ארנפלד סוכנות לביטוח

מציאת ביטוח רכב בקלות באמצעות מספר הרישוי שלך

היום בקלות ניתן לבצע איתור ביטוח רכב לפי מספר רישוי. איך עושים את זה ומה היו עושים בעבר כדי לאתר ביטוח רכב? צוות ארנפלד ביטוחים גאה להנגיש לכם מידע שיסייע לכם למקסם את הביטוחים שלכם. מוזמנים לבדוק גם אתם מה קורה עם תיק הביטוח שלכם.

למה אנשים בודקים את ביטוח הרכב שלהם?

בסתם יום בהיר אנשים לא מחליטים לבדוק מה קורה עם ביטוח הרכב שלהם… כל הבקשות לבדיקת ביטוחים מתחילה ברצון לערוך סדר בתיק הביטוחי. כשמדובר בביטוח רכב, הסיבות לביצוע איתור באמצעות מספר רישוי יכולות להיות מגוונות במיוחד.

מימוש הביטוח

אנשים שהיו מעורבים בתאונה או נפגעו מתאונה פונים לאתר את חברת הביטוח המבטחת את הרכב בכדי לקבל את הפיצוי הנדרש לתשלום  / תקבול. אף אחד לא מעוניין למצוא את עצמו משלם סכום גבוה לפיצוי. כל רכב בישראל חייב להיות מבוטח בביטוח רכב חובה וכך, כאשר הנהג מעורב בתאונה והוא נדרש לשלם פיצויים, הוא יכול לאתר את ביטוח הרכב באמצעות מספר הרישוי בלבד.

לפני רכישת רכב

לפני רכישת רכב אנשים רוצים לדעת שהם רוכשים רכבטוב, כזה שלא היה מעורב בתאונות והעבר הביטוחי שלו נקי יחסית. באמצעות מספר הרישוי של הרכב ניתן לקבל לא מעט מידע על העבר הביטוחי של הרכב. כך ניתן להימנע מרכישת רכבים בעלי "היסטוריה" של מעורבות בתאונות וכדו'.

מניעת כפל ביטוחי

ניתן למנוע כפל ביטוחי לאחר איתור ביטוח רכב באמצעות מספר רישוי. אם יש לרכב אחד מספר ביטוחים זהים, הרי שמדובר בכפל ביטוחי. כפל ביטוחי לא יניב תמורה למבוטח ובתור מבוטחים שלא מעוניינים לשלם סתם, כדאי שתהיו מודעים למצב: מעל חמישים אחוז מאוכלוסיית המבוטחים בישראל משלמת על כפל ביטוחי מבלי לדעת על כך. במקרה של מימוש הביטוח, חברות הביטוח נושאות יחד בתשלום הפיצויים וכך המבוטח מקבל את אותו הסכום שהיה מקבל לו היה מבוטח בחברת ביטוח אחת. לאחר איתור כפל ביטוחי צריך לערוך השוואת ביטוחים ולבדוק איזה ביטוח משתלם להשאיר ואיזה ביטוח עדיף לבטל.

מניעת חסר ביטוחי

נהיגה על רכב ללא ביטוח רכב היא עוון פלילי והיא עלולה להסתיים בענישה. הבעיה היא שביטוחי הרכב הנרכשים מוגבלים לתקופת זמן של שנה בד"כ. לאחר תום תקופת הביטוח יש חברות שדואגות לעדכן את המבוטחים על תום התקופה ויש חברות שפחות מקפידות על כך, הדיווח על כך נשלח בדואר וך ההודעות הולכות לאיבוד ולא מעט אנשים מצאו את עצמם חסרי ביטוח רק בגלל שלא זכרו שתקופת הביטוח הסתיימה. אף אחד לא רוצה לעבור על החוק ולכן, ניתן להימנע מכך וחשוב להכיר איך עושים זאת. איתור ביטוח לפי מספר רישוי מאפשר לדעת את שם החברה המבטחת ואת תקופת הביטוח. אם הביטוח הסתיים הוא לא יופיע.

ייעול הביטוח הקיים

עף הביטוח בישראל הוא תחרותי במיוחד. מידי תקופה צצה עוד חברת ביטוח חדשה וכל אחת מהחברות מעוניינת למשוך אליה כמה שיותר מבוטחים. לצורך כך חברות הביטוח מוזילות מחירים, מרחיבות תנאי פוליסות ומייעלות את כתבי השירות הנלווים. הכל במטרה למשוך אליהן כמה שיותר. ברגע שמבוטח מעוניין להוזיל את הביטוח שלו, הוא יכול לערוך השוואת מחירי ביטוח ולפנות לחברת הביטוח המציעה את הפוליסה הזולה ביותר. והוא גם יכול לנהל משא ומתן על מחיר הפוליסה. חשוב לציין שבביטוח רכב העיקר הוא לא המחיר. לצד המחיר חשוב לבדוק פרמטרים שונים כמו שירות החברה המבטחת, אמינות ומקצועיות. מה יעזור לשלם מחיר נמוך על הפוליסה, כשברגע האמת חברת הביטוח מתנערת מאחריותה?…

הרחבת ההגנה הביטוחית

איתור ביטוח רכב לפי מספר רישוי מנגיש את פרטי הביטוח וכך ניתן לפנות לחברת הביטוח המבטחת לקבל כל יתר הפרטים. כך ניתן לראות מה כולל הביטוח, על מה הפוליסה מכסה, מה היא מחריגה והאם ניתן להנות מהגנה ביטוחית רחבה יותר. לפעמים אמנם יש ביטוח רכב חובה המכסה את מה שנדרש על פי חוק, אך אין ביטוח שמכסה את הדברים האחרים שחשובים גם הם לבעל הרכב.

איך מבצעים איתור ביטוח רכב לפי מספר רישוי?

משרד התחבורה מפעיל מאגרי מידע באמצעות ניתן לקבל כמעט כל מידע על הרכב לפי מספר רישוי. כל שיהיה עליכם לעשות הוא להיכנס לאתר המציע שירות כזה, להזין את מספר הרישוי של הרכב ולהנות מהמידע המונגש. המידע שתוכלו לקבל יכלול: סוג הרכב, צבעו, היסטוריית ביטוחים, חברת הביטוח המבטחת, רישיון בתוקף ועוד.

איתור ביטוח רכב באמצעות אתר הר הביטוח

אתר הר הביטוח הוא אתר שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש לציבור המבוטחים בישראל את המידע הביטוחי שלהם בצורה זמינה ונגישה. כיום כל בעל רכב יכול להיכנס לאתר הר הביטוח ולהזין את פרטי הרכב עליו הוא מעוניין לקבל מידע וכעך הוא יחשף לעבר הביטוחי של הרכב בשלוש השנים האחרונות. אם הרכב היה מעורב בתאונה בשנה האחרונה, המידע יופיע בעבר הביטוחי של הרכב ואם מישהו מנסה למכור לכם את הרכב שלו בטענה שהוא מעולם לא נפגע בתאונה, בבדיקה פשוטה של עבר ביטוחי לרכב תוכלו בקלות לגלות את האמת…

האם השימוש באתר הר הביטוח עולה תשלום?

כל אחד יכול להשתמש במידע שבאתר הר הביטוח ללא תשלום. המידע הוא אישי. כך שלכם יהיה מידע רק על הרכב שלכם. אם תרצו לקבל מידע דרך אתר הר הביטוח על רכב אחר, תצטרכו לקבל את אישור בעל הרכב לכך. השימוש באתר הוא ללא תשלום והוא מאפשר לקבל תמונת מצב עדכנית במינימום מאמץ.

למה משמש אתר הר הביטוח?

באמצעות אתר הר הביטוח ניתן לאתר ביטוחים קיימים. ולא רק ביטוח רכב או עבר ביטוחי על רכב… אם יש לכם ביטוחים כללים על שימכם כמו ביטוח חיים, ביטוח דירה, ביטוח משכנתה או ביטוח עסק, את כל הביטוחים הללו תוכלו למצוא במערכת הר הביטוח. המערכת מתעדכנת אחת לחודש וכך היא מצליחה להנגיש את המידע הביטוחי לציבור המבוטחים בישראל.

מסדרים את התיק הביטוחי עם אנשי המקצוע המובילים בתחום!

צוות סוכני הביטוח בארנפלד ביטוחים שמח לעמוד לשירות הפונים אליו. גם אתם מוזמנים לייעל את התיק הביטוחי שלכם. אם לא בדקתם מה קורה עם ביטוח הרכב שלכם, הגיע הזמן לעשות את זה. תנו לצוות המומחים המוביל בתחום לסדר לכם את הנושא על הצד הטוב ביותר, צרו קשר עם ארנפלד בכדי לסדר את התיק הביטוחי שלכם

תשובות לשאלות נפוצות

איך לאתר ביטוח רכב?

ניתן לאתר ביטוח רכב באמצעות אתר הר הביטוח הממשלתי. לאחר הכניסה לאתר יהיה עליכם להזדהות ולאמת נתונים אישיים. לאחר האימות תוכלו לבחור לראות את העבר הביטוחי של הרכב ולקבל את כל המידע הביטוחי הקיים במערכת על מספר הרישוי של הרכב שהקשתם.

כיום קיימות לא מעט מערכות המאפשרות איתור נתוני רכב באמצעות מספר רישוי. אתם יכולים להיכנס למאגר מספרי הרישוי של משרד התחבורה ולהנות גם מהעניין.

 

איך ניתן לייעל את הביטוח הקיים?

את תיק הביטוח ניתן לייעל לאחר איתור הביטוח. השלב הראשוני הוא לאתר את הביטוח ולגלות מה הביטוח כולל, מה הפוליסה מכסה ואת מה היא מחריגה. לאחר מיפוי הנתונים ניתן לערוך השוואת ביטוחים לצורך מציאת ביטוח רכב יעיל יותר. בהרבה מקרים ניתן לנהל משא ומתן להוזלת מחיר הביטוח. פנייה לסוכן ביטוח מומחה בתחום תייעל את התיק הביטוחי שלכם.

פתיחת נוחות מציאת ביטוח רכב בקלות באמצעות מספר הרישוי שלך
פתיחת נוחות מציאת ביטוח רכב בקלות באמצעות מספר הרישוי שלך
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.