ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור כתב שירות רכב חלופי מורחב (עד הבית) דרך דו"ח הר הביטוח

אף אחד לא מעוניין למצוא את עצמו ללא רכב רק בגלל שהרכב שלו מצריך תיקון בגלל נזק שספג. בשביל מקרים כאלו רוכשים כתב שירות רכב חלופי ונהנים מרכב חלופי הניתן מטעם חברת הביטוח. כדי למצוא את הרחבות הביטוח שיש לכם לביטוח רכב, אתם יכולים לבצע בדיקה פשוטה עליה נרחיב כאן: איתור כתב שירות רכב חלופי מורחב (עד הבית). באמצעות דו"ח הר הביטוח ניתן לאתר מגוון ביטוחים. נקווה שהמידע שכאן יסייע לכם, על כל שאלה בנושא, כתבו לנו, נשמח להנגיש לכם מידע נוסף.

מה זה כתב שירות?

כתב שירות הוא הרחבה לפוליסת הביטוח הבסיסית. מדובר במסמך בו חברת הביטוח מתחייבת להעניק למבוטח שירות מסוים (במקרה שלנו מדובר ברכב חלופי עד הבית כאשר הרכב המבוטח מושבת) הנלווה לביטוח הבסיסי. חברות הביטוח לא רשאיות למכור את כתבי השירות בפני עצמן וניתן לרכוש כתב שירות רק כאשר הוא נלווה לפוליסה בסיסית. מחיר כתב שירות לא יכול להיות יקר יותר ממחיר הפוליסה. כתבי השירות מכונים ריידרים בשפה מקצועית. יש מי שמעדיף לקרוא להם הרחבות ביטוח ובסופו של דבר, לא משנה איך תקראו להם, הם מספקים מענה ביטוחי מורחב יותר מהפוליסה הבסיסית הנמכרת.

מה ביטוח רכב כולל?

ביטוח רכב הוא ביטוח הכולל מגוון כיסויים. ניתן לחלק את הביטוח ל-3 ביטוחים עיקריים.

ביטוח רכב חובה – על פי חוק כל רכב ממונע העולה על הכביש, חייב להיות מבוטח. ביטוח רכב המחויב על פי חוק מכסה עלויות נזקים העלולים להיגרם להולכי רגל, נהגים או כל אדם אחר הנפגע כתוצאה מהרכב המבוטח.

ביטוח צד ג' – ביטוח זה ניתן להוסיף לביטוח הבסיסי והוא מעניק כיסוי לנזקים הנגרמים לגורם אחר. זה יכול להיות נזקי רכוש שנגרמו לאדם אחר כתוצאה מהרכב המבוטח ואפילו, לרכב עצמו .

ביטוח מקיף –ביטוח זה כולל ביטוח רכב המחויב על פי חוק, ביטוח צד ג' ומגוון כתבי שירות והרחבות נוספות. מי שרוצה להגן על עצמו מפני נזק, מבטח את עצמו בביטוח רכב מקיף הכולל מגוון כיסויים כמו כתב שירות מראות ופנסים, כתב שירות רכב חלופי, שירותי דרך ועוד.

מה כולל כתב שירות רכב חלופי מורחב (עד הבית)?

חשוב לציין כי כל כתב שירות יכלול נתונים אחרים בהתאם לתקנון אותה חברה מבטחת. כתב שירות רכב חלופי עד הבית מאפשר למבוטח לקבל רכב חלופי במימון חברת הביטוח, מטעם נותן שירות מסוים, כאשר רכבו נגנב או ניזוק כתוצאה ממקרה ביטוחי מוכר. את הרכב ניתן לקבל עד הבית או עד מקום העבודה.

למה חשוב לבצע איתור כתב שירות רכב חלופי מורחב (עד הבית)?

אנשים בוחרים לבצע איתור כתב שירות רכב חלופי מורחב (עד הבית) בעיקר בגלל הרצון לייעל את המעטפת הביטוחית הקיימת. במרבית הפעמים אנשים נחשפים לחשיבות הביטוח וכך הם פונים לברר מה קורה עם הביטוח עליו הם משלמים. ריכזנו כאן את הסיבות המובילות לביצוע האיתור.

מימון מקרה ביטוחי

כאשר הרכב המבוטח סופג נזק ובעל הרכב מוצא את עצמו נאלץ לשלם אותו ואת עלות הרכב החלופי הנדרש עד לקבלת הרכב חזרה, הוא פונה לחפש את כתב השירות שלו. יש כאלו שזוכרים שיש להם כתב שירות מסוים, אבל הם לא זוכרים איזה בדיוק, יש כאלו שהם יודעים שהם משלמים מידי חודש לחברת הביטוח אבל הם לא יודעים מה כולל הביטוח ומסיבה זו יש רבים המבצעים בדיקת כתבי שירות. חשוב לציין כי רכישת כתב שירות בשלב כזה לא תכסה את עלות השירות הנדרש לאותו רגע. ביטוח רוכשים מראש, לא ברגע האחרון…

איתור וביטול ביטוח כפול

יש מקרים בהם אנשים משלמים על ביטוחים כפולים. זה יכול לקרות לכל אחד. על פי נתוני משרד האוצר, מעל חצי מאוכלוסיית המבוטחים בישראל, משלמים על כפל ביטוחי. חברות הביטוח חוגגות מהמצב וחבל. מצב של כפל ביטוחי הוא מצב בו המבוטח הוא בעל יותר מביטוח אחד הכולל את אותו רכיב ביטוחי. זה יכול להיות שני ביטוחי רכב על אותו רכב. כאשר יש למבוטח שני ביטוחים זהים, נוצר מצב של כפל ביטוחי, הוא לא מקבל פיצויים גבוהים יותר במקרה ביטוחי, חברות הביטוח נושאות בנטל תשלום הפיצויים ביניהן וכך, הוא מקבל את אותו הסכום שהיה מקבל גם אם היה מבוטח בביטוח אחד. וחבל.

באמצעות דו"ח הר הביטוח ניתן לאתר ביטוח כפול, לבטל את הביטוח הפחות משתלם וכך, להנות מחיסכון חודשי ניכר.

הוזלת מחיר הפרמיה

מחירי הביטוח משתנים ללא הרף. חברות הביטוח מתפתחות כל הזמן וכדי למשוך אליהן כמה שיותר מבוטחים, הן משנות את מחירי הפרמיות החודשיות, מרחיבות את תנאי הביטוח ומייעלות את הביטוח. המרוויח הראשי מכך הוא דווקא המבוטח עצמו שיכול לערוך השוואת ביטוחים ולמצוא את הביטוח בו הוא ישלם את מחיר הביטוח הנמוך ביותר ביחס להיקף הביטוחי שיקבל.

כאשר עורכים השוואת ביטוחים, חשוב להתייחס אל כל יתר מרכיבי הביטוח ולא רק למחיר הביטוח. חשוב לציין כי מחיר הפרמיה החודשית גם הוא לא מאוד משמעותי מבחינת סכום עלות הביטוח. חברות ביטוח בוחרות לפרוס את הפרמיה החודשית בצורה שתהיה זולה בתחילת תקופת הביטוח ותעלה אט אט, עם השנים, כך שחשוב לבדוק זאת יחד עם כל יתר המרכיבים. לא כדאי לבחור בביטוח רק בגלל מחירו הזול. כי מה יעזור ביטוח המציע את כתב השירות הזול ביותר, אם השירות הניתן הוא לא יעיל בכלל? וזו רק דוגמא כמובן.

הרחבת היקף הביטוח

בכל הזדמנות ניתן להרחיב את היקף הביטוח בהתאם לדרישות הנתונים הקיימים. אם נערכו שינויים ברכב הקיים, הביטוח צריך להתעדכן בהתאם. רבים רוכשים ביטוח חובה וביטוח צד ג' ולצד ביטוחים אלו הם רוכשים את כתבי השירות הרלוונטיים עבורם. וכמו שהצרכים משתנים, גם הביטוח צריך להשתנות.

מניעת חסר ביטוחי

במקום להגיש למצב בו צריך את כתב השירות אך הוא לא קיים, מראש בודקים מה קורה עם הביטוח הקיים ואילו הרחבות חשוב להוסיף למניעת חסר ביטוחי. חסר בביטוחי עלול להוביל לנזק של עשרות אלפי שקלים ואף יותר.

באמצעות בדיקת ביטוחים פשוטה בודקים מה כולל כל כתב שירות ובמקרה הצורך, רוכשים עוד הרחבות נדרשות, בהתאם למצב.

איך ניתן לבצע איתור כתב שירות רכב חלופי מורחב (עד הבית)?

את איתור כתב שירות רכב חלופי מורחב (עד הבית) כל אחד יכול לבצע. הדרך האופטימאלית לביצוע הבדיקה היא באמצעות אתר הר הביטוח. מדובר באתר ממשלתי שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש לציבור המבוטחים בישראל מידע על הביטוחים שלהם. לא לכל מבוטח יש מושג מה קורה עם הביטוחים הרשומים על שמו וכך, הר הביטוח מאפשר לכל אחד להנות מהמידע הקיים.

במקום להתייגע בחיפוש עצמי של כל הביטוחים הקיימים, ניתן לפנות לסוכן ביטוח לבדיקה מקיפה ויעילה יותר. ארנפלד סוכנות ביטוח מנגישה שירות איתור ביטוחים קיימים וכך מבוטחים מצליחים לחסוך לא מעט כסף. ליצירת קשר לחצו כאן.

איתור כתב שירות רכב חלופי מורחב עד הבית דרך דוח הר הביטוח
איתור כתב שירות רכב חלופי מורחב עד הבית דרך דוח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.