ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח תאונות אישיות דרך דו"ח הר הביטוח

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח שכל אדם יכול לרכוש במסגרת הביטוח הפרטי. ביטוח זה מפצה במקרים של פגיעה או מוות שנגרמו בעקבות תאונה. פיצויים אלו ניתנים ללא קשר לפיצויים להם המבוטח זכאי מהמוסד לביטוח לאומי, פנסיה וכו'. צוות ארנפלד סוכנות לביטוח ריכז כאן עבורכם מידע מכוון בדרך לביצוע איתור ביטוח תאונות אישיות. נקווה שהצלחנו להקיף את הנושא מכל צדדיו, אל תתביישו לשלוח אלינו שאלות. הצוות המוביל ישמח לתת לכם מענה מדויק לצרכים שלכם.

 

מה זה ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח המפצה את המבוטח או את מוטביו בפיצויים על פגיעה שהתרחשה ממעורבות בתאונה. ביטוח זה יכלול פיצויים למקרי מוות, פיצוים לאובדן כושר עבודה, או כל תאונה אחרת שגרמה לנזק פיזי למבוטח. חשוב לציין כי מרבית חברות הביטוח לא יפצו על מעורבות בתאונות דרכים. לקבלת פיצויים במקרה כזה, יש לפנות לחברה המבטחת בביטוח רכב תחת הסעיף של "נזקי גוף".

חשוב לציין כי ילדים עד גיל 18 מבוטחים בביטוח תאונות אישיות דרך המוסד הלימודי בו הם לומדים. אין צורך לרכוש עבורם ביטוח זה כל עוד והם מתחת גיל 18.

 

למה לרכוש ביטוח זה?

ביטוח תאונות אישיות מגן על המבוטח מפני תאונות העלולות לגרום לו לנזקים. הפיצויים המתקבלים מביטוח זה לא קשורים לפיצויים המתקבלים מיתר המוסדות בהתאם לזכאות המבוטח וכך המבוטח יכול למממן את הטיפולים בקלות ובעיקר, להנות מיציבות כלכלית גם בתקופת השיקום.

 

למה מבצעים איתור ביטוח תאונות אישיות?

הסיבות לביצוע איתור ביטוח תאונות אישיות, הן מגוונות:

 

מעורבות בתאונה

לאחר מעורבות בתאונה, אנשים רבים נזכרים על נפשם וממהרים לבדוק האם יש להם ביטוח שיכסה את הנזקים שנגרמו להם. לצידם יש את המבוטחים שהיו מעורבים בתאונה אך הם לא יודעים איזו חברת ביטוח מבטחת אותם ולכן הם פונים לביצוע איתור ביטוח תאונות אישיות.

לא כדאי לחכות לטריגר כדי לבדוק מה קורה עם הביטוח שלכם. כי מה עושה מי שמגלה שאין לו ביטוח כזה למרות שחשב שיש לו?  שעת האפס נשארת כזו… לא ניתן להזיז את הזמן לאחור ולכן, מי שיכול בודק את הנתונים מראש.

 

מניעת חוסר ביטוחי

ביטוח תאונות אישיות הוא לא ביטוח שנרכש לכל החיים. יש פוליסות ארוכות טווח שמסתיימות בגילאי 65+, לעומתן, יש פוליסות ביטוח המבטחות את המבוטח אך ורק לשנתיים. מבוטח המעוניין להמשיך את תקופת הביטוח נדרש לחדש את הפוליסה.

כאשר מבוטח לא יודע כי תקופת הביטוח הסתיימה, הוא לא מבוטח והוא חושב שהוא בעל ביטוח. אבסורד. בלא מעט מקרים אנשים שזכרו שיש להם ביטוח על שמם גילו כי הם חסרי ביטוח והם לא זכאים לקבלת פיצויים מאף חברת ביטוח על פגיעתם בתאונה. וחבל. חכם עיניו בראשו.

 

מניעת כפל ביטוחי

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח שניתן לרכוש במגוון צורות: הוא יכול להיות נלווה לביטוח חיים, הוא יכול להיות נלווה לביטוח בריאות והוא יכול להימכר לבד, ללא תוספות נוספות. יש מקרים בהם מבוטחים מגלים כי הם משלמים על ביטוח כפול. אין סיבה לשלם פעמיים על אותו מוצר אפילו שבביטוח תאונות אישיות הפיצוי שמגיע מחברת הביטוח יכול להתקבל ממספר חברות, מוזמנים לבצע בדיקה לאיתור ביטוחים כפולים ולבטל אותם. כך תוזילו את מחיר הביטוחים שלכם בצורה משמעותית.

 

ייעול התיק הביטוחי

ההמלצה הגורפת של כל מי שמבין בביטוחים היא לבדוק את תיק הביטוחים האישי אחת לשנתיים וחצי. עולם הביטוח משתנה, התחרות מעמיקה וכך, כל חברת ביטוח מתמחרת את הפוליסות שהיא מציעה במחירים משכנעים יותר.

יש חברה שנותנת פוליסות נלוות באותו מחיר, יש כאלו ששמות דגש על תנאי הפוליסה וכך, כשהתחרות גוברת, המבוטח יכול להרוויח ולמצוא ביטוח משתלם יותר במחיר שהוא משלם או אפילו נמוך יותר. בדיקה כזו מומלץ לעשות בצורה מקצועית ולא חובבנית. סוכני ביטוח עושים אותה ללא תשלום בדרך כלל.

 

איך מאתרים ביטוח תאונות אישיות?

מגוון דרכים קיימות לאיתור ביטוח תאונות אישיות. יש דרכים שהיו מקובלות יותר בעבר כמו עיון בדו"ח החיוב. נכון להיום הדרכים הנפוצות ביותר הן פנייה לסוכן ביטוח לביצוע הבדיקה בצורה מקצועית או הסתפקות בבדיקה באתר הר הביטוח הממשלתי. ריכזנו כאן את הדרכים הקיימות.

עיון בדו"ח החיובים החודשיים

לא תמצאו ביטוח שלא משלמים עליו. אם יש לכם ביטוח תאונות אישיות אתם צריכים גם לשלם עליו ולכן, כדי לאתר אותו תוכלו לבדוק את דו"חות החיוב החודשיים ולאתר את שורת החיוב לחברת הביטוח. לגלות באיזו חברת ביטוח מדובר ולפנות אליה ישירות לקבלת הפרטים.

 

עיון בדו"ח הביטוחים השנתיים

חברות הביטוח המבטחות בביטוח חיים וביטוח בריאות מחויבות לשלוח למבוטחים מידי שנה דו"ח ביטוח שנתי המפרט את הביטוחים הקיימים על שם המבוטח. דרך דו"ח זה ניתן לקבל מידע גם על ביטוח תאונות אישיות.

 

פנייה ישירה לחברה המבטחת

אם אתם יודעים איזו חברת ביטוח מבטחת אתכם, אתם יכולים אליה ישירות ולבקש את פרטי הביטוח של ביטוחים הקיימים על שימכם. כיום כמעט לכל חברת ביטוח יש אתר דיגיטלי דרכו המבוטחים עצמים יכולים להיכנס לאזור האישי ולקבל את מהידע שהם רוצים בקלות ובנוחות. הבעיה היא שלא כל אחד יודע מיהי חברת הביטוח המבטחת אותו בביטוח תאונות אישיות, אם בכלל יש לו אחד כזה…

 

חיפוש באתר הר הביטוח

אתר הר הביטוח הוא אתר ממשלתי שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש מידע ביטוחי לציבור המבוטחים בישראל לאחר שתלונות רבות בנושא הצטברו. אנשים לא ידעו שהם מבוטחים והחיפוש אחר ביטוח היה מורכב מידי. האתר הוא מנוע חיפוש המסייע באיתור ביטוח תאונות אישיות ועוד מגוון ביטוחים.

 

אילו ביטוחים ניתן לאתר באמצעות אתר הר הביטוח?

לא כל ביטוח ניתן לראות דרך דו"ח הר הביטוח. אם יש לכם ביטוח מנהלים, לא תקבלו עליו מידע באתר הר הביטוח, וזו רק דוגמא.

 

הביטוחים המופיעים:

 

למה אתר הר הביטוח לא מספיק לאיתור ביטוחים?

אתר הר הביטוח הוא אתר, בינה מלאכותית שפולטת את הנתונים שהיא מקבלת… ולכן, כל עוד והנתונים הוזנו בצורה שגויה ולא נקלטו היטב (וזה יכול לקרות בגלל טעות הקלדה, רישום עם מספר דרכון ולא מספר זהות, ביטוח חדש שעדיין לא עודכן וביטוח לא פעיל) וכך, הפרטים המתקבלים הם לא מדויקים. יחד עם זאת, הפרטים המובאים דרך דו"ח הר הביטוח הם מוגבלים, ומי שמעוניין לייעל את התיק הביטוחי שלו, לא יכול להסתפק אך ורק בהם.

 

פניה לסוכן ביטוח

הבדיקה המקיפה והיעילה ביותר נעשית על ידי סוכן ביטוח. סוכן ביטוח מגיע מעולם הביטוח, הוא מכיר את הנתונים והוא יודע לקרוא את המפה בצורה מקצועית יעילה וזריזה. הוא יבדוק את הנתונים ויציג לכם את מסקנותיו. אם לעשות שינוי אתם תהיו אלו שתחליטו, אבל הוא ידע לזהות ולכוון אתכם איך נכון לייעל את התיק הביטוחי האישי שלכם.

איתור ביטוח תאונות אישיות דרך דו_ח הר הביטוח
איתור ביטוח תאונות אישיות דרך דו"ח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.