ארנפלד סוכנות לביטוח

מציאת ביטוח חיים באמצעות דו"ח הר הביטוח

יש לך ביטוחים רבים על שמך, אתה לא באמת יודע על מה אתה משלם ועל מה לא, מה הפוליסה כוללת ואיך אתה יכול לממש את מה שמגיע לך, בדיוק בשביל זה ריכזנו כאן מידע. הפעם נעסוק דווקא בביטוחי חיים, איפה ניתן לאתר ביטוחי חיים ובכלל, כל מה שחשוב לדעת על איתור ביטוח חיים. מוזמנים להמשיך איתנו, על כל שאלה בנושא, נשמח לסייע לכם. שלכם, צוות ארנפלד ביטוחים.

 

מה זה ביטוח חיים?

בעידן של היום ניתן לבטח כל פריט וכל דבר שיקר לליבכם. עם השנים חברות הביטוח קלטו את ההזדמנות והתחילו לבנות פוליסות מותאמות אישית לרצון המבוטחים. אבל אחד הדברים הראשונים אותם היה ניתן לבטח כבר מאז שהתחילו הביטוחים להתהוות, הוא החיים של המבוטח. אף אחד לא יודע כמה שנים הוא יחיה. כולנו מקווים להאריך ימים ושנים. ביטוח חיים נועד להגן על קרובי המבוטח מפני מוות של המבוטח עצמו. במקרה שהמבוטח הולך לבית עולמו, חברת הביטוח מפצה את המבוטח בגובה הביטוח שנרכש.

 

מי צריך ביטוח חיים?

ביטוח חיים נועד להקנות מעטפת הגנה לקרובי המבוטח או לנשענים עליו כלכלית. ניקח לדוגמא אב למשפחה ברוכת ילדים שמפרנס את בני משפחתו. הוא רוצה להבטיח לעצמו שגם אם הוא הולך לעולמו בפתאומיות, בני משפחתו לא קורסים כלכלית ויש להם מספיק כסף. בשביל זה יש ביטוח חיים שנועד לבטח את חיי המבוטח. במקרה של פטירה, כספי הביטוח מועברים למוטבים הרשומים בפוליסה. כך המבוטח נהנה משקט נפשי.

ביטוח חיים נועד גם לבטח גופי מימון מפני מות הלווים. ברגע שהבנק נותן משכנתא, הוא רוצה להיות בטוח שהוא יקבל את הכסף חזרה, גם אם הלווה יפטר מהעולם חלילה במהלך תקופת ההלוואה. מה עושים הבנקים? דורשים ביטוח חיים ללווה. ברגע שהלווה רוכש ביטוח חיים בגובה סכום ההלוואה והבנק הוא מוטב הפוליסה, הם רגועים, הם יודעים שגם במקרה של פטירה, יהיה מי שיסלק את יתרת חוב המשכנתא – חברת הביטוח. לביטוח חיים עבור המשכנתא קוראים ביטוח משכנתא והוא יכלול גם ביטוח דירה.

 

איתור ביטוח חיים – למה זה בכלל חשוב?

ניתן לאתר ביטוח חיים בקלות באמצעות אתר הר הביטוח. כל אחד יכול לבצע את הבדיקה הזו לאחר רכישת המיומנות. את הבדיקה הזו כדאי לבצע כאשר המבוטח לא יודע מה קורה עם התיק הביטוחי שלו, הוא לא יודע מה גובה הסכום המבוטח, מה גובה הפרמיות החודשיות או שהוא רוצה לייעל את התיק הביטוחי. אם את הביטוחים האחרים חשוב לאתר בכדי להימנע מביטוחים כפולים, הרי שבביטוח חיים אין מושג של ביטוח כפול. אין הגבלה לערך חיי אדם ואם אדם בחר לבטח את חייו מספר פעמים בחברות ביטוח שונות, הוא יקבל מכל אחת מחברות הביטוח פיצוי מלא לאחר הפטירה (הכסף יורעב למוטבים הרשומים כמובן).

 

הרחבת המעטפת הביטוחית

לאחר איתור ביטוח חיים ניתן לבדוק מה הביטוח הקיים כולל ואם יש צורך להרחיב את גובה הסכום המבוטח או לשנות את המעטפת הביטוחית. לפעמים מבוטח חושב שהוא משלם על ביטוח שנותן לו הגנה נרחבת, אך לאמיתו של דבר, הביטוח שיש לו לא מכסה הרבה מקרים. אנשים חושבים שהם משלמים על ביטוח חיים כשבפועל הם משלמים על ביטח בריאות ואין להם ביטוח חיים. כדי לדעת אילו ביטוחים קיימים, מה חסר ומה כדאי לשפר, כדאי להנפיק את דו"ח הר הביטוח בו מרוכזים כל הביטוחים וקל יותר לראות את נתוני כל ביטוח ולהרחיב את הביטוחים הנדרשים.

 

ביטול ביטוחים מיותרים

בעידן של היום כשהמכירות גבוהות, לא מעט סוכנויות ביטוח ירימו אליכם טלפון בהצעה לרכישת ביטוח משתלם וכך, מבוטחים ישראלים רבים מוצאים את עצמם עם מספר ביטוחים זהים, כשבפועל, ביטוח אחד יכול לספק אותם. במקום לשלם פרמיות חודשיות גבוהות, ההמלצה היא להנפיק את דו"ח הר הביטוח, לבדוק מה כוללות הפוליסות הקיימות ואת הפוליסות המיותרות, פשוט לבטל. לפני ביטול פוליסה מיותרת, כדאי לבדוק היטב, עם איש מקצוע ולוודא שאכן מדובר בביטוח מיותר ואתם לא אמורים לספוג נזק מביטול הביטוח.

 

מימוש הביטוח

באמצעות הר הביטוח ניתן למצוא ביטוחים של קרובי משפחה שנפטרו. כך שאם יש לכם קרוב משפחה שנפטר ואתם צריכים לנהל את ענייניו הפיננסיים ולסגור פינות, חלק מהסידורים הנדרשים הוא לבדוק אילו ביטוחים רשומים על שמו. תצטרכו לפנות אל חברות הביטוח ולבטל את הביטוחים הקיימים. בתור מוטבים תוכלו לראות אם יש ביטוח חיים שתוכלו לממש יחד עם יתר המוטבים. לצורך מימוש הביטוח אנשים רבים שקרובי משפחתם נפטרו נעזרים אתר הר הביטוח לאיתור ביטוח חיים.

 

הוזלת הפוליסה

התחרות בענף הביטוחים יכולה להגיע לטובת המבוטחים שיכולים לנצל את ההזדמנות ולערוך השוואת מחירים בין הביטוח שלהם לביטוח המוצע על ידי חברת הביטוח. ברגע שחברת הביטוח מציעה ביטוחים זולים יותר או בתנאים נוחים ומותאמים יותר למה שאתם מחפשים, כדאי שתבדקו אם לא משתלם לכם להוזיל את פוליסת הביטוח ולהחליף אותה. לפעמים ניתן להוזיל פוליסה באמצעות משא ומתן עם חברת הביטוח, ותתפלאו, אבל זה בכלל לא מורכב כמו שזה נראה.

 

שינוי פרטי הפוליסה

לפעמים צריך לשנות את גובה הסכום המבוטח ולהגדיל אותו, או להעביר את הביטוח למוטבים אחרים. זה יכול להיות רלוונטי אצל מבוטח שהתחתן / התגרש והוא רוצה להוסיף מוטבים חדשים שנכנסו לחייו לאחרונה.

 

איך מאתרים ביטוחי חיים או כל ביטוח אחר?

אם אתם רוצים לאתר ביטוח חיים, תוכלו להיעזר באתר הנפוץ ביותר שהוא אתר הר הביטוח. ביטוח חיים עם רכיבים פנסיוניים לא יופיע במערכת הר הביטוח וכדי לאתר אותו תצטרכו להיכנס לאתר הר הכסף או המסלקה הפנסיונית שיראו לכם את הכספים הפנסיוניים הרשומים על שימכם.

 

הר הביטוח

אתר הר הביטוח הוא אתר אינטרנט שהוקם על ידי משרד האוצר ומתנהל עד היום בפיקוחו, על מנת להנגיש את המידע הביטוחי לציבור המבוטחים בישראל. אחרי שמבוטחים רבים טענו שהם לא יודעים מה קורה עם התיק הביטוחי שלהם, חמישים אחוז לא ידעו שהם משלמים על ביטוחים כפולים וכך האתר קם. השימוש באתר הוא חינמי ופשוט. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, להזין נתונים מזהים כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי, ולבחור בשירות הרצוי. כדי למצוא ביטוח חיים הרשום על שימכם תצטרכו לבחור בשירות חיפוש ביטוחים על שמי. לאחר הכניסה יופק עבורכם דו"ח הר הביטוח המרכז את נתוני הביטוחים הרשומים המערכת על שימכם. את הדו"ח עצמו תוכלו לייצא לכל כתובת מייל שתבחרו ולעיין בו ברוגע.

  • ליצירת קשר עוד היום לאיתור כלל הביטוחים שלכם וחסכו כך הרבה כסף לחצו כאן.

מה כולל דו"ח הר הביטוח?

  • שמות הביטוחים
  • סוג הפוליסה – אישית או קבוצתית
  • מספרי הפוליסה
  • שמות החברות המבטחות
  • גובה הפרמיה החודשית
  • תקופת הביטוח – האם היא פגת תוקף או מצריכה חידוש
  • כתבי שירות נלווים

 

הר הכסף

הר הכסף או המסלקה הפנסיונית הם אתרים נוספים בהם ניתן לקבל מידע על ביטוחי חיים המכילים רכיבים פנסיוניים. גם שם השימוש הוא פשוט יחסית, נכנסים ומזינים פרטים מזהים ובוחרים בשירות הרצוי. בכל מקרה, גם לאחר הפקת הדו"ח, צריך לפענח אותו וכדי לחסוך מעצמכם, ההמלצה היא להיעזר בשירותי אנשי צוות מקצועיים בתחום.

מציאת ביטוח חיים באמצעות דו"ח הר הביטוח
מציאת ביטוח חיים באמצעות דו"ח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.