ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור כתב שירות אבחון מהיר

התמודדות בריאותית היא מורכבת גם ללא הבירוקרטיה המתישה. הבעיה היא שהבירוקרטיה קיימת במלוא עוזה בישראל. וכך, אנשים הנזקקים לקבל טיפול רפואי מוצאים את עצמם ממתינים חודשים לאבחון המחלה ממנה הם סובלים. בגלל האיחור באבחון, הם עדיין לא מצליחים לקבל את הטיפול הנכון להם והבעיה גדלה. כאן ריכזנו מידע על בדיקת איתור כתב שירות אבחון מהיר, איך עושים אותה ומה היא כוללת. מוזמנים להמשיך איתנו. לקבלת מידע נוסף בנושא, אתם מוזמנים לפנות לצוות ארנפלד ביטוחים שישמח לתת לכם מענה מדויק לנתונים שלכם.

 

מה זה כתב שירות?

לפני הכל חשוב להבין מה זה כתב שירות ולכן נתחיל דווקא בהסבר זה. מדובר בכיסוי ביטוחי נוסף לפוליסה הבסיסית. ביטוח בריאות לדוגמא כולל מימון עלות ניתוח פרטי בארץ או בחו"ל, אך הוא לא כולל מימון אבחון מהיר וכך, מי שמעוניין לקבל אבחון מהיר פרטי מבלי לשלם על שירות כזה מחיר יקר, פונה לרכוש כתב שירות נוסף לפוליסת הבריאות. מדובר במסמך בו מופיע פרטי הכיסוי הביטוחי וחברת הביטוח מצהירה מאילו ספקים ניתן לקבל את השירות. כתב שירות לא יכול להימכר לבד. תמיד הוא ימכר אך ורק למי שקנה את הפוליסה ומחירו לא יעלה על מחיר הפוליסה

 

מה כולל כתב שירות אבחון מהיר?

כתב שירות אבחון מהיר מאפשר למבוטח לעבור תהליך אבחון מהיר תוך זמן קצר. מבוטחים שנדרשים לבצע בדיקות המצריכות זמן המתנה רב בשירות הציבורי יכולים לקבל מימון לתור פרטי מהיר יותר שלא יצריך מהם המתנה רבה כל כך. כל חברת ביטוח תכלילי בכתב השירות שלה מגוון כיסויים נוסף, כרצונה. הנתונים לא אחידים לכל חברות הביטוח.

 

למה מבצעים איתור כתב שירות אבחון מהיר?

השאלה הזו מגיעה במקום. כי אנשים לא קמים ביום בהיר ומחליטים לבצע בדיקת איתור כתב שירות אבחון מהיר… מי שעושה את הבדיקה הזו יש לו מטרה. ריכזנו כאן את הסיבות העיקריות בשלן אנשים מבצעים איתור ביטוחים.

 

מקרה ביטוחי המצריך מימון רב

לפעמים רק לאחר שרואים כמה הביטוח יכול לחסוך עלויות, רק אז מעריכים את חשיבותו ופונים לבדוק מה מצב תיק הביטוח האישי הקיים. לעומת זאת, יש מקרים בהם מבוטח יודע שהוא מבוטח בכתב שירות אבחון מהיר, אך הוא לא יודע אל איזו חברת ביטוח עליו לפנות לקבלת השירות. ולכן, הוא עורך איתור זריז ומאתר את הנתונים.

 

כפל ביטוחי

מצב של כפל ביטוחי הוא מצב בו למבוטח יש יותר מביטוח אחד המציע את אותו הכיסוי. כך המבוטח משלם לאורך כל חיי הביטוח על שתי פרמיות למרות שבמימוש הביטוח, הוא לא יוכל לקבל סכום כפול… על פי נתוני חברות הביטוח, יש מיליוני שקלים שיכלו להיחסך עם ביטול כפל ביטוחים.

 

ייעול התיק הביטוחי

בסופו של דבר, עולם הביטוח מלא בתחרות. כל חברת ביטוח מנסה למשוך אליה כמה שיותר לקוחות. וכך, היא מציעה תנאים ייחודיים לה. אם המחיר חשוב לכם, תוכלו למצוא חברת ביטוח המציעה ביטוח במחיר נמוך. אם חשוב לכם דווקא טיב ואמינות החברה המבטחת, תצטרכו לבדוק את מדד החברה בנתוני משרד האוצר.

יש כאלו שחשוב להם שהביטוח יכלול דמי השתתפות עצמית נמוכים ויש חכמים שמקפידים דווקא על ההיקף הביטוחי והם בודקים את הרכב הביטוח ומעוניינים להרחיב את המעטפת הביטוחית ככל הניתן, בהתאם לצורך האישי. מה עושים במקרה כזה? מאתרים את הביטוחים ובודקים את הנתונים הקיימים. לאחר מציאת הנתונים, ניתן לערוך השוואת ביטוחים ולמצוא את הביטוח המתאים ביותר לצורך הקיים.

חשוב לזכור כי המחיר הוא לא זה שקובע. כי מה יעזור לשלם מחיר זול על הפרמיה החודשית, כשמדובר בחברת ביטוח המתנערת מאחריות בזמן אמת? צריך לדעת לא לוותר על אמינות החברה המבטחת ועל ההיקף הביטוחי הנדרש. ההמלצה היא להיעזר בסוכן ביטוח שיעזור בעניין.

 

איך מבצעים איתור כתב שירות אבחון מהיר?

הדרך לאיתור כתב שירות אבחון מהיר היא כמו איתור כל כתב שירות אחר. השלב הראשוני בדרך לביצוע הבדיקה היא לדעת לאיזה ביטוח כתב השירות נלווה. כיום ניתן לרכוש כתב שירות לביטוחים מסוימים בלבד:, ביטוח דירה, ביטוח בריאות וביטוח רכב. אם יש לכם כתב שירות, הוא נלווה לאחד מהם. במקרה של כתב שירות אבחון מהיר, ההשתייכות שלו תהיה לקטגוריית ביטוח בריאות.

בשלב הבא ניתן להיעזר באתר הר הביטוח הממשלתי לצורך איתור הביטוח אליו נלווה כתב השירות. במקרה של כתב שירות אבחון מהיר, הביטוח שיאותר הוא ביטוח בריאות. וכך, לצד ביטוח בריאות יופיעו כתבי השירות הנלווים לו.

מה זה הר הביטוח?

מדובר באתר ממשלתי שהוקם במטרה להנגיש את המידע הביטוחי למבוטחים שלא יודעים מה קורה עם הביטוח שלהם (והם הרוב). משרד האוצר הקים את האתר לאחר שהצטברו לא מעט תלונות על קושי באיתור מידע ביטוחי. כדי לאתר מידע היה צורך לפנות אל חברת הביטוח המבטחת, וכך, העניינים היו מתעכבים בהתאם להתנהלות חברת הביטוח. כיום, האתר זמין ללא הפסקה. כל אחד יכול לעשות בו שימוש ללא הגבלה וללא מחיר.

 

איך זה עובד?

כדי למצוא ביטוחים דרך האתר, יהיה עליכם להזין בו פרטים מזהים לאימות הנתונים. וכך, לאחר האימות, תוכלו לבחור בשירות הרצוי לכם. הקלקה על חיפוש ביטוחים על שמי תציג בפניכם את רשימת הביטוחים המופיעה על שימכם במערכת. את הנתונים האלו תוכלו לייצא לדו"ח מרוכז ותמציתי המכונה דו"ח הר הביטוח.

 

מה כולל דו"ח הר הביטוח?

הדו"ח כולל מידע על מגוון הביטוחים האלמנטריים. המידע יכלול:

  • רשימת הביטוחים הקיימים.
  • מספרי פוליסה של כל ביטוח.
  • שם החברה המבטחת
  • הדרך ליצירת קשר עם החברה
  • כתבי השירות הנלווים לפוליסה
  • מחיר הפרמיה
  • תקופת הביטוח

 

למה לא מסתפקים בדו"ח הר הביטוח?

גם לאחר הבאת הנתונים מדו"ח הר הביטוח, עדיין יש לא מעט "פיקשושים". פערי מידע עלולים להתרחש. זה יכול להיות בגלל מגוון סיבות:

  • המידע מתעדכן אחת לחודש ויכול להיות שהוא עדיין לא עודכן
  • חברת הביטוח לא העבירה את המידע בהסכמת המבוטח בעת הרכישה. יש חברות ביטוח המחתימות על כך בעת הרכישה. אל תחתמו על דבר כזה.
  • כאשר ביטוח נרכש על מספר דרכון ולא על מספר זהות, המידע לא יופיע.
  • טעויות הקלדה ושגיאות מתרחשות גם כאן.

 

מה עושים כדי לגבור על פערי המידע?

מבוטח שחשוב לו לקבל מידע מתא ומקיף על הביטוחים שלו, פונה לסוכן ביטוח שיסייע לו בעריכת בדיקה מקיפה. בדיקת ביטוחים מקיפה היא בקידה המבוצעת על ידי איש מקצוע וההמלצה היא לערוך אותה אחת לשנתיים וחצי בכדי למנוע עוגמות נפש בעתיד. במסגרתה סוכן הביטוח פונה אל חברות הביטוח לקבלת המידע, הוא בודק את נתוני כל ביטוח בפני עצמו וכך, יחד עם המבוטח הוא בודק אם הביטוחים הקיימים מתאימים לתנאי  החיים שלו או שיש צורך בהרחבת המעטפת הביטוחית או בערכית שינויים אחרים.

 

צוות ארנפלד ביטוחים כאן בשבילכם

צוות ארנפלד ביטוחים ישמח לסייע לכם בייעול התיק הביטוחי שלכם. צוות הסוכנות הוא בעל ניסיון והוא הצליח לעזור למאות מבוטחים בנושא.

איתור כתב שירות אבחון מהיר
איתור כתב שירות אבחון מהיר
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.