ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח ניתוח משלים באמצעות דו"ח הר הביטוח

האפשרות לאתר ביטוחים באמצעות מערכת הר הביטוח, הצליחה לשנות את תחום הביטוח, יותר אנשים יודעים מה קורה עם תיק הביטוח שלהם, פחות אנשים משלמים על ביטוחים כפולים והמודעות לתחום גוברת. כאן ריכזנו מידע על האפשרות לבצע איתור ביטוח ניתוחי באמצעות הר הביטוח. על כל שאלה בנושא, אתם מוזמנים לכתוב לנו, נשמח להנגיש מידע מדויק לכם.

 

מה זה ביטוח ניתוחי?

לפני הכל חשוב להבין את תחום ביטוח הבריאות בישראל. כיום ישנם 3 רבדי ביטוח, יש את ביטוח הבריאות הממלכתי הניתן חינם לכל אזרח ישראלי, יש את הביטוח המשלים הניתן על ידי קופות החולים והוא מציע כיסוי ביטוחי חלקי בלבד על מה שסל הבריאות לא מכסה. ומי שרוצה הגנה ביטוחית טובה יותר, פונה לרכוש כיסוי ביטוחי פרטי אותו הוא רוכש מחברות הביטוח הפרטיות. ביטוח בריאות פרטי מכסה מקרים רפואיים שלא ממומנים במסגרת הביטוח הניתן בקופות החולים: תרופות מחוץ לסל הבריאות, ביקורים אצל רופאים מומחים, טיפול ניתוחי יקר או פרטי שלא במסגרת הציבורית ועוד.

ביטוח ניתוחי הוא כיסוי ביטוחי המספק הגנה מפני טיפולים כירורגיים. אם המבוטח נדרש לעבור טיפול כירורגי, הוא יכול לעבור את הניתוח במסגרת הציבורית ולקבל זמינות נמוכה לתור, אך הוא גם יכול לנצל את הביטוח הניתוחי שיש לו, לקבוע תור לניתוח פרטי ולהנות מזמינות גבוהה, רופא מומחה, בעלות נמוכה מאוד, אם בכלל (חברת הביטוח היא זו שמממנת את העלויות העיקריות והמבוטח צריך לשלם רק דמי השתתפות עצמית סמליים).

 

למה לבצע איתור ביטוח ניתוחי באמצעות הר הביטוח?

הסיבות לאיתור ביטוחים הן מגוונות. אנשים מאתרים את הביטוח שלהם כדי להיות רגועים שיש להם ביטוח מספק, אחרים בכלל לא יודעים אם יש להם ביטוח אבל הם עורכים בדיקת ביטוחים שגרתית, כאן ריכזנו את הסיבות העיקריות בשלן אנשים מאתרים ביטוחים.

 

מניעת חסר ביטוחי

אין עוררין על כך שביטוח בריאות מעניק הגנה פיננסית: ניתוח עלול להיות יקר ובמקרים כאלו הוצאות רפואיות עלולות להצטבר במהירות. ביטוח ניתוח מסייע להגן על המבוטח מפני העלויות הגבוהות הכרוכות בהליכים כירורגיים. הכיסוי יכסה עלויות אשפוז, שכר רופא מנתח, עלויות טיסה במקרה שהניתוח מבוצע בחו"ל ועוד. מי שרוצה להיות רגוע שיש לו ביטוח למקרים חריגים, דואג לאתר את ביטוח הבריאות שלו ולבדוק מה הוא כולל. אם יש חסר ביטוחי, הוא תמיד יכול לרכוש עוד ביטוח ולהרחיב את ההגנה הביטוחית.

 

מימוש הכיסוי הביטוחי

לפעמים אנשים מוצאים את עצמם נאלצים לשלם סכומים גבוהים למימון עלויות ניתוחים וטיפולים רפואיים. בזמן אמת אנשים מבכים את זה שאין להם ביטוח רפואי פרטי שיכל לכסות את העלויות הגבוהות הנלוות למצב. מבוטחים רבים לא יודעים מה קורה עם התיק הביטוחי שלהם ובזמן כזה הם פונים לבדוק את העניין מול חברות הביטוח. במקום לפנות לחברות הביטוח עצמן לאיתור ביטוח ניתוחי, ניתן להיעזר בדו"ח הר הביטוח, כמו שנפרט בהמשך.

 

ביטול כפל ביטוחי

כפל ביטוחי הוא מצב בו מבוטח משלם מספר פעמים על רכיב ביטוחי זהה. זה יכול להיות ביטוח ניתוחי שיש לו גם במסגרת הביטוח המוצע לו על ידי קופת החולים, וגם במסגרת ביטוח הבריאות הפרטי וגם במסגרת העבודה כביטוח קבוצתי…  במצב כזה לדוגמא, המבוטח משלם מספר פעמים על אותו רכיב ביטוחי וחבל. גם במקרה שיצטרך לממש את הביטוח, הוא לא יקבל פיצויים כפולים וחברות הביטוח עצמן יתחלקו ביניהן בסכום הנדרש לתשלום. על פי נתוני משרד האוצר, מעל חמישים אחוז מאוכלוסיית המבוטחים בישראל משלמת על ביטוחים כפולים והיא אפילו לא יודעת על כך. זה קורה עם התפתחות התחרות בענף, חברות הביטוח מעסיקות נציגי מכירות שימכרו טלפונית כמה שיותר פוליסות וכך אנשים רוכשים פוליסת ביטוח למרות שיש להם כבר פוליסה כזו.

 

ייעול התיק הביטוחי

איתור ביטוח ניתוחי באמצעות הר הביטוח הוא פעולה נפוצה, ולא דווקא לביטוח מסויים. כל מי שחשוב לו לדעת מה קורה עם התיק הביטוחי שלו ואיך הוא יכול לייעל אותו, דואג לאתר את הביטוחים הרשומים על שמו, למפות אותם ולייעל אותם במידת האפשר. התחרות בענף הביטוח היא גבוהה. כל חברת ביטוח רוצה להגדיל את קהל היעד שלה ולצורך כך חברות הביטוח יוצאות בהטבות שונות. זה יכול להיות הטבה במחיר הפוליסה, אחרת מציעה תנאי ביטוח מורחבים יותר, אחרת מציעה תקרת כיסוי גבוהה  לעומת האחרת שמציעה תקופת אכשרה קצרה. לכל חברת ביטוח יש את הייחודיות שלו. כדי לייעל את התיק הביטוחי וליהנות מביטוח שנותן מענה לצרכים האישיים שלכם, תצטרכו לבדוק מה חשוב לכם שהתיק הביטוחי יכלול וכך, יהיה לכם קל יותר לדעת מה לשים בראש סדר העדיפויות. יש מי שהכי חשוב לו המחיר, לעומת זאת יש מי שיקפיד דווקא על מעטפת ביטוחית מלאה, יש מי שידאג לכיסוי ביטוחי ספציפי ולכל אחד בסופו של דבר יש צרכים אחרים עליהם הביטוח צריך לתת מענה. כדי לייעל את התיק הביטוחי, צריכים להכיר את הביטוחים הקיימים, לקבל את תמונת המצב של הביטוחים הקיימים וכך לבדוק את הדרך לייעול הנתונים הקיימים.

 

איך מאתרים ביטוחים באמצעות הר הביטוח?

הר הביטוח הוא אתר ממשלתי שהוקם על ידי משרד האוצר על מנת להנגיש את המידע הביטוחי לציבור המבוטחים בישראל. כך כל מבוטח ישראלי, יכול לקבל את המידע הראשוני על הביטוחי הרשומים על שמו, דרך הר הביטוח. כל שעליכם לעשות כדי לאתר את הביטוחים שלכם הוא להיכנס לאתר הר הביטוח, להזין פרטים מזהים לאימות הנתונים וזהו. דו"ח הר הביטוח המרכז את נתוני כל הביטוחים יופיע בפניכם. את הדו"ח תוכלו לייצא למייל האישי שלכם או לכל כתובת מייל אחרת שתזינו במערכת. הדו"ח יכלול נתונים על הביטוחים שלכם ואם יש לכם ביטוח בריאות פרטי, תוכלו לראות את כל סעיפי ביטוח הבריאות בדו"ח הר הביטוח מבלי שתצטרכו לפנות לחברת הביטוח עצמה לבירור המשך. כן תצטרכו לפנות לחברת הביטוח המבטחת אם תרצו לקבל פרטים נוספים על הביטוח, יותר ממה שמופיע בדו"ח עצמו.

 

אילו נתונים יופיעו בדו"ח הר הביטוח?

הדו"ח ירכז נתונים על הביטוחים הקיימים, אך הוא עדיין לא מביא פירוט של כל סעיף ביטוחי, מה הוא כולל וכו'. הנתונים שיופיעו יכללו:

  • שמות הביטוחים
  • מספרי הפוליסות
  • שמות החברות המבטחות
  • הדרך ליצירת קשר עם החברה המבטחת
  • כתבי שירות נלווים לפוליסה
  • ביטוח בריאות יופיע על כל סעיפיו.
  • גובה הפרמיה  החודשית
  • תוקף הביטוח והאם הוא מתחדש אוטומטית
  • סוג ביטוח – קבוצתי או אישי.
  • ליצירת קשר עוד היום לאיתור כלל הביטוחים שלכם וחסכו כך הרבה כסף לחצו כאן.

תכל'ס, איך מאתרים ביטוחים בקלות?

כל אחד יכול להיכנס לאתר הר הביטוח ולאתר את הביטוחים הרשומים על שמו. החוכמה היא להשתמש בנתונים המתקבלים ולייעל באמצעותם את התיק הביטוחי וההגנה המתקבלת ממנו. לא כל אחד יודע למפות את הנתונים המתקבלים מהר הביטוח. כדי להנות מביטוחים יעילים הנותנים מענה לצורכי המבוטח, נדרשים למיומנות בתחום. בשביל זה אתם מוזמנים לפנות לצוות סוכני הביטוח של ארנפלד ביטוחים שיבדקו עבורכם ללא עלות את מרכיבי תיק הביטוחים שלכם, לצד אפשרות להתאמת התיק הביטוחי לצרכים האישיים שלכם.

איתור ביטוח ניתוח משלים באמצעות דו"ח הר הביטוח
איתור ביטוח ניתוח משלים באמצעות דו"ח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.