ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח בריאות באמצעות דוח הר הביטוח

דו"ח הר הביטוח מאפשר לבצע איתור ביטוח בקלות. למה לאתר ביטוחים, מה מרוויחים מאיתור ובדיקת התיק הביטוחי וכמובן, איך מבצעים בסופו של דבר את הפעולה הזו, על זאת ועוד, ריכזנו לכם כאן מידע. כדי לקבל מענה מקצועי ומדויק לתנאים שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, אנו בארנפלד ביטוחים נשמח לסייע לכם להשיג תיק ביטוחי המעניק מעטפת נרחבת למה שאתם צריכים. איתור ביטוח דרך הר הביטוח, התחלנו.

 

מה זה ביטוח בריאות?

על פי חוק הבריאות הממלכתי, כל אזרח ישראלי מבוטח בביטוח בריאות מהמדינה. הביטוח הממלכתי הניתן חינם לכל אזרח מדינה, ניתן באמצעות קופות החולים והוא מממן טיפולי בריאות בסיסיים הנמצאים בסל הבריאות. מבוטח שחלה ונצרך לטיפולים יותר יקרים ומורכבים שלא נמצאים בסל הבריאות, יצטרך לשלם עליהם ממיטב כספו. בנוסף, ביטוח הבריאות הממלכתי לא מכסה עלויות טיפולים ותרופות באופן מלא ועל המבוטח להשלים את יתרת העלויות מכיסו. במרבית המקרים מדובר בעלויות משמעותיות ומי שמעוניין להגן על עצמו, רוכש ביטוח בריאות פרטי. מדובר בביטוח המכסה עלויות טיפולים רפואיים מורכבים, עלויות אשפוז, עלויות טיסה לצורך טיפול רפואי, עלויות השתלת איברים, מימון תרופות שלא בסל הבריאות, ביטוח שיניים ועוד.

 

מה זה הר הביטוח?

הר הביטוח הוא אתר דיגיטל שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש את המידע הביטוחי למבוטחים בישראל. זה קרה אחרי שנתונים מהשטח גילו כי קרוב לשבעים אחוז מציבור המבוטחים לא יודע מה כולל התיק הביטוחי שלו, על מה הוא מבוטח ומה כוללות הפוליסות שברשותו.  באמצעות הר הביטוח, כל אחד יכול להיכנס לאתר, להנפיק את דו"ח הר הביטוח האישי שלו ולראות מה התיק הביטוחי שלו כולל. היום יותר מתמיד, המידע נגיש ומאפשר לערוך שינויים בפוליסות הביטוח, בקלות וביעילות.

 

איך משתמשים באתר הר הביטוח?

איתור ביטוח דרך הר הביטוח הוא קל ופשוט. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי, להזין נתונים מזהים לאימות הנתונים כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי. לאחר מכן עליו לבחור בשירות חיפוש ביטוחים על שמי. דו"ח הר הביטוח יונפק ובו יכללו כל הביטוחים הרשומים על שם המבוטח במערכת הר הביטוח. מדובר במערכת שמתעדכנת אחת לחודש והיא מקבלת דיווחים חודשיים מחברות הביטוח השונות. למרות זאת, יש חברות ביטוח שמחתימות את המבוטחים על הסכמה לא להעביר מידע למערכת הר הביטוח וכך נתוני הביטוח שלהם לא מופיעים במערכת (אל תחתמו על מסמך כזה).

לאחר שיש לכם את דו"ח הר הביטוח, תוכלו לייצא אותו לכל כתובת שתזינו במערכת. השימוש במערכת הוא ללא עלות וכל אחד יכול להשתמש בה ללא הגבלה.

 

איתור ביטוח דרך הר הביטוח מצריך המשך עבודה

גם אחרי שיש את דו"ח הר הביטוח ביד, כדי לאתר את הביטוחים הקיימים, צריך לעבור שורה אחר שורה ולבדוק מה כוללת כל פוליסת ביטוח. בביטוחים מסוימים כמו ביטוח בריאות, תוכלו לאתר את הביטוח מייד תחת השם ביטוח בריאות, אך אם תחפשו ביטוח הנכלל תחת ביטוח אחר, תצטרכו להעמיק בנתונים ולבדוק תחת איזו קטגוריה הביטוח נכלל ולפנות לחברה המבטחת לצורך קבלת יתר הפרטים. הר הביטוח יכול לתת את הפרטים הדו"ח אחד, אך הוא יכול לשמש גם כקיצור דרך להשגת הפרטים האחרים. בביטוח בריאות כל סעיפי הביטוח יופיעו בדו"ח הר הביטוח, אך לא בכל ביטוח זה כך.

 

איזה ביטוח בריאות ניתן לאתר באמצעות הר הביטוח?

באמצעות אתר הר הביטוח תוכלו לאתר מגוון ביטוחים, שלכם ושל הקרובים לכם.

ביטוח בריאות פרטי

דו"ח הר הביטוח לא יציג את נתוני הביטוח הסיעודי שיש לכם ולא את נתוני הביטוח המשלים בקופת החולים. הדו"ח ירכז את נתוני סעיפי ביטוח הבריאות הפרטי שיש לכם, הוא יציין אם מדובר בביטוח אישי או קבוצתי, מה גובה הפרמיה החודשית, האם מדובר בביטוח בעל תוקף ומה תוקפו, כתבי השירות הנלווים לביטוח וכל מה שתרצו לדעת על הביטוח שלכם. לקבלת יתר הפרטים, תצטרכו לפנות לחברה המבטחת.

ביטוח בריאות של קרוב משפחה שנפטר

אתר הר הביטוח מאפשר לקבל מידע גם על ביטוחים של קרובי משפחה שנפטרו. לאחר פטירת אדם קרוב חשוב לסדר את עניין הביטוחים. אין סיבה להמשיך לשלם ביטוח בריאות עבור אדם שנפטר… לא תמיד היורשים יודעים מה הביטוחים שהיו לקרוב שנפטר ובמקרה כזה, במקום להמשיך לשלם, חשוב לאתר את הביטוחים, לעדכן את חברות הביטוח בפטירה, לבדוק את האפשרות לממש ביטוחים קיימים ולבטל את כל השאר. איך מאתרים ביטוח כזה? נכנסים לאתר הר הביטוח, מזינים פרטים מזהים אישיים כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי, אתם מזינים את הפרטים שלכם ולא את אלו של הנפטר. לאחר הכניסה לאתר, תצטרכו לבחור באפשרות "כניסה לתיק נוסף" כאן תבחרו קרוב משפחה שנפטר. בשלב זה יהיה עליכם להזין את פרטי הנפטר – תאריך פטירה ומספר זהות. זהו, הנתונים יעלו ואתם תוכלו לראות במה אתם צריכים לטפל.

ביטוח בריאות של ילד

ביטוח בריאות הוא ביטוח שניתן לצרף אליו ילדים ללא תשלום או תשלום סמלי ומינימלי במרבית חברות הביטוח. כדי לאתר את ביטוחי הילד שלכם, תצטרכו להיכנס לאתר הר הביטוח, לתיק הביטוח שלכם, לבחור כניסה לתיק נוסף ואז תוכלו להיכנס לתיק הביטוח של הילד שאתם רוצים לקבל את המידע שלו. לא תוכלו לראות בבת אחת את תיקי הביטוח של כל הילדים, כל פעם תצטרכו להיכנס מחדש לאתר הר הביטוח ולבחור מחדש בכניסה לתיק נוסף…

  • ליצירת קשר עוד היום לאיתור כלל הביטוחים שלכם וחסכו כך הרבה כסף לחצו כאן.

למה לבצע איתור ביטוח בריאות דרך דו"ח הר הביטוח?

בסופו של דבר, מבוטחים שחשוב להם לדעת על מה הם משלמים ואכפת להם מהבריאות ומהכסף שלהם, דואגים לבדוק מה קורה עם תיק הביטוחים שלהם, האם מדובר בביטוחים יקרים שניתן להוזיל וכדו'.

מימוש הביטוח

סיבה נפוצה ועצובה לאיתור ביטוח הבריאות הקיים היא הצורך במימוש הביטוח הקיים. זה יכול להיות בגלל החיפוש אחר מימון לטיפול רפואי יקר אותו המבוטח נדרש לממן ואז הוא פונה להר הביטוח בתקווה שימצא ביטוח בריאות על שמו. הבעיה היא שאם לא רוכשים ביטוח כזה, אין אותו. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו חסר אונים ולא יכול לשלם טיפול רפואי חיוני ומציל חיים ולכן, חשוב מאוד לדאוג לביטוח בריאות כהשתדלות לבריאות תקינה ולא לחכות לבעיות בריאותיות חלילה.

ביטול ביטוחים כפולים

איתור ביטוח דרך הר הביטוח מאפשר לאתר ביטוחים כפולים. ביטוח כפול הוא ביטוח שיש אותו מספר פעמים על אותו מבוטח. זה יכול להיות ביטוח בריאות שהמבוטח רכב מספר פעמים. זה יכול להיות רק רכיב מסוים כמו ביטוח סיעודי, שהוא רכש פעמיים, גם במסגרת קופת החולים, וגם במסגרת הביטוח הפרטי. על ביטוח כפול משלמים מחיר כפול למרות שביום המימוש, לא ניתן לקבל פיצוי כפול משני הביטוחים ומקבלים פיצוי סטנדרטי בלבד.

הוזלת התיק הביטוחי

התחרות בענף הביטוח גדולה וכך מבוטחים יכולים לנצל את המצב. ברגע שחברת הביטוח מוזילה את המחיר כדי להגדיל את קהל היעד, זו הזדמנות למבוטחים לערוך השוואת ביטוחים ולבדוק אם לא משתלם להם לבטל את הביטוח הקיים ולרכוש ביטוח אחר, זול יותר או בעל תנאים טובים יותר לצורך הקיים.

הרחבת תנאי הביטוח וייעול התיק הביטוחי

לפעמים מבוטח חושב שהוא מבוטח בביטוח מסוים, אך לאמיתו של דבר  פוליסות הביטוח שלו מחריגה את המקרה הספציפי מהביטוח. מצב של חסר ביטוחי הפך לנפוץ לצערנו. בכדי למנוע מצב כזה (שעלול לעלות מחיר יקר מאוד) ההמלצה היא לבדוק את התיק הביטוחי אחת לשנתיים. לבדוק מה כוללות הפוליסות הקיימות ואיך ניתן להרחיב את התנאים הביטוחיים ולייעל את הקיים. כיום יש לא מעט סוכנויות ביטוח המסייעות בעניין. גם אתם יכולים להנות משירות זה. צרו קשר עם ארנפלד סוכנות לביטוח וקבעו שיחת ייעוץ ללא עלות. אין סיבה שתמשיכו לשלם יקר על הביטוחים שלכם, במיוחד כשיש איך לייעל את התיק הביטוחי שלכם ולהקטין את העלויות.

איתור ביטוח בריאות באמצעות דוח הר הביטוח
איתור ביטוח בריאות באמצעות דוח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.