאות פרטי. מדובר בכיסוי ביטוחי המבטיח למבוטח פיצוי עד לתקרת סכום מסוים (בהתאם לתנאי הפוליסה) במקרה בו מגלים אצלו מחלה קשה. רשימת המחלות הקשות מופיעה בתקנון כל חברה מבטחת. את הביטוח הזה מקבלים תמורת תשלום פרמיה חודשית של עשרות שקלים בלבד מידי חודש.

השאירו פרטים לקבלת הצעת "ביטוח המחלות הקשות" המשתלמת ביותר עבורכם.

 

למה לרכוש ביטוח זה?

ביטוח מחלות קשות נועד לתת יציבות כלכלית גם בזמן התמודדות עם מחלה. הפיצוי המתקבל לא מכסה את עלויות הטיפולים… אלו מכוסות במסגרת יתר הביטוחים. כאן המבוטח או מוטביו, מקבלים פיצוי על עצם ההתמודדות עם המחלה. הרי התמודדות עם מחלה קשה מצריכה משאבים. יש היעדרויות מהעבודה, יש את יכולת ההשתכרות שירדה ובלא מעט מקרים החולה נצרך לשירותים משלימים כמו הזמנת מוניות, רכישת אוכל מוכן וכו', כך שההוצאות גוברות בגלל המצב. הפיצוי המתקבל מאפשר יציבות כלכלית בזמן ההתמודדות הראשונית עם המחלה.

 

למה כדאי לבצע איתור ביטוח מחלות קשות?

איתור ביטוח מחלות קשות נעשה בגלל סיבות מגוונות. יש מקרים בהם לקוחות באים בבקשה שנאתר עבורם את הביטוח שלהם רק בגלל שגילו מחלה קשה והם לא יודעים אם הם בכלל מבוטחים ויש מקרים בהם המבוטח רוצה לוודא שהוא משלם מחיר זול ומשתלם.

 

התמודדות עם מחלה מצריכה משאבים

כידוע, התמודדות עם מחלה מעלה בדרך כלל את גובה ההוצאות החודשיות ומורידה את גובה ההכנסות. יכולת ההשתכרות פוחתת, יש הרבה היעדרויות מהעבודה והנטל הכלכלי הופך לכבד מידי. במקרים כאלו אנשים רבים נזכרים לאתר את הביטוח שלהם. הרי אם מגיע להם כסף מחברת הביטוח, למה שלא יתבעו אותו. וזה אכן נכון. הבעיה היא שלא כדאי לחכות לשעת האפס כדי לגלות היכן הביטוח שלכם נמצא. דאגו לסדר את התיק הביטוחי שלכם ולייעל אותו מראש.

 

מניעת כפל ביטוחי

בביטוח מחלות קשות אין חששות לכפל ביטוחי כיוון שקופות החולים לא רשאיות לפצות את המבוטחים בהם בעת גילוי מחלה קשה. כך ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח הנרכש אך ורק באופן פרטי. יתכן מצב ולאדם יש שני ביטוחים כאלו בגלל שרכש ביטוח נוסף מתוך חוסר מודעות. אך גם כאן אין חשש לכפל ביטוחי.

 

ייעול תיק הביטוח הקיים

לצורך ייעול התיק הביטוחי מומלץ לבדוק אחת לשנתיים וחצי מה קורה בתיק הביטוח שלכם: על מה אתם מבוטחים, מה מכסה כל פוליסה והאם יש ביטוח המציע כיסוי נרחב יותר במחיר זהה או נמוך יותר… בדיקת תיק הביטוחים היא בדיקה שגרתית מומלצת ומי שחשוב לו לבטח את עצמו, פונה לסוכן ביטוח שיעשה אותה  עבורו. ניתן אומנם לבצע בדיקה זו באופן עצמאי, אך בדיקה הנערכת באופן מקצועי היא יותר תועלתית ב-100% מהמקרים.

 

איך מאתרים ביטוח מחלות קשות?

הדרך לאיתור ביטוח מחלות קשות היא לא מורכבת. בעבר, כדי לאתר ביטוח זה היה צורך לפנות לחברת הביטוח המבטחת ולבקש ממנה את פירוט הביטוחים הקיימים על שימכם. מי שלא ידע איזו חברת ביטוח מבטחת אותו, היה נאלץ לעבוד קצת יותר קשה ולבדוק למי הוא משלם פרמיה חודשית, לפנות אל מספר חברות בניסיון למצוא את הביטוח שלו. לא מעט אנשים לא ידעו על ביטוחים בהם הם חברים, רק בגלל שהמידע לא היה נגיש כמו היום. כדי למנוע מצב כזה, הוקם אתר הר הביטוח. וכיום, הכל קל יותר תודות לו.

 

מה זה אתר הר הביטוח?

מדובר באתר ממשלתי שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש את המידע הביטוחי לכלל המבוטחים בישראל. האתר מהווה מעין מנוע חיפוש לאיתור ביטוחים קיימים. ניתן לאתר בו מגוון ביטוחים ובסוף התהליך ניתן לייצא את הנתונים כקובץ אסקל ולשלוח אותה לכתובת מייל המוזנת באתר. השימוש הוא חינמי, ללא כל עלות וכל אחד יכול להיעזר בו.

איתור ביטוח מחלות קשות באמצעות דו"ח הר הביטוח

ניתן להפיק דרך האתר את רשימת הביטוחים שלכם וכך לאתר היכן והאם יש לכם ביטוח זה. הפקת הדו"ח היא פשוטה. יהיה עליכם להיכנס לאתר, להזין פרטים אישיים לאימות הנתונים. לאחר מכן תצטרכו לבחור את השירות המבוקש. במקרה הזה יהיה עליכם להקיש על כפתור "חיפוש ביטוחים על שמי" וכך תועברו לרשימת הביטוחים שלכם.

 

אילו ביטוחים ניתן לאתר בהר הביטוח?

לא כל הביטוחים יופיעו בדו"ח הר הביטוח, יש ביטוחים שכדי לאתר אותם יהיה עליכם לפנות לסוכן ביטוח לקבלת סיוע או שתצטרכו להיכנס לאתרים נוספים ולפנות לחברות הביטוח באופן אישי.

 

והנה רשימת הביטוחים:

 

אילו פרטים דו"ח הר הביטוח יכלול?

דו"ח הר הביטוח יכלול פירוט של רשימת הביטוחים הקיימים על שימכם. לצד רשימת הביטוחים, יופיעו פרטים נוספים שיתנו לכם מידע נוסף:

  • שם הפוליסה ומספרה
  • מחיר הפרמיה החודשית
  • מי החברה המבטחת
  • הדרך ליצירת קשר עם החברה המבטחת

אם נעמיק תוכלו לגלות כי אמנם אתם מקבלים כאן מידע רב שיכול להספיק באופן ראשוני. אך מי שמעוניין לייעל את התיק הביטוחי שלו ולבדוק איך הוא יכול להפוך את הביטוח שיש לו למשתלם יותר, יצטרך לפנות לחברת הביטוח, לבדוק מה כוללים תנאי הפוליסה והאם יש בשוק הביטוח ביטוח משתלם יותר. מדובר בהליך האורך זמן. מסיבה זו רבים פונים לסוכן ביטוח שיבצע עבורם את הבדיקה המעמיקה.

 

איתור ביטוח מחלות קשות בצורה מקצועית

פנייה לסוכן ביטוח היא הדרך המקצועית ביותר לבדוק את מצב הביטוחים שלכם. סוכן ביטוח מגיע עם ידע והיכרות על עולם הביטוחים. הוא מכיר את טווח המחירים והוא יודע על מה חשוב לשים דגש בבחירת ביטוח. הוא יכוון אתכם אל הביטוחים המשתלמים ביותר לתנאי החיים שלכם. יש ביטוחים שנראים משתלמים וזולים, אך עיון מעמיק מגלה כי הם מצריכים השתתפות עצמית גבוהה / תקופת אכשרה ארוכה וכו'.

 

מתי כדאי לבדוק את התיק הביטוחי?

איתור ביטוח מחלות קשות היא בדיקה שלא כדאי לבצע בזמן אמת. ההמלצה היא לבדוק מה קורה בתיק הביטוחים אחת לשנתיים וחצי. פנו לסוכן ביטוח, הוא יבדוק עבורכם את הדרכים בהם ניתן לייעל את רמת הביטוחים עליהם אתם משלמים ועל פי רוב, בדיקה זו היא גם ללא התחייבות או תשלום. אתם תבדקו, תקבלו המלצות ואם תרצו לערוך שינויים, זו כבר החלטה שלכם. צוות היועצים הביטוחיים של ארנפלד ביטוחים ישמחו לסייע גם לכם בהוזלת תיק הביטוח וייעולו. אין סיבה לשלם מחיר יקר על ביטוח שאפשר למצוא ביטוח זהה במחיר נמוך משמעותית. צרו קשר כדי לקבל את המידע שאתם מחפשים על הביטוח שלכם.

איתור ביטוח מחלות קשות בדרך היעילה ביותר
איתור ביטוח מחלות קשות בדרך היעילה ביותר
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.