ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח ניתוח באמצעות דו"ח הר הביטוח

אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו נזקק לעבור ניתוח חיוני יקר, אך אין לו אפשרות לעבור את הניתוח בגלל שאין לו איך לממן ניתוח כזה. בתחום הבריאות לא מתפשרים על פחות וגם כשהמחיר הוא יקר יותר משמעותית, מעדיפים לפנות אל מנתח מומחה בעל הצלחות בתחום. מה עושים בכדי להתמגן ממקרים כאלו? רוכשים ביטוח בריאות שכולל ביטוח ניתוחים. מה זה ואיך מאתרים ביטוח כזה? על כך ריכזנו לכם כאן מידע. על כל שאלה בנושא, כתבו לנו. נשמח לסייע לכם, צוות ארנפלד ביטוחים.

 

מה זה ביטוח ניתוחי?

ביטוח ניתוחים הוא לא סוג מסוים של ביטוח העומד בפני עצמו. מדובר ברכיב ביטוחי המגיע בתוך פוליסת ביטוח קיימת. באופן כללי ביטוח ניתוחים נותן כיסויים ביטוחיים הקשורים להליכים כירורגיים. ריכזנו כאן את שמות הביטוחים בהם ביטוח ניתוחי יופיע בדרך כלל:

 

ביטוח בריאות:

לרוב, ביטוח ניתוחים יכלול כיסוי למגוון פרוצדורות כירורגיות. פוליסת ביטוח בריאות יכלול כיסוי למגוון שירותים רפואיים, כולל ניתוחים, אשפוז והוצאות רפואיות אחרות. היקף הכיסוי תלוי בתוכנית ביטוח הבריאות הספציפית שתרכשו.

 

ביטוח בריאות משלים:

חלק מהאנשים מסתפקים בתוכניות ביטוח משלים המספקות כיסוי נוסף על הביטוח הממלכתי הניתן להליכים רפואיים ספציפיים, כולל ניתוחים. תוכניות אלו מוצעות על ידי קופות החולים והן נחשבות לבסיסיות בלבד. מי שרוצה להרחיב את ההגנה הביטוחית שלו, רוכש לעצמו גם ביטוח בריאות פרטי שיפחית את עלויות הניתוח בצורה משמעותית.

 

ביטוח מחלות קשות:

ביטוח מסוג זה מעניק תשלום חד פעמי אם המבוטח מאובחן עם מחלה קשה מכוסה, אשר עשויה לכלול מצבים הדורשים ניתוח. התשלום יכול לשמש לכיסוי הוצאות רפואיות, לרבות פרוצדורות כירורגיות. לרוב, כל ביטוח בריאות פרטי יכלול גם ביטוח מחלות קשות, כך שאין כאן בשורה.

חשוב לציין שהטרמינולוגיה עשויה להשתנות, והכיסוי הספציפי להליכים כירורגיים יהיה תלוי בתנאים המפורטים בפוליסת הביטוח. אם אתם שוקלים כיסוי ביטוחי לניתוחים, מומלץ לעיין בקפידה בפרטי הפוליסה, לרבות מגבלות הכיסוי, החרגות וכל סעיפי תנאים קיימים. וכמובן, לדאוג להתייעץ עם יועץ ביטוח מומחה שיעזור לכם להבין את המאפיינים הספציפיים של תוכניות הביטוח השונות המוצעות לכם.

 

למה מאתרים ביטוח ניתוחים?

חיפוש אחר ביטוח ניתוח הוא צעד נבון מסיבות שונות, ואנשים עושים זאת ממגוון סיבות:

 

הגנה פיננסית:

אנשים רוצים לדעת שהם מבוטחים מפני מקרים לא נעימים והם מחפים על עצמם מבחינה כלכלית. הליכים כירורגיים עשויים להיות יקרים, וביטוח בריאות עשוי לסייע בכיסוי חלק ניכר מהעלויות. ביטוח ניתוחים מספק הגנה פיננסית על ידי הפחתת נטל ההוצאות הרפואיות הגבוהות. בנוסף, בלי קשר לביטוח ניתוחים , ניתוח עלול להוביל לתקופת החלמה שבמהלכה אדם לא יוכל לעבוד. כיסוי ביטוחי כגון ביטוח אובדן כושר עבודה, יכול לספק הגנה על הכנסה על ידי מתן תמיכה כלכלית בשלב השיקום או ההחלמה. לא כל אחד יודע מה התיק הביטוחי שלו כולל וכך אנשים פונים להרחיב את התיק הביטוחי ומאתרים את הביטוחים הקיימים ומרחיבים אותו כנדרש.

 

צורך בטיפול מיוחד:

מקרים מסוימים עשויים לדרוש טיפול רפואי מיוחד ויקר יותר מהרגיל. טיפולים רפואיים יקרים לא תמיד יקבלו מימון מקופות החולים וביטוח בריאות הכולל ביטוח ניתוחים יכלול כיסוי לניתוחים בשירותי הרפואה הפרטית, כך שכדי לגשת לטיפול רפואי, ניתן לגייס מימון מחברת הביטוח. בנוסף, ייתכן שניתוחים או הליכים רפואיים מסוימים לא יהיו מכוסים במלואם על ידי תוכניות ביטוח בריאות ממשלתיות ואז, לאחר שהמטופל רואה שהוא צריך ביטוח שיממן את העלויות הגבוהות, הוא פונה לבדוק את התיק הביטוחי שלו, בתקווה שיתמזל מזלו והוא ימצא שיש לו ביטוח בריאות שיציל את חייו.

 

ביטול כפל ביטוחי:

לא מעט אנשים משלמים על מספר ביטוחים זהים. מצב של כפל ביטוחי מכונה כך כאשר המבוטח רוכש את אותו הביטוח מספר פעמים. זה אומר שהוא משלם פרמיה חודשית כפולה, בגלל שיש לו מספר ביטוחים זהים. למרות זאת, אם ירצה לממש את הביטוח, הוא לא יוכל לקבל סכום כפול של פיצויים וחברות הביטוח ישלימו יחד את סכום הפיצוי הנדרש. כפל ביטוחי מביא הפסד כספי למבוטחים. בשביל למנוע אותו, צריך גם להגביר את המודעות לנושא, וגם לאתר את כל הביטוחים הקיימים ולבדוק אם יש ביטוחים כפולים שצריך לבטל. בביטוח ניתוחי ושאר הכיסויים הניתנים בביטוח בריאות, הכפל הביטוחי נפוץ הרבה יותר מיתר הביטוחים.

 

איך מאתרים ביטוח ניתוחים?

כדי לאתר ביטוח ניתוחים וכל ביטוח אחר, צריך להכיר את מערכת הר הביטוח באמצעותה ניתן לאתר ביטוחים בקלות ובנוחות. אם בעבר כדי לאתר ביטוח, היה צורך לפנות לחברות הביטוח בניסיון למצוא את הביטוח "האבוד" הרי שהיום תודות לאתר הר הביטוח, קל יותר להתנהל בתחום הביטוחים.

 

מה זה הר הביטוח?

מדובר באתר אינטרנט שהוקם במטרה להנגיש את המידע הביטוחי לכלל המבוטחים בישראל. משרד האוצר החליט לצאת במהלך זה לאחר שמעל שבעים אחוז מציבור המבוטחים בישראל טענו שהם לא יודעים מה קורה עם התיק הביטוחי שלהם, אין נגישות למידע הקיים וכדי לקבל את המידע צריך להתנהל מול חברות הביטוח שלא מקלות על העבודה… הר הביטוח הוא מנוע לחיפוש ביטוחים וקבלת מידע על הביטוחים הקיימים, יש ביטוחים שיופיעו בו ויש ביטוחים שלא.

 

איך משתמשים בהר הביטוח?

כדי לאתר ביטוחים באמצעות האתר, יהיה עליכם להיכנס לאזור האישי באתר (תוכלו להיכנס לאותו אזור אישי גם דרך מערכת ההזדהות הממשלתית), להזין פרטים משהים לאימות הנתונים ולבחור בשירות חיפוש ביטוחים על שמי. לאחר בחירת השירות, יופיע דו"ח הר הביטוח לפניכם. מדובר בדו"ח המרכז את נתוני הביטוחים המופיעים במערכת הר הביטוח. את הדו"ח עצמו תוכלו לייצא לכתובת המייל האישית שלכם ולמפות אותו ביישוב הדעת.

 

מה דו"ח הר הביטוח יכלול?

  • שמות הביטוחים הקיימים
  • מספרי הפוליסות
  • שמות החברות המבטחות והדרך ליצירת קשר עימן.
  • בביטוח בריאות יופיע פירוט כל הכיסויים הנכללים בביטוח
  • כתבי שירות נלווים לפוליסה
  •  גובה הפרמיה החודשית
  • תוקף הביטוח
  • סוג הביטוח – אישי / קבוצתי

חשוב לזכור, דו"ח הר הביטוח מביא את המידע הראשוני למי שרוצה לדעת מה קורה עם התיק הביטוחי שלו. אבל אחרי שמאתרים את הביטוח הנדרש, אפשר להמשיך ולהעמיק עוד יותר בנתוני הביטוח. אחרי שיש את דו"ח הר הביטוח, קל יותר לדעת מה קורה, אל מי צריך לפנות, מה צריך לעשות והאם יש צורך בביטול ביטוחים יקרים או כפולים, הרחבת הביטוח הקיים וכו'.

  • ליצירת קשר עוד היום לאיתור כלל הביטוחים שלכם וחסכו כך הרבה כסף לחצו כאן.

לסיכום

איתור ביטוחים מסוימים היא פעולה נפוצה הנעשית ממגוון סיבות. ההמלצה היא לבצע בדיקת ביטוחים שגרתית אחת לשנתיים בכדי להימנע ממצב של כפל ביטוחי / תשלום על ביטוחים יקרים / ביטוחים חסרים. בדיקת הביטוחים מצריכה מיומנות והיכרות עם הנתונים בשטח ולכן מי שרוצה להנות מתוצאות אפקטיביות בשטח ולהגדיל את יעילות המעטפת הביטוחית הקיימת, פונה לאיש מקצוע לעריכת הבדיקה הזו. צוות סוכנות הביטוח ארנפלד מצליח לסייע ללקוחותיו לייעל את התיק הביטוחי ולחסוך כסף. עכשיו גם אתם יכולים לעשות את זה, בכוחות עצמכם או בעזרת הצוות שלנו שישמח לסייע לכם.

איתור ביטוח ניתוח באמצעות דו"ח הר הביטוח
איתור ביטוח ניתוח באמצעות דו"ח הר הביטוח
תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.