ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח השתלות

דו"ח הר הביטוח הוא דו"ח המרכז את כל נתוני הביטוחים הרשומים במערכת הר הביטוח הממשלתית. ניתן לגלות דרכו ביטוחים שונים כמו ביטוח מבנה, ביטוח תרופות מחוץ לסל, ביטוח חיים וכן, גם ביטוח השתלות הכלול בביטוח הבריאות התמים… מהי הסיבה לביצוע איתור ביטוח השתלות? איך מבצעים את האיתור עצמו? צוות  ארנפלד סוכנות לביטוח בע"מ, ריכזו כאן במיוחד עבורכם את הנקודות החשובות בנושא. על כל שאלה ממוקדת בנושא אתם מוזמנים לפנות ישירות לסוכני הביטוח לקבלת מענה מדויק ומתאים לצרכים האישיים שלכם. אז בואו  נתחיל.

 

ביטוח השתלות – מה זה?

במסגרת ביטוחי הבריאות הפרטיים (גם אלו הניתנים לרכישה במסגרת קופות החולים וגם אלו המוצעים על ידי חברות ביטוח חיצוניות) ניתן לרכוש כיסוי ביטוחי המציע למבוטח כיסוי ביטוחי שיממן עלויות השתלת איבר בארץ או בחו"ל במקרה הצורך. כולנו יודעים עד כמה השתלת איבר היא סיפור יקר. ההמתנה לאיבר עורכת חודשים ואפילו שנים ומי שיש לו הון, יכול לרכוש לעצמו חיים טובים יותר (וכבר אמר שלמה המלך החכם מכל אדם: הכסף יענה את הכל… כמה שהוא צדק!).  ביטוח בריאות פרטי משלים את ביטוח הבריאות הנרכש על ידי קופת החולים וכך מי שיש לו ביטוח זה זוכה לכיסוי ביטוחי נרחב יותר.

 

חשוב לציין כי ביטוח השתלות ימומן על ידי חברות הביטוח רק כאשר ההשתלה נעשית על פי חוק. יש מדינות עולם שלישי בהן הסחר באיברים הוא אחד באמצעי הפשיעה וסחר שכזה לא יאשר בשום אופן.

 

מה ביטוח השתלות כולל?

ביטוח זה מכסה עלות השתלת איבר בארץ או בחו"ל. ההשתלה יכולה להיות איבר פיזי שנתרם מאדם אחר לצורך השתלה או אביזר חלופי להקלה על חיי המטופל. במרבית הפעמים הביטוח יכלול גם כיסוי ביטוחי לכל יתר הטיפולים שמסביב. נתונים אלו משתנים בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח הקיימת.

 

מהי הסיבה לאיתור ביטוח השתלות?

לא מעט אנשים מגלים שיש להם בעיות בתיק הביטוחי וכדי למנוע מצב שכזה, הם עורכים בדיקה לאיתור ביטוח השתלות. חשוב לדעת שזו לא הסיבה היחידה בשלה אנשים פונים לבדוק את תכולת תיק הביטוחים שלהם:

 

מניעת כפל ביטוחי

על פי נתוני משרד האוצר, מעל חמישים אחוזים מהאוכלוסייה משלמים על ביטוח כפול. הם פשוט משלמים מספר פעמים על אותו ביטוח. הם לא הולכים לקבל בגלל התשלום הכפול יותר כסף במקרה ביטוחי ולכן התשלום הוא מיותר. לא רק זה, אלא שהוא אף עלול לתקוע להם גלגלים בהמשך. חברות ביטוח שונות מנסות להתנער מאחריות בעת מימוש הביטוח וכך כאשר יש חברות ביטוח שונות המבטחות את המבוטח, הן מנסות להפיל את הנטל על החברות האחרות. למעשה, חברות הביטוח מתחלקות בתשלום וכך כל אחת מהן משלמת סכום נמוך יותר ממה שהיא הייתה יכולה לשלם לולא היו עוד חברות מבטחות… המבוטח מפסיד מהסיפור וחבל.

 

צורך בהשתלה דחופה

טיפולים רפואיים הם יקרים מאוד ויש אנשים שרק לאחר שנכנסו ל"לופ" הזה, רק אז הם נפנים לבדוק האם יש להם ביטוח כלשהו שיכסה להם את העלויות המטורפות בפניהן הם עומדים… חשוב לציין כי כל ביטוח מצריך תקופת אכשרה לפניה לא ניתן לממש את הביטוח ולכן חיפוש ביטוח בזמן אמת נעשה בדרך כלל כאשר יודעים בוודאות שיש ביטוח כזה, אך לא יודעים מי החברה המבטחת… רכישת ביטוח בזמן כזה לאת היה יעילה למקרה הנוכחי כמו שאתם וודאי מבינים.

 

ייעול התיק הביטוחי

מבוטחים חכמים נשמעים להמלצות סוכני הביטוח ומבצעים אחת לשנתיים וחצי בדיקת ביטוחים מקיפה הבודקת את כל הנתונים של תיק הביטוח האישי שלהם. הם מרכזים את רשימת כל הביטוחים שיש על שמם וכך עוברים שורה אחר שורה על נתוני הביטוח. האם יש ביטוח כפול? האם יש ביטוח שכבר לא רלוונטי וניתן לבטל אותו? האם מחירי הביטוח הוגנים או שניתן להשיג במחירי הביטוח העכשוויים ביטוחים במחיר נמוך יותר? ה

בסופו של דבר, עריכת בדיקה מקיפה שכזו היא הכרחית למניעת עוגמת נפש בהמשך.

 

איך מבצעים איתור ביטוח השתלות?

את האיתור עצמו ניתן לבצע במגוון דרכים. אם נחשוב בצורה הגיונית הרי שנגלה כי על ביטוח כזה משלמים כל חודש ולכן עיון בדו"ח החיוב החודשי עשוי להצביע על חיוב לחברת הביטוח וכך ניתן להגיע אל החברה המבטחת לבירור רכיבי הביטוח המדויקים. ניתן גם לעיין בדו"ח הביטוח השנתי אותו חברות הביטוח מחויבות על פי חוק לשלוח אחת לשנה למבוטחיהן. הדו"ח מפרט את המידע על ביטוחי הבריאות וביטוחי החיים שברשותכם. לצד שיטות אלו, יש את השיטה המובילה: חיפוש דרך דו"ח הר הביטוח.

 

מה זה הר הביטוח?

הר הביטוח הוא אתר אינטרנט שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש לציבור המבוטחים את המידע על הביטוחים שלהם. החיפוש נערך בקלות ובנוחות. כל שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר, להזדהות באמצעות מספר זהות, לאמת נתונים אישיים לפי הצורך ולבחור את השירות הרצוי. במקרה שלנו תצטרכו לבחור במקש "חיפוש ביטוחים על שמי". כך תקבלו את דו"ח הר הביטוח המרכז את כל נתוני הר הביטוח. בדו"ח יהיה כתוב את שמות הביטוחים הקיימים על שימכם, מספר כל פוליסה, מחיר הפרמיה החודשית המשולמת והדרך ליצירת קשר עם החברה.

האתר הוקם במטרה להפחית את חוסר הידע הקיים בציבור המבוטחים בנוגע לביטוחים הקיימים על שמם. הבעיה היא שגם היום, לאחר שיש אתר אתר הר הביטוח, לא מעט מבוטחים טוענים כי אין להם מושג על מה הם משלמים. לא רק זאת אלא שגם כשיהיה להם את דו"ח הר הביטוח ביד, הם לא ידעו איך לפענח אותו ולבדוק את כדאיות הביטוחים הקיימים על שמם. ויש בכך מעט צדק. כדי לייעל את תיק הביטוחים יש צורך בהכרת עולם הביטוחים על בוריו. לא תמיד בדיקה באתר הר הביטוח מספיקה כדי לקבל את תמונת המצב המלאה על תיק הביטוח האישי.

 

למה הר הביטוח לא מספק?

עם כל הכבוד למערכת את הר הביטוח, כמו כל דבר בחיים, קיימים בו לא מעט חסרונות.

  • אתר הר הביטוח הוא אתר ממשלתי המתעדכן אחת לחודש כך שכל עוד ולא בוצע העדכון החודשי, לא יופיעו בדו"ח ביטוחים שרכשתם בחודשיים האחרונים.
  • כמו כל אתר אינטרנט אין גם כאן מנוס מטעויות הקלדה ושגיאות טכנולוגיות
  • יש חברות ביטוח המחתימות את המבוטחים במעמד רכישת הביטוח על הסכמה לאי העברת דיווח לאתר הר הביטוח. בתור מבוטחים כדאי שתזכרו שלא כדאי לחתום על טופס שכזה.
  • מי שאין לו היכרות עם עולם הביטוח לא בהכרח ידע מה חשוב לבדוק בנתונים המתקבלים.

זו הסיבה בשלה רבים פונים לסוכנות ביטוח מוכרת לצורך בדיקת ביטוחים מקיפה.

 

איתור ביטוח השתלות עם ארנפלד סוכנות לביטוח

ארנפלד ביטוחים מציעה לפונים אליה שירות חינמי ללא עלות של איתור ביטוחים קיימים. כך הלווה מקבל את הדו"ח בליווי הסבר. במקרה הצורך תיעשה בדיקה מקיפה יותר בהתאם לרצון הפונה.

איתור ביטוח השתלות
איתור ביטוח השתלות
לא מעט אנשים מגלים שיש להם בעיות בתיק הביטוחי כמו כפל ביטוחים, ביטוחים שאינם מתאימים לצרכיהם או ביטוחים שהם משלמים עליהם מעל מחיר השוק וכדי למנוע מצב שכזה, נכון לערוך בדיקה לאיתור ביטוח השתלות. חשוב לדעת שזו לא הסיבה היחידה בשלה אנשים פונים לבדוק את תכולת תיק הביטוחים שלהם. כנסו לקריאת המאמר המלא וראו כיצד לאתר את ביטוח ההשתלות שלכם בצורה היעילה והמהירה ביותר.
ביטוח זה מכסה עלות השתלת איבר בארץ או בחו"ל. ההשתלה יכולה להיות איבר פיזי שנתרם מאדם אחר לצורך השתלה או אביזר חלופי להקלה על חיי המטופל. במרבית הפעמים הביטוח יכלול גם כיסוי ביטוחי לכל יתר הטיפולים שמסביב. נתונים אלו משתנים בהתאם לתנאי פוליסת הביטוח הקיימת. אם תרצו לערוך בדיקה ולבדוק האם יש בידיכם את הביטוח המתאים ביותר עבורכם כנסו למאמר המלא >>>
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.