ארנפלד סוכנות לביטוח

ביטוח וזכויות לילדים בעלי צרכים מיוחדים – פתרון עבור משפחות מיוחדות

יש פתרון כלכלי ובירוקרטי גם למי שלא יכול להתקבל לביטוח בריאות פרטי, איך אתם שואלים?

אז קודם כל הבעיה העיקרית כאשר אנו רוצים להצטרף לחברות הביטוח השונות היא מילוי שאלון בריאות ואז מתחילות הבעיות/ החרגות למיניהן בדיוק על הדברים שאנו צריכים עזרה! אז די גם לזה יש פתרון בלי טובות ובלי פרוטקציות!

 

ביטוח לילדים בעלי צרכים מיוחדים – הפתרון מדבר אליכם

בכל גידול ילדים יש אתגרים, אנחנו צריכים לוותר על עצמנו בתחומים רבים ולהשקיע בצרכים של התוספת החדשה לחיק המשפחה.

אולם כשמדובר על ילד עם צרכים מיוחדים, משימת ההורות הופכת לקשה פי כמה וכמה, ובמיוחד כשמדובר בילדים על הרצף האוטיסטי. לצד אהבה גדולה והתמסרות לגידול הילד או הילדה, הורים רבים מפתחים תסמיני דיכאון לצד כעס ותסכול מהמצב החדש. רבים מהם לא יודעים שמגיעות להם זכויות רפואיות, ואחרים חוששים מצירוף המילים ״ילד נכה״ שמגיע עם הזכאויות הכלכליות.

אולם ההטבות הללו נועדו לספק הקלה בפן הכלכלי עבורכם על גידולו, ובפן הרגשי והחברתי עבורו. לכן, חשוב שתדעו אלו זכויות רפואיות מגיעות להורים לילדים על הרצף, כדי שתוכלו לדרוש ולקבל את מה שמגיע לכם ולהם.

במקרים של ילדים עם צרכים מיוחדים המשפחות לרוב זקוקות פתרון כלכלי עבור כל הטיפולים הנלווים שהילד/ה צריכים וכמובן הליך הבירוקרטי שחווים אל מול הרשויות הוא לפעמים מייגע ומיותר והלוואי שאת הזמן הזה אפשר היה להשקיע רק בילד/ה ולא בלקבל את הזכויות שמגיעות בין כה.

מכירים את זה שאתם שואלים את עצמכם וואלה, איך הסתדרנו בלי זה בעבר? למשל, בלי המכונית או בלי הטלפון הנייד? שלא לדבר על עולם ללא waze, שמשמש אותנו להגיע הכי מהר ומדויק. מדמיינים עולם כזה?

רואים בדמיונכם סיוט, נכון? אז עכשיו תחשבו על היום-יום שלכם, כשאתם צריכים עזרה וטיפול ברמה האישית. חושבים על זה? גם רואים סיוט? בירוקרטיה, עומס, המתנה ארוכה לתורים ובדיקות ומה לא.

עכשיו דמיינו שבמרחק הקלקה ישנה טכנולוגיה שיודעת בדיוק מה מגיע לכם, ממי, איך לקבל את מה שמגיע לכם ואיך לנווט בתוך מערכות הבריאות בצורה היעילה ביותר. מדמיינים? המציאות מוכיחה, דווקא מה שאתם לא יודעים יכול לעלות לכם בבריאות.

בלי טובות ובלי פרוטקציות כל לקוח הוא VIP בבריאות.

ליווי מקצועי ואישי בכל פרוצדורה רפואית לכל לקוח בכל גיל ובכל מצב בריאותי מול קופות החולים, הביטוחים הפרטיים והביטוח הלאומי.

 

סוגי החזרים אשר ניתן לקבל ללא הצהרת בריאות

אז ילדים על הספקטרום, קשב וריכוז, בעיות התפתחותיות ולקות למידה, להלן סוגי ההחזרים שתוכלו לקבל והדגש הוא שניתן להתקבל ללא הצהרת בריאות ולקבל את ההחזרים גם למי שכבר אובחן:

  • טיפולים רגשיים \ התפתחותיים
  • רפואה מתקדמת
  • בדיקות אבחנתיות
  • טיפולים אלטרנטיביים
  • רפואה משלימה
  • ייעוץ פסיכולוגי
  • ייעוץ דיאטטי
  • ייעוץ וליווי במסגרת חוק הסיעוד מול הביטוח הלאומי
  • בדיקות רנטגן ואולטרסאונד עד הבית
  • התייעצות עם רופאים מומחים
  • טיפולים פרא-רפואיים ( קלינאית תקשורת, ריפוי ועיסוק, טיפול באומנות וכו)
  • מרפאות כאב
  • טיפולי פיזיותרפיה והידרותרפיה

 

בעבודה חכמה ויסודית תוכלו לקבל עד 80% החזר על הטיפולים (ולעיתים גם החזר מלא).

עם ההרשמה כאן בעמוד (בצד שמאל), סוכן בעל רישיון ממשרד האוצר המתמחה בטיפול בתביעות בילדים בעלי צרכים מיוחדים יחזור אליכם לשיחה טלפונית קצרה.

לאחר השיחה, תדעו בדיוק מה עליכם לעשות, איפה לבטח, כמה ביטוחים לעשות וכמה החזרים אתם צפויים לקבל על הטיפולים ובכלל לביטוח לכל המשפחה. (זה מתאים גם למי שכבר יש לו ביטוח קיים ורוצה לדייק אותו עבור הצרכים שלו – אפשר לבדוק את הביטוחים הקיימים בהר הביטוח).

תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.