ארנפלד סוכנות לביטוח

סוכן ביטוח בבאר שבע

כשלי סינכרון בעולם הביטוחי, דמי ניהול גבוהים ותשלום על פוליסות לא רלוונטיות, גורמים לציבור המבוטחים בישראל, להוזיל מכיסם כסף גדול לשווא. אלו סיטואציות שבשגרה בשוק מבוטחי הביטוחים השונים, כאשר נתוני הסקרים מצביעים על הפסדים של מיליארדים בחישוב שנתי, כתוצאה מחוסר מודעות.

סוכן ביטוח בבאר שבע הוא האדם שיעזור לכם לאורך כל הדרך. לגיטימי שתרצו לדעת שאף שקל שלכם לא הולך לאיבוד, וכן, שהכסף שלכם מושקע אך ורק באפיקים נכונים ומשתלמים. אנחנו, ארנפלד סוכנות לביטוח בע"מ, כאן, כדי לעשות סדר ולהסיר את הערפל האופף את עולם הביטוח ולדאוג שזה יקרה.

 

אז מי אנחנו בעצם?

סוכנות ביטוח בבאר שבע, סוכנות בוטיק איכותית, המגישה מעטפת שירותים בתחום הביטוח והפיננסים. כיישום חזון החברה ומטרותיה, אנחנו מנגישים ידע ביטוחים ללקוחותינו, מנתחים מצבים ביטוחיים שונים על כל היבטיהם, ומציעים תוכנית ביטוח מותאמת אישית לכל לקוח, תוך התייחסות למגוון רחב של נתונים אישיים ושקלול של השקעה מול רווח.

כסוכני ביטוח בבאר שבע, בעלי ניסיון והסמכה, אנחנו מכירים את עולם הביטוח, כאת חריצי כף ידינו, פועלים בשיתוף פעולה מלא עם מירב חברות הביטוח ובתי ההשקעה בארץ, ומתוך ידע מקצועי רב שנים והבנה עמוקה בתחום הפיננסים, אנו מציעים פתרונות איכותיים אינדיבידואליים לכל לקוח. בנוסף, שירותינו באים לידי ביטוי גם בזמן אמת, כך שבקרות אירוע ביטוחי, אנחנו מלווים את הלקוח בכל התהליכים המורכבים, עד לאישור התביעה וקבלת הפיצויים אל כיסו.

"אנחנו מעניקים טיפול הוליסטי"

כדי לתת מענה מושלם ללקוח, אנחנו לא מסתפקים בהעברת נתונים יבשים, או במתן המלצות תיאורטיות. אנחנו מגישים מעטפת שירותים מקיפה, המלווה אתכם, משלב גילוי הקופות והביטוחים השונים, עוברת דרך ניתוח המצב הפיננסי, משלבת המלצות מקצועיות על הביטוחים המשתלמים או אפיקי ההשקעה הרלוונטיים, ואף מבצעת את הפעילות השוטפת בפועל.

 

החיים דינמיים – איך שוכבים לישון ברוגע בכל שלב?

חתונה? בכי של תינוק עומד להפר את שגרת החיים? יוצאים לפנסיה? שינויים וחילופי סטטוסים הינם חלק משגרת החיים השוטפת, כיצד תוכלו לדעת שהכיסוי הביטוחי שלכם רלוונטי בכל שלב, שאינכם משלמים יותר מהנדרש, או שהכסף ששוכב לכם מתחת לבלטות ומעלה אבק, לא יכול להניב תשואה גבוהה בינתיים?

כחלק מאמנת השירות שלנו, אנחנו מעניקים ליווי אישי לכל לקוח, בכל שלב בחיים, מעדכנים את הסטטוס לפי הצורך, מוסיפים מוטבים לפוליסה קיימת, והופכים להיות יד ימינכם בכל הקשור בביטוח ופיננסים, החל מהשלב בו אתם עושים פסיעות ראשונות מהססות אל עולם הביטוח ועד לאחר הפנסיה.

 

שירות דיגיטלי, נגיש ומהיר

ייתכן והמושג 'ביטוח', גורם לכם לעקצוץ, בזכרכם ימים עברו, בהם נדונו המבוטחים למילוי טופסולוגיה ידנית בלתי נגמרת, בהליכי בירוקרטיה מורכבים. אנחנו סוכנות ביטוח בבאר שבע, כאן, כדי להפוך לכם את חוויית השירות, לקלה ונגישה מאי פעם. בתהליך דיגיטלי, שלא יגזול מכם יותר מ-3 דקות, תוחתמו על ייפוי כוח. מכאן והלאה, זה התפקיד שלנו לאסוף את כל המידע מחברות הביטוח השונות ובתי ההשקעות.

רכישת ביטוח אונליין

להיחשף היום לכל המידע הרלוונטי, זה קל!

באמצעות הקלקה פשוטה על לינקים אותם בנינו במיוחד עבור קהל לקוחותינו, תוכלו לגלות את כל מה שלא ידעתם עד היום על פוליסות הביטוח שלכם. כל שתצטרכו לעשות הוא להזין מספר פרטים אישיים, לחתום דיגיטלית, לבחור מסלול רלוונטי, ולקבל את הדוחות המדויקים ביותר, המתארים את המצב הביטוחי הקיים שלכם.

 

רק לא עוד תוכן מכירתי!

"את תרגישי חדשה – יוגה בשפה שלך", "רק היום! 50% הנחה ברכישת מסכה קוסמטית מפנקת!", "עוד לא נסעת לחופשת סקי בפראג? מבצע טיסות סופר משתלם במיוחד עבורך!". עולם התוכן המקוון, והמדיות הפרסומיות השונות, מלעיטות אותנו בחומר מכירתי עד קבס על בסיס שעתי, כאשר כל חברה מתחרה על תכולת הארנק שלנו, באמצעי שיווק אינטנסיביים להחריד.

בעולם בו כולם מנסים לדחוף לכם מוצרים ושירותים, יש מי שמגיע בגישה הפוכה: אנחנו כאן כדי להקשיב לכם, להבין את הצורך שלכם, ולהביא אתכם למצב בו כל בחירה ביטוחית שלכם, היא חכמה, רלוונטית ומשתלמת. סוכנות הבוטיק שלנו, מאפשרת לנו לתת לכם את מירב תשומת הלב, ולהשקיע את כל המאמצים, כדי שהפעולות הביטוחיות והפיננסיות שלכם, תהיינה מדויקות ומותאמות לסטטוס האישי שלכם.

 

הדרך הפשוטה ביותר לשרוף היום כסף, ואפילו לא לדעת על כך

כ-41% מהתושבים בישראל משלמים כפל ביטוחי, כאשר היקף הבזבוז השנתי כתוצאה מכשל הסנכרון, עומד על כ-3.6 מיליארד ש"ח. כתוצאה מחוסר מודעות לסעיפי הפוליסות השונות, משלמים מבוטחים רבים פרמיות כפולות, כשעם אותם סכומי כסף במצטבר, היו יכולים לשפץ את המטבח שלהם, או לרכוש רכב. לא חבל?!

בפעולה דיגיטלית פשוטה מאת הלקוח, אנחנו מאתרים עבורו את כל הקופות, בודקים אפשרויות של כפל ביטוחי, ומבטלים כיסויים מיותרים. חוששים שגם אתם שייכים למועדון מנוצלי הכפל הביטוחי? פעלו עוד היום כדי למנוע מהכסף שלכם להגיע לערוצים הלא נכונים.

 

אחת ולתמיד, הגיע הזמן לדעת מה בין משווק, יועץ וסוכן ביטוח

רבים אנשי המקצוע הבוחשים בקלחת הביטוחים, כיצד תוכלו לדעת האם איש מקצוע ספציפי, הוא האדם הנכון עבורכם? יש לאנשים נטייה להחליף בין יועצי ביטוח, לסוכנים, או בין סוכנים למשווקים, למרות שרבים ההבדלים ביניהם. לפניכם ההגדרה המדויקת של כל תפקיד:

  • משווק ביטוח, הוא איש מכירות השייך לחברת ביטוח ספציפית, ומתוקף תפקידו, ביכולתו לספק פוליסות ותוכניות ביטוח, השייכות לחברה למענה הוא פועל, בלבד.
  • יועץ הביטוח לעומתו, כשמו כן הוא, בוחן ומנתח את התיק הביטוחי של הלקוח, ולפי נתוני שוק ונתונים אישיים, מעניק המלצות לגבי צורות הביטוח הנכונות ללקוח, לפי דעתו, כשהוא אינו כפוף לחברה מסוימת ומקבל את שכרו ישירות מהמבוטח.
  • סוכן ביטוח מאחד את שני התפקידים, הוא מנתח, מאבחן ונותן המלצות וכן מנהל גם את החלק הביצועי. סוכן ביטוח בבאר שבע אינו קשור בחברה מסוימת, אלא לרוב עוסק בשיתוף פעולה עם חברות ביטוח רבות, מה שמאפשר ללקוח לקבל תמונה מדויקת לגבי אופציות הביטוח המשתלמות עבורו.

אסיפה - ביטוח ועד בית

השירותים שלנו

איתור הכספים האבודים שלכם ומציאת ביטוחים מיותרים

באמצעות שתי מערכות דיגיטליות חכמות שהנגשנו עבורכם, תוכלו למצוא היכן מסתתר אותו אוצר אבוד שלכם, והאם אתם משלמים בו זמנית לשתי חברות על ביטוח אחד, שלא אמור לזכות אתכם בפיצוי כפול.

 

הכירו את הר הכסף – למי שמגיע מגיע

אוצרות אבודים הם לאו דווקא רכושם הפרטי של סיפורי אגדות דמיוניים. מאז השיק משרד האוצר את מערכת החיפוש הדיגיטלית לאיתור כספים אבודים בשם "הר הכסף", הסיכויים שלכם לממש זכויות עבר כספים השייכים לכם, ונקברו עד כה בקרנות השתלמות ישנות או תוכניות חיסכון וקופות גמל – גדלו.

אם בעבר, כדי לאתר כסף אבוד, היה צורך לחפש בבוידעם המאובק, מסמכים מצהיבים, כיום, באמצעות המערכת החכמה, כל המידע מונגש לכם, ברור, נגיש וללא עלות. יש לדעת, כי בהר הכסף ניתן לדעת היכן מצויות זכויות הלקוח, אולם לא ניתן לצפות בדוח המפרט סכומים מדויקים. האתר מאפשר למצוא קופות גמל לא פעילות, קרנות פנסיה, פוליסות ביטוח, חשבונות בנק רדומים וכספי קרובי משפחה שכבר אינם בין החיים.

אנחנו בארנפלד ביטוח, פיתחנו ממשק נוח וזמין שמתממשק עם המסלקה הפנסיונית שהיא בפיקוח של משרד האוצר לאיתור הכספים שלכם, המאפשר לכם להפיק דוח המציג נתוני כספים אבודים, מיקום הכספים, ומידע מעודכן לגבי נזילות הכסף. חשוב להיות מודעים לכך כי במידה ולא ניתן למשוך עדיין את הכסף, לרוב האופציה הכדאית, הינה איחוד חשבונות בלתי פעילים עם אלו הפעילים. איחוד קופות מאפשר הוזלה בתשלום עבור הכיסוי הביטוחי, הפחתה בדמי ניהול וכן מעבר למסלול השקעה אטרקטיבי יותר.

 

הכירו את הר הביטוח – יש לכם סיבה למה לשלם יותר?

שוק הביטוח מתנהל באמצעות סחר חופשי, ממש כמו כל מוצר אחר שאינו נמכר תחת בקרה, ועשוי להיות משווק בפערי מחירים גדולים בין חברה אחת למשניה. רשות שוק ההון, חקרה וגילתה כי קיימים הפרשים אדירים בתשלום חודשי עבור ביטוח מסוים בחברות ביטוח שונות. ולמרות שבענפי מכירות שונים, ישנה מודעות בציבור להתמקחות והוזלת מחירי המוצר, הרי שבשוק הביטוח, קיימת משום מה מדיניות של עצימת עיניים, בכל הנוגע להשוואת מחירים ומציאת הפרמיה הזולה ביותר עבור ביטוח ספציפי.

כדי למנוע מכם תשלום כפול על ביטוחים שונים, ומציאת ביטוחים בלתי רלוונטיים, מתגייסת לשירותכם מערכת הר הביטוח, כאשר באמצעות הזנה פשוטה אונליין של פרטים אישיים, תוכלו להגיע לאזור האישי שלכם, ולמצוא את כל המידע על הפוליסות שלכם. כאשר המערכת מזהה כפל ביטוחי, היא מהבהבת בהתראה, כעת אתם מוזמנים לפנות אל חברות הביטוח ולקבל הסבר מדויק.

בנוסף, מערכת הר הביטוח מציגה את כל הפוליסות כולל מידע מפורט וביצוע פעולות נוספות הקשורות בפוליסה. המערכת מקשרת אתכם עם מדד השירות ומחשבון השוואה מטעם רשות ההון. כלים אלו יעזרו לכם לבדוק האם ניתן להשיג ביטוח דומה במחיר נמוך יותר, בחברה אחרת בשוק. בהר הביטוח ניתן לחשוף גם ביטוחים של קרובי משפחה שהלכו לעולמם, וחברות ביטוח החייבות לכם כספי פוליסות שלא נוצלו, בתור יורשים חוקיים.

 

מה כולל הדו"ח של הר הביטוח?

לאחר זיהוי מול מערכת הר הביטוח, המערכת פונה לקבלת מידע מעודכן מכל חברות הביטוח בשוק הישראלי. הנתונים מתקבלים במערכת לאחר 21 יום לכל היותר, ומתורגמים לדו"ח מפורט בשפה פשוטה וקלה. דו"ח הר הביטוח מקיף ביותר וכולל מידע על פוליסות של ביטוחי בריאות, ביטוחי רכב, ביטוחי חיים, ביטוחי דירה, ביטוח עסק, ביטוח צד ג' וביטוחי בריאות מכל הסוגים. וביטוחים נוספים.

הדו"ח מציג פרטי כל פוליסה, מופיעות בו אזהרות בנוגע לביטוחים כפולים, וכן הוא מציע המלצות הפחתת תשלומי הביטוח במעבר לחברת ביטוח אחרת, במידה ומזהה שאתם מנויים על פוליסה בעלות חודשית גבוהה מהמקובל בשוק.

פגישת ביטוח לעסק קטן

על חשיבות הביטוח הרפואי הפרטי

כל אזרח מדינת ישראל מבוטח בביטוח בריאות ממלכתי, המכסה סל טיפולים בסיסי, ומסבסד תרופות כחלק מסל הבריאות. ביטוח בריאות זה הינו חובה, ונגבה על ידי המוסד לביטוח לאומי. הן הביטוח הממלכתי והן הביטוח הסיעודי לוקים בחסר גדול, ואינם מכסים תרופות וטיפולים שונים, החיוניים לחולים במגוון סוגי מחלות.

קופות החולים מציעות ללקוחותיהן ביטוחים משלימים, המציעים שירותי בריאות מורחבים יותר, הכוללים גם תרופות וטיפולים שאינם חלק מסל הבריאות הממלכתי. אולם במקרים רבים, זה עדיין לא מספק, כיוון שאף הביטוח הזה מוגבל, ואפשרויות הביטוח משתנות תדיר כדי להוזיל את עלויות הפרמיה.

כאן נכנס לתמונה ביטוח הבריאות הפרטי, המכסה מגוון שירותי בריאות, ניתוחים, השתלות תרופות מחוץ לסל הבריאות פיצוי למחלות קשות, טיפולי שיניים, אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות, ביטוח סיעודי מקיף ועוד. אזרחים רבים המעוניינים לנום בשלווה, ולדעת כי הם מכוסים על כל צרה שלא תבוא, בוחרים בביטוח בריאות פרטי מטעם אחת מחברות הביטוח.

יש לדעת כי פוליסות ביטוחי הבריאות מכילות אופציות כיסוי שונות, אותן בוחר הלקוח. מעוניינים בביטוח בריאות פרטי? תנו לנו לבצע ניתוח של הנתונים כדי להמליץ לכם על אפשרות הביטוח המשתלמת ביותר עבורכם, בתקווה שלעולם לא תיאלצו לממש אותה.

 

ביטוח חיים – נוטלים אחריות כבר מהיום

ביטוח חיים מאפשר לקרובי משפחתו של אדם שהלך לעולמו, להתמודד עם הטרגדיה, בסיוע של תמיכה כלכלית, הניתנת כסכום חד פעמי או כקצבה חודשית, למוטבים שהוגדרו על ידי הלקוח בפוליסה החודשית. בחתימה על פוליסת ביטוח חיים, חשוב לדעת מה משמעות הביטוח, אילו מקרים הוא מכסה ומה גובה הכיסוי.

יש לדעת כי במקרה של ביטוח חיים כפול, תקבל המשפחה המתאבלת, את הסכום הנקוב בפוליסה משתי חברות הביטוח, בניגוד לביטוחים אחרים, בהם כפל ביטוחי גורם לחברות הביטוח, לתשלום מופחת. בבחירת ביטוח חיים, יש משמעות חשובה להתייעצות עם איש מקצוע המבין בתחום, סוכן ביטוח בבאר שבע יכול להתאים פוליסה מדויקת לצרכי הלקוח.

 

"הוא כמעט שילם 35% מס, ברגע האחרון הצענו פתרון שחסך לו עשרות אלפי שקלים"

אחד מהלקוחות שפנה אלינו, רצה לפתח קריירה בשוק העצמאי. כדי להציב את רגלו בזירת העצמאיים, היה עליו לגייס סכום ראשוני גדול. הוא ביקש מאיתנו סיוע בפדיון כספים מקרנות גמל ופנסיה. זה היה עשוי להיות פתרון הגיוני, אלמלא רשויות המס גובות מהפודים, 35% מס עבור ביצוע פעולות אלו. אותו יזם כבר השלים עם רוע הגזירה ותכנן לפדות את הכסף בניכוי סכום ניכר.

בשלב הזה, נכנסו לעסק, ויידענו אותו כי קיימת אפשרות ליטול הלוואה על חשבון הקרן, וכך להימנע מתשלום המיסוי המופקע. אותו לקוח חסך באמצעות עצה פשוטה, עשרות אלפי שקלים, אותם יכול היה להשקיע במינוף העסק החדש שלו. אנחנו כאן בסוכנות הביטוח ארנפלד, כדי לתת את המידע המדויק, לסייע בהוזלת דמי ניהול גבוהים ולהמליץ על אפיקי השקעה מניבים עבור הכסף הפנוי שלכם. פתרונות מקצועיים – זו העבודה שלנו.

 

ארנפלד ביטוח – הראש השקט שלכם – בראש מעיינינו

אנו מאמינים שבאמצעות מודעות, קבלת המלצות מהמומחים בתחום וניתוח נתונים מקצועי, אתם יכולים להרוויח הרבה כסף. כל מחלקה בסוכנות מעניקה לכם שירות מקצועי בענף הביטוחי הרלוונטי לכם, מאת אנשי מקצוע מנוסים, וזאת כדי להבטיח קבלת מענה, מדויק, איכותי ומהיר.

כסוכנות ביטוח בבאר שבע , אנחנו עורכים תחקיר מקיף ומעמיק, מגלים את הצורך של כל לקוח, ונאבקים מול חברות הביטוח, במטרה להשיג עבורכם את הפוליסות המשתלמות עבורכם, כולל מתן שירותי מעטפת בכל התחומים הנושקים לענף זה.

 

ארנפלד סוכנות ביטוח – האנשים שלכם בעולם הביטוח והפיננסים.

תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.