ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח רכב מקיף דרך דו"ח הר הביטוח

כל אחד יודע שהחזקת רכב, מלווה בהוצאות רבות. לא רק בגלל עלות הרכב עצמו, כי אם גם בגין הביטוח ויותר בגלל התיקונים הנדרשים. ביטוח מקיף הוא ביטוח שנועד לחסוך בעלויות אלו. כאן ריכזנו לכם מידע על איתור ביטוח רכב מקיף. מוזמנים הכיר את הדרך לאתר את הביטוח שלכם. אם משהו בנושא לא ברור לכם, צרו עימנו קשר, נשמח לעזור לכם. 

 

מה זה ביטוח רכב מקיף?

ביטוח רכב הוא ביטוח שכל בעל רכב חייב לרכוש לפני שהוא נוהג על רכבו, על פי דרישת החוק. הבעיה היא שהביטוח הנדרש על פי דרישת החוק מעניק כיסוי ביטוחי רק לנפגעים מהרכב. אך מה קורה אם הרכב עובר תאונה ויש צורך בתיקון פח לדוגמא? מה קורה אם הרכב נתקע בשולי הכביש ויש צורך להזמין גרר? במקרים כאלו בעל הרכב הוא זה שאמור לשלם את העלויות. ובלא מעט מקרים העניין יכול להיות מלווה בעלויות כבדות. מה עושים כדי להימנע מתשלום עלויות שכאלו? רוכשים מראש ביטוח מקיף לרכב.

 

ביטוח מקיף לרכב כולל מגוון כיסויים ביטוחיים מקנים לבעל הרכב שקט בכל הנוגע לעלויות הנלוות לרכב שלו. הוא יודע שגם אם הרכב שלו יתקע, חברת הביטוח תשלם לו רכב חלופי עד לתיקון התקלה. וזו רק דוגמא.

 

מה ביטוח מקיף לרכב כולל?

כפי שציינו קודם לכן, ביטוח מקיף לרכב יכלול מגוון כיסויים. כל חברת ביטוח תכלול כיסויים אחרים בפוליסה. בתור אנשים המעוניינים להרחיב את המעטפת הביטוחית, אתם יכולים לבחור אלו ביטוחים להכליל בביטוח המקיף ועל אלו ביטוחים אתם מעדיפים לוותר.

 

הכיסויים הביטוחיים הנפוצים בביטוח מקיף לרכב:

  • כיסוי לנזקים שנגרמו בגלל אסונות ונזקי טבע כמו הצפות, שריפות ועוד.
  • פיצוי במקרה בו הרכב המבוטח נגנב או נפרץ
  • כיסוי לעלויות תיקון נזקים שנגרמו מתאונה בה הרכב היה מעורב.
  • כיסוי לרכב טוטאלוס
  • רכב חלופי למקרה תביעה בו הרכב יוצא מכלל שימוש באופן זמני.
  • שירות גרר ודרך למקרה בו הרכב נתקע באמצע הדרך והוא צריך חילוץ וגרירה.
  • כיסוי ביטוחי לפנסים או ליתר החלקים אם הם נשברים ומצריכים החלפה.

 

האם קריטי לרכוש ביטוח מקיף?

בסופו של דבר, כולנו מכירים את ההתלבטות אם לרכוש ביטוח נוסף ולשלם פרמיה חודשית נוספת רק בשביל להרחיב את ההגנה הביטוחית. אז נכון, מבחינה חוקית אין חיוב לרכוש ביטוח מקיף וביטוח חובה מספיק. הבעיה היא שללא ביטוח מקיף בעל הרכב חשוף לעלויות כבדות. ואיך אומרים? עדיף להיזהר מאשר להצטער…. קחו זאת בחשבון.

 

למה מבצעים איתור ביטוח רכב מקיף?

הסיבות לחיפוש הביטוח הקיים הן נפוצות. זה יכול להיות בגלל הרצון לחסוך, אבל הרבה פעמים זה דווקא בגלל הרצון להרחיב את ההגנה הביטוחית ולהימנע מעלויות מיותרות בהמשך. אז מה ניתן לייעל באמצעות איתור ביטוח רכב מקיף?

מניעת כפל ביטוחי

כפל ביטוחי הוא מצב בו יש למבוטח שני ביטוחים זהים. זה יכול להיות במגוון ביטוחים ואחד מהם הוא ביטוח רכב מקיף. בעל הרכב רכש ביטוח מקיף בשתי חברות ביטוח וכך הוא משלם מידי חודש פרמיה חודשית כפולה לשתי החברות. מצב כזה לא יזכה אותו בפיצויים כפולים בעת מימוש הביטוח. חברות הביטוח יודעות אחת מהשנייה ולפני שהן תעברנה פיצויים, הן יתנו אותם בתשלום חברת הביטוח השניה בחלקה. העניין הופך למורכב יותר ומסובך. והכי חשוב לזכור: המבוטח לא מרוויח שקל אחד יותר ממה שהיה יכול לקבל אילו היה מבוטח בחברת ביטוח אחת. לאחר איתור ביטוח רכב מקיף מגלים אלו ביטוחים קיימים ואם יש צורך בביטול ביטוח מסוים בגלל כפילות יקרה.

 

הוזלת מחיר הביטוח

חברות הביטוח מתחרות ביניהן על הלקוחות. מסיבה זו הן מנסות לצאת במבצעים ומחירים אטרקטיביים למצטרפים חדשים. כל חברת ביטוח מציעה תנאים אחרים ייחודיים לה, יש חברה המגיעה לקראת המבוטחים בתנאי ביטוח נוחים, חברה אחרת מוזילה את מחיר הפרמיה החודשית וכך, לכל אחת יש את הייחודיות שלה. מי שמעוניין להוזיל את מחיר הפרמיה החודשית, עורך איתור ביטוח רכב מקיף, מגלה כמה הוא משלם מידי חודש וכך הוא יכול לערוך השוואת מחירי ביטוח בכדי לדעת מה המחיר שמשתלם לו לשלם. למרות הכל, חשוב לזכור כי בביטוח לפני שמסתכלים על מחיר הפרמיה החודשית, חשוב לבדוק את תנאי הביטוח. כי מה יועיל ביטוח עליו משלמים מחיר זול, אם מדובר בביטוח שלא נותן הגנה מספקת?

 

הרחבת המעטפת הביטוחית

לפעמים המבוטח לא יודע על מה הוא מבוטח במסגרת הביטוח שלו. האם הוא יכול להיעזר בשירותי דרך במקרה שהוא יתקע, או שהביטוח שלו לא כולל כיסויים אלו. בגלל שכל ביטוח מקיף מכיל כיסויים שנבחרו בעת הרכישה על ידי המבוטח, הפער יכול להיות גדול. מסיבה זו אנשים עורכים בדיקה לאיתור הביטוח, בודקים את הסעיפים הכלולים בכיסוי הביטוחי וכך הם יודעים אילו כיסוייםי הם מעוניינים להוסיף בכדי להרחיב את המעטפת הביטוחית שלהם.

 

מעורבות בתאונה

גם זה קיים בלא מעט מקרים… מעורבות בתאונה מעוררת את בעל הרכב לבדוק מה קורה עם הביטוח שלו, האם הוא יכול לקבל פיצוי או כיסוי לתיקון הנזקים שנגרמו לו? הבעיה היא שמדובר בשעת האפס. אם אין לו ביטוח כזה, לא יעזור לו לרכוש בשלב זה ביטוח למקרה הספציפי. כן חשוב לרכוש ביטוח למניעת מקרה דומה בעתיד.

 

איתור ביטוח רכב מקיף באמצעות דו"ח הר הביטוח – איך זה עובד?

כדי לאתר את הביטוח שלכם, יהיה עליכם להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי, להזין בו פרטים מזהים לאימות הנתונים (כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי). וכך, לאחר הזדהות תוכלו לבחור לראות את כל הביטוחים הרשומים על שימכם במערכת. כאן יופק עבורכם דו"ח הר הביטוח המרכב את כל הנתונים. לאחר עיון בדו"ח תוכלו לקבל את המידע שחיפשתם על הביטוח שלכם.

 

הבעיה:

אמנם דו"ח הר הביטוח מרכז את רשימת הביטוחים, הדרך ליצירת קשר עם החברה המבטחת ומה כולל כל ביטוח. למרות זאת, עדיין יש פערי מידע. זה יכול לקרות בגלל מגוון גורמים:

  • המידע התקבל לפני תאריך העדכון האחרון של האתר וכך הוא לא מדויק.
  • המבוטח חתם לחברת הביטוח על הסכמתו לאי העברת דיווח.
  • הנתונים מועברים מחברות הביטוח ועלולות להיות טעויות בנתונים.
  • לא תמיד הזיהוי במערכת עובר בהצלחה. בפרט כאשר רכישת הביטוח נעשתה על שם מספר דרכון ולא על מספר זהות.

 

הפתרון:

יוצרים קשר עם ארנפלד סוכנות ביטוח, לעריכת בדיקת ביטוח מקיפה. בדיקה מקיפה היא לא בדיקה המסתפקת בהנפקת דו"ח הר הביטוח. סוכן הביטוח יפנה ישירות אל חברות הביטוח ויבדוק מולן באילו ביטוחים אתם חברים. מה גובה הפרמיה החודשית שאתם משלמים וכל יתר הנתונים. הוא ימפה את הנתונים המתקבלים וכך הוא יבדוק אם הם מתאימים לתנאי החיים שלכם. האם מדובר בביטוח  מספיק מקיף או שיש צורך להרחיב אותו? כך הסוכן בודק את ההתאמה וממליץ למבוטח אילו שינויים ניתן לערוך בכדי לייעל את התיק הביטוחי. מוזמנים כבר היום לבדוק את מצב התיק הביטוחי שלכם.

רוצים שנאתר לכם את ביטוח הרכב המקיף שלכם? לחצו על הקישור הבא ומלאו את פרטיכם ואנחנו נדאג שהנושא יבוצע בהקדם.
להלן הקישור – הר הביטוח

איתור ביטוח רכב מקיף דרך דוח הר הביטוח
איתור ביטוח רכב מקיף דרך דוח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.