ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח מוות מתאונה באמצעות דו"ח הר הביטוח

נכון להיום לא תמצאו בחברות הביטוח ביטוח בשם " ביטוח מוות מתאונה". ביטוח מוות מתאונה יהיה רכיב ביטוחי בתוך ביטוח תאונות אישיות או בכלל כביטוח חיים המפצה במקרה של מות המבוטח. איך מבצעים איתור ביטוח תאונות אישיות וביטוח חיים, מה ביטוח תאונות אישיות כולל ואיך ניתן לייעל את הביטוחים הקיימים. על כך ועוד, ריכזנו כאן מידע. על כל שאלה בנושא, אתם מוזמנים לכתוב או לפנות אלינו ישירות לקבלת מענה מקצועי ומדויק לנתונים שלכם. שלכם, צוות ארנפלד ביטוחים.

 

מה זה ביטוח מוות מתאונה?

חשוב להבין שאין ביטוח בשם ביטוח מוות מתאונה ואם אתם מחפשים להגן על עצמכם כלכלית מפני מוות מתאונה, תצטרכו לרכוש ביטוח חיים שיתן לכם הגנה כזו. אבל לא רק ביטוח חיים יכול לתת פיצוי למוטבים במקרה של מוות מתאונה, כי אם גם ביטוח תאונות אישיות.

 

מה זה ביטוח תאונות אישיות?

מדובר בביטוח המשלב כיסויים ביטוחים במקרה של פגיעה בבריאות העובד תוכ"ד עבודתו. בסופו של דבר ביטוח תאונות אישיות מפצה על נזקים שנגרמו לגוף ולנפש כתוצאה מתאונה. ביטוח זה לא ימממן את עלויות הטיפולים הנדרשים במקרה של פציעה ונזק המצריכים טיפול רפואי. הכיסוי הביטוחי יפצה את המבוטח עצמו או את מוטביו, על הנזק שקרה לו, מדובר בסכום פיצוי כספי חד פעמי שלא נועד לממן הוצאות רפואיות בלבד.

לא כולם יודעים, אך עד גיל 18 כל ילדי ישראל מבוטחים בביטוח תאונות אישיות מטעם המוסד החינוכי בו הם לומדים. כל זמן שהילדים שלכם במוסד חינוכי ומבוטחים בביטוח תלמידים, אין סיבה לרכוש עבורם ביטוח זה.

 

למה לבצע איתור ביטוח תאונות אישיות?

הסיבות לאיתור ביטוחים הן מגוונות. זה יכול להיות לצורך ייעול התיק הביטוחי, מימוש הביטוח, הוזלת מחיר הביטוח או בכלל ביטול ביטוחים לא רלוונטיים ומיותרים.

 

מעורבות בתאונה

איתור ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח שמפצה על נזק שנגרם כתוצאה ממעורבות בתאונה. אנשים שהיו מעורבים בתאונה ונפגעו, יבדקו מה קורה עם התיק הביטוחי שלהם ואיך הם יכולים לקבל פיצוי על הביטוח שהיו מעורבים בו. גם קרובי משפחה של אדם שנפטר בתאונה, יבדקו לאחר הפטירה אם היה לו ביטוח כזה על שמו. כי אם כן, חברת הביטוח צריכה לקבל על כך מידע והמוטבים צריכים להגיש תביעה לפיצוי.

 

ביטול ביטוחים מיותרים

בביטוח תאונות אישיות אין מושג של כפל ביטוחי. כי גם אם יש למבוטח מספר ביטוח המפצים מפני מוות מתאונה, פוליסת הביטוח תפעל ותעניק פיצוי ללא התניה של הפעלת הביטוחים האחרים. למרות זאת, אין עניין לשלם על מספר ביטוחים זהים. וכדי לדעת אם יש כאלו, צריך לבדוק ולאתר מה כולל התיק הביטוחי הקיים.

 

ייעול התיק הביטוחי

לא כל אחד יודע מה קורה עם התיק הביטוחי שלו. על פי נתוני משרד האוצר, שבעים אחוז מאוכלוסיית המבוטחים לא יודעת מה קורה עם התיק הביטוחי שלהם. כל עוד והמבוטח לא יודע מה קורה עם התיק הביטוחי שלו, יכול להיות שהוא משלם על מספר ביטוחים זהים או בכלל לא רלוונטיים עבורו. לפעמים מבוטחים חושבים שבהם מבוטחים מפני מקרים מסוימים, אך לאמיתו של דבר, הביטוחים שלהם לא כוללים את מה שהיו רוצים. ההמלצה הגורפת היא לבצע אחת לשנתיים בדיקת ביטוחים שגרתית בה מאתרים את כל הביטוחים ובודקים מה כל ביטוח כולל, מהן ההחרגות שלו ואיך ניתן לייעל את התיק הביטוחי ולהתאים אותו לצרכי המבוטח. עולם הביטוח מפתחת ללא הרף ומי שיכול לנצל את ההזדמנויות האלו ולהרוויח מהן, הוא דווקא המבוטח. לאחר בדיקת הביטוחים, קל לדעת את הדרך לייעול התיק הביטוחי.

 

איך מאתרים ביטוח תאונות אישיות?

ביטוח תאונות אישיות הוא ביטוח שנמכר הרבה פעמים לצד ביטוח בריאות והוא יופיע גם בדו"ח הר הביטוח, בתנאי שהוא לא על פחות משנה. את הביטוח עצמו ניתן לאתר במגוון דרכים. כאן ריכזנו את האופציה האולי רווחת ביותר כיום : איתור באמצעות הר הביטוח.

הר הביטוח הוא אתר אינטרנט ממשלתי שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש לציבור המבוטחים בישראל את המידע הביטוחי הרשום על שמם. אם בעבר לצורך קבלת מידע ראשוני על הביטוח הקיים המבוטח היה צריך לעיין בדו"חות שנתיים או לפנות לחברות הביטוח עצמן, הרי שהיום, תוך זמן קצר ניתן לקבל מידע ראשוני על הביטוחים הקיימים באמצעות הר הביטוח.

 

איך משתמשים בהר הביטוח?

מדובר באתר ממשלתי. תצטרכו להיכנס לאתר הממשלתי ולהזין נתונים מזהים, לאחר האימות יהיה עליכם לבחור בשירות חיפוש ביטוחים על שמי, אם אתם מעוניינים לחפש ביטוח של קרוב משפחה שנפטר, תצטרכו להיכנס מתוך התיק שלכם לשירות עיון בתיק נוסף ולהזין בהמשך נתונים מזהים. השימוש במערכת הוא ללא עלות וללא כל הגבלה. האתר יפיק לכם דו"ח המרכז את כל נתוני הביטוחים שעל שימכם, כפי שהם מופיעים במערכת הר הביטוח. את הדו"ח עצמו תוכלו לשלוח למייל האישי שלכם ולעיין בו בעיון.

בסופו של דבר, היחס אל דו"ח הר הביטוח הוא כאל עוד קיצור דרך שעוזר לעיין בתמונת המצב הקיימת. אבל מי שרוצה לקבל פרטים מלאים ומפורטים יותר ממה שהדו"ח מציג, יצטרך להמשיך בעבודת השטח ולפנות לחברות הביטוח עצמן לקבלת הנתונים המקיפים.

 

אילו ביטוחים יופיעו בדו"ח?

כפי שציינו, יש ביטוחים שלא יופיעו בדו"ח הר הביטוח. ביטוח תאונות אישיות של פחות משנה, ביטוח חיים הניתן במסגרת ביטוח אובדן כושר עבודה פנסיוני או ביטוח מנהלים וכדומה.

הביטוחים שכן יופיעו:

  • ליצירת קשר עוד היום לאיתור כלל הביטוחים שלכם וחסכו כך הרבה כסף לחצו כאן.

לסיכום

באמצעות עיון בפרטי הביטוחים הקיימים ואיתור ביטוחים, ניתן לייעל את התיק הביטוחי, להוזיל אותו ולהתאים את תנאי הביטוח לתנאי החיים הנוכחיים. כפי שציינו כאן, הדרך הקלה לעשות זאת היא באמצעות דו"ח הר הביטוח בו יופיעו הנתונים כפי שהם מועברים למשרד האוצר. הבעיה היא שיש נתונים שלא מופיעים במערכת וכדי להגיע אליהם, המבוטח צריך להמשיך לחקור ולפנות אל חברות הביטוח עצמן ולהתנהל מולן. ההמלצה הגורפת היא לפנות לסוכן ביטוח מומחה באיתור ובדיקת ביטוחים. הוא ימפה את הנתונים הקיימים בשטח ובדו"ח הר הביטוח וימליץ על הביטוחים בהם מומלץ לערוך שינויים מסוימים.

כדי לבצע בדיקת הר הביטוח בצורה נכונה מקצועית, אתם יכולים להיעזר בסוכנות הביטוחים שלנו. אצלנו בארנפלד סוכנות ביטוח רואים שליחות בייעול התיק הביטוחי. אין הנאה גדולה מלראות לקוח מבוטח שהצליח לחסוך הוצאות גדולות באמצעות הביטוח שרכש בטרם עת. איתור ביטוחים באמצעות הר הביטוח מוצע כשירות ללא עלות ואם אתם לא יודעים מה התיק הביטוחי שלכם כולל, אתם מוזמנים לפנות לקבלת השירות. בהצלחה!

איתור ביטוח מוות מתאונה באמצעות דו"ח הר הביטוח
איתור ביטוח מוות מתאונה באמצעות דו"ח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.