ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח מחלות קשות לילדים

אף אחד לא רוצה לראות את ילדו סובל ומתמודד עם מחלה קשה. בהתמודדות עם מחלה קשה, פעמים רבות הבעיה היא מחסור במזומנים המאפשרים טיפול מהיר ויעיל יותר. אף אחד לא רוצה לחסוך על חשבון הילדים ולכן רבים רוכשים ביטוח מחלות קשות. לא בטוחים שיש לכם ביטוח כזה? הגיע הזמן לבצע איתור ביטוח מחלות קשות לילדים ולבצע בדיקת נתונים מקיפה. כי כך מייעלים את התיק הביטוחי.

 

מה זה ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח המפצה את המבוטח במקרה של גילוי מחלה קשה. גובה הפיצוי ניתן בהתאם לתנאי חברת הביטוח והמבוטח יכול לבחור אם לקבל את הסכום בסכום חד פעמי גדול או בפעימות קטנות כמו עוד קצבת נכות. לרוב, מי שגילו לו מחלה קשה יהיה זכאי לקצבת ביטוח לאומי ולכן לא מעט אנשים לא מבינים את חשיבות רכישת ביטוח זה. אך חשוב להבין שההוצאות הן רבות במקרים כאלו וכספים המתעכבים עלולים להשליך על איכות הטיפול. כך  המבוטח מקבל כסף בעת גילוי המחלה הקשה והעול הכלכלי פוחת במעט.

ביטוח מחלות קשות יפצה בעת גילוי מגוון מחלות כשהמובילות שבהם הן המחלות: סרטן, אירוע מוחי, מחלות לב, מחלות ריאה, טרשת נפוצה, פרקינסון ועוד.

השאירו פרטים לקבלת הצעת "ביטוח המחלות הקשות" המשתלמת ביותר עבורכם.

 

כמה עולה ביטוח מחלות קשות?

עלות ביטוח זה משתנה בין חברת ביטוח אחת לחברתה. אך באופן כללי נוכל לציין כי כאשר מדובר בביטוח לילדים, מחיר הפרמיה החודשית המקסימלית תהיה 20 שקלים – מה שהופך את העניין לכדאי ומשתלם במיוחד. חשוב לציין כי ישנם משתנים המשפיעים על מחיר הפרמיה החודשית. כי בסך הכללי, ככל שחברת הביטוח מזהה יותר ויותר סיכונים לחלות במחלות קשות, היא מעלה את מחיר הביטוח.

 

מה משפיע על מחיר הביטוח?

יש לא מעט נתונים על פיהם חברת הביטוח קובעת את מחיר הפרמיה החודשית ואת מחיר הביטוח בכלל:

 

גיל המבוטח

יש חברות המאפשרות רכישת ביטוח זה לילדים בני שבועיים לעומת חברות ביטוח מסויימות המאפשרות הצטרפות לביטוח זה רק מגיל 3. ככל ואתם מצטרפים בגיל מבוגר יותר, כך מחיר הביטוח יהיה גבוה יותר בהתאמה. חשוב לציין כי כאשר מדובר בילדים, מחיר הפרמיה החודשית הוא קבוע לכל שנות הביטוח עד להגיע הילד המבוטח לגיל 18, אז הביטוח עלול להתייקר, בהתאם לתקנון החברה המבטחת.

 

רכיבי הביטוח

מגוון המחלות הקשות המכוסות במסגרת הביטוחים השונים, משתנה בין חברת ביטוח אחת לשניה. ולכן, ככל שהביטוח מכסה יותר ויותר מחלות, מחיר הפרמיה החודשית יהיה גבוה בהתאם.

 

עישון

אם אתם מעשנים, תצטרכו לציין זאת בעת רכישת הביטוח – מה שייקר לכם את הביטוח. יחד עם זאת, נתון מעניין הוא כי ילדים הממשיכים את הביטוח לאחר גיל 18, לא נשאלים אם הם מעשנים והתשלום שהם משלמים הוא ללא עישון, מה שחוסך להם עשרות אלפי שקלים.

 

למה כדאי לרכוש ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות מעניק להורה עוגן כלכלי בעת גילוי מחלה קשה לילדו. הוא יודע שיהיה לו איך לשלם את כל מה שהתקופה הלא קלה הזו מצריכה ממנו. הרי כאשר ילד חולה, ההורה מחסיר מעבודתו, יש פעמים בהם המצב לא מאפשר המשך עבודה וההורה נאלץ לעזור את מקור הכנסתו וכך הביטוח מגיע בזמן הנכון.

 

איתור ביטוח מחלות קשות לילדים – למה זה חשוב כל כך?

יש לא מעט סיבות בשלן אנשים פונים לבצע איתור ביטוח מחלות קשות. בפרט כאשר מדובר בילדים שלהם. סיקרנו כאן עבורכם בקצרה את הסיבות בשלן אנשים פונים אלינו בבקשת איתור ביטוח מחלות קשות לילדים.

 

מצוקה בזמן אמת

יש את האנשים שזוכרים שיש להם ביטוח בריאות, ובגלל שביטוח מחלות קשות הוא סעיף בהרבה מביטוחי הבריאות, הם פונים אלינו לקבלת המידע. הם לא זוכרים איזו חברת ביטוח מבטחת אותם. הם גילו מחלה קשה אצל אחד מילדיהם ומבחינתם הגיע הזמן לבדוק מה קורה בתיק הביטוחים. אנחנו עורכים עבורם איתור ביטוח מחלות קשות. הבעיה היא שלפעמים הזכרון מטעה בנו ולא תמיד ישנו ביטוח כזה. מה שמביא לאכזבה רבה בקרב הפונים. כדי למנוע זאת, בדקו את הנתונים כמה שיותר מהר.

 

כפל ביטוחי

על פי נתוני משרד האוצר, לא מעט אנשים משלמים מספר פעמים על אותו ביטוח. הם פשוט רוכשים ביטוח אחד אצל כמה גופי ביטוח וכך הם לא מרוויחים דבר. במקרה של גילוי מחלה קשה, חברות הביטוח השונות בהן הוא מבוטח מתחלקות ביניהן בסכום הביטוח שהן צריכות להעביר למבוטח וכך הוא לא מקבל פיצוי כספי גבוה יותר בשל התשלום הכפול. מצב כזה מכונה כפל ביטוחי וכדי למנוע אותו חשוב לערוך סדר בתיק הביטוחי, לאתר ביטוחים כפולים ולבדוק כל ביטוח לגופו, לביטול הביטוחים המיותרים.

 

הוזלת מחירים

ענף הביטוחים הוא ענף מתפתח כמו כל תחום בישראל וכך, גם מחירי מוצרי הביטוח משתנים בהתאם. חברות הביטוח יוצאות במבצעים, סוכני ביטוח מצליחים להוזיל עלויות וכך לא מעט מבוטחים כי לאחר איתור ביטוח מחלות קשות, הם הצליחו להוזיל את מחיר הביטוח הבצורה משמעותית.

 

ייעול התיק הביטוחי

באמצעות איתור הביטוח ניתן לייעל את התיק הביטוחי, לבטל את הביטוחים הכפולים, להוזיל את הביטוחים היקרים ולבדוק כי הביטוח כוללים את כל הרכיבים הנדרשים לכם.

 

איך ניתן לאתר ביטוח זה?

כאן נפרט  על הדרכים לאיתור ביטוח מחלות קשות:

 

עיון בדו"ח הביטוח השנתי

על פי חוק כל חברת ביטוח מחויבת לשלוח מידע למבוטחי ביטוח בריאות וביטוח חיים אחת לשנה. את הדו"ח המתקבל אל תזרקו, עיינו בו, אתם יכולים למצוא בו את המידע שחיפשתם.

 

עיון בתלושי המשכורת ודו"ח החיוב החודשי

על ביטוח כזה צריכים לשלם… בדקו על מה אתם משלמים, עברו על הוראות הקבע, דו"חות החיוב וכל התשלומים שלכם לאורך כל החודש. זוהי דרך עקיפה לגילוי הביטוח.

 

עיון באתר הר הביטוח

אתר הר הביטוח הוקם על ידי משרד האוצר על מנת להנגיש את פרטי מוצרי הביטוח השונים למבוטחים עצמם. כך באמצעות כניסה לאזור האישי שלכם תוכלו לקבל את כל המידע בצורה מרוכזת. יהיה עליכם לבדוק מה מכיל כל ביטוח וכך לאתר את ביטוח מחלות קשות. לרוב הוא נמצא בתוך ביטוח בריאות. הבעיה היא שיש לא מעט מקרים בהם מידע חשוב חסר מאתר הר הביטוח ולכן פונים לסוכנות ביטוח בבקשה לבדיקה.

 

פנייה לסוכן ביטוח

כדי לבצע את הבדיקה המקיפה בצורה יעילה ונוחה ביותר, פונים לסוכנות ביטוח ומבקשים לאתר את הביטוח הנעלם… סוכן הביטוח יפנה אל כל אחת מחברות הביטוח בבקשה לקבלת פירוט הביטוחים הרשומים על שימכם וכך הוא ישווה את הנתונים ויבדוק איך אתם יכולים לייעל את תיק הביטוח שלכם.

 

לסיכום

ביטוח מחלות קשות הוא ביטוח המסתתר תחת השם "ביטוח בריאות". מבוטחים רבים לא יודעים שיש להם אותו וחבל. איתור ביטוח מחלות קשות ניתן לביצוע באמצעים שונים ומגוונים. יחד עם זאת, הצורה היעילה ביותר היא פנייה לסוכן ביטוח לבדיקה חינמית שגרתית. כך הוא יוכל לאתר עבורכם את הביטוחים הקיימים ולייעץ לכם איך ניתן לייעל אותם בצורה נוחה ומספקת.

איתור ביטוח מחלות קשות לילדים
איתור ביטוח מחלות קשות לילדים
המקרים בגינן איתור ביטוח מחלות קשות הינו נושא כה חשוב הינן, מצוקה בזמן אמת – הבעיה הינה שלפעמים הזיכרון שלנו מתעה אותנו ולא חשוב לזכור שיש ברשותנו ביטוח זה ועל אף שאנו מחזיקים אצבעות שאף אחד לא יגיע למצב זה מקרים אילו יותר שחיכים ממה שאנו רוצים להאמין. נוסף על כך ישנו אחוז רב מן האוכלוסייה בעל כפל ביטוחים או ביטוחים שניתן להוזיל את עלויותיהם ובשורה התחתונה, לא כואב לבצע בדיקת ביטוחים ללא עלות, במקרה הטוב תחסכו כסף ובגרוע בזבזתם כמה דקות.
ישנם שלל דרכים לבצע איתור ביטוח מחלות קשות לילדים, עיון בדו"ח הביטוח השנתי, עיון בתלושי המשכורת ודו"ח החיוב החודשי, עיון באתר הר הביטוח ופנייה לסוכן ביטוח. אם תרצו לצלול לעומק בנושא זה כנסו למאמר המקיף בנושא.
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.