ארנפלד סוכנות לביטוח

איתור ביטוח ניתוחים משלים שב"ן

לא כולם יודעים, אבל יש ביטוח ניתוחים משלים שב"ן. הרי כל קופת חולים מציעה למבוטחים בה ביטוחים משלימים שונים. בין הביטוחים הנפוצים ניתן לגלות את ביטוח הניתוחים אך גם הוא מוגבל ולא מכסה הכל, באו חברות הביטוח הפרטיות ומציעות ביטוח ניתוחים משלים שב"ן. כך ניתן לרכוש ביטוח זה ללא חשש של כפל ביטוחי. כאן סיקרנו עבורכם את הדרכים בהם תוכלו לבצע איתור ביטוח ניתוחים משלים שב"ן. בואו נתחיל. 

 

מהו ביטוח ניתוחים משלים שב"ן?

כפי שניתן להבין, מדובר בביטוח המשלים את החסר בביטוח המשלים המוצע על ידי קופות החולים. ביטוח זה ניתן לרכישה אצל חברות הביטוח הפרטיות במסגרת ביטוח בריאות פרטי. ביטוח ניתוחים משלים שב"ן הוא ביטוח המכסה את העלויות אותן הביטוח המשלים לא מכסה בשלמות. במסגרת ביטוח זה תוכלו לקבל החזר על השתתפות עצמית ששילמתם, כיסוי הוצאות רפואיות נדרשות כמו אחות פרטיות וכן הלאה. יש כאלה שלא יודעים אם יש להם ביטוח כזה וכך, כאשר הם מגיעים למצב רפואי המצריך ניתוח כירורגי, הם נזכרים לבדוק אם יש להם ביטוח כזה. אל תחכו עם איתור ביטוח ניתוחים משלים שב"ן,  בדקו את הנתונים למניעת עוגמת נפש.

 

למה לבצע איתור ביטוח ניתוחים משלים שב"ן?

הסיבות לאיתור ביטוחים הן רבות. כאשר מדובר בביטוח ניתוחים, המגוון גדל עוד יותר… ריכזנו כאן עבורכם את מגוון הסיבות המובילות בשלן אנשים פונים לאתר את ביטוח הניתוחים שלהם.

 

התמודדות עם מצב רפואי מורכב

לפני כניסה לניתוח המטופל צריך לשלם על הניתוח, לבחור רופא מנתח לדאוג לעלויות רופא מרדים וכל המסביב. כאשר יש למטופל ביטוח משלים שב"ן הוא מבוטח במסגרת קופת החולים, הוא מקבל כיסוי נרחב אך לא מספק. הוא עדיין צריך לשלם דמי השתתפות עצמית גבוהים, הוא לא יכול לבחור איזה רופא שירצה, הוא צריך להשלים לא מעט סכומים מכספו וכדי לצמצם עלויות, בשלב הזה רבים פונים לבדוק מה קורה עם תיק הביטוחים שלהם. האם יש להם ביטוח ניתוחים משלים שב"ן שיוכל לכסות את כל העלויות הנלוות שעבורן הם מחפשים מימון…

 

הרצון לוודא שאין כפל ביטוחי

ביטוח ניתוחים המוצע למכירה על ידי חברות הביטוח הפרטיות כוללות רכיבים זהים לביטוח משלים שב"ן וכך, לא מעט מבוטחים משלמים על ביטוח כפול. כדי למנוע כפל ביטוחים, יש לאתר את ביטוח הניתוחים הקיים על שימכם ולבדוק האם מדובר בביטוח ניתוחים רגיל או בביטוח ניתוחים משלים שב"ן. כפל ביטוחי הוא מצב בו משלמים למספר גופי ביטוח על ביטוח כלשהו, ולמרות זאת, במקרה ביטוחי לא מקבלים פיצוי גבוה יותר בשל התשלום הכפול. הסכום מתחלק בין החברות המבטחות והמבוטח יוצא מפסיד מהסיפור. כדי למנוע מצב כזה חברות הביטוח הפרטיות מציעות ביטוח בריאות משלים שב"ן, כך המבוטח בטוח שאין בביטוח רכיבים כפולים. האם זה אכן כך? על כל מבוטח לבדוק זאת בעצמו. לפעמים מדובר בטריק שיווקי של חברת הביטוח ותו לא.

 

ייעול התיק הביטוחי

את התיק הביטוחי שלכם, תמיד תוכלו לייעל. מחירי הביטוח משתנים ללא הרף וכך, אתם יכולים למצוא חברות ביטוח המציעות ביטוחים מקיפים במחירים מצחיקים וכן להפך, ביטוחים שבעבר נמכרו במחיר מוזל נמכרים היום במחיר יקר… בקלות ניתן לייעל את התיק הביטוחי: לבטל את הביטוחים היקרים והלא מספקים ובמקומם לרכוש ביטוחים מקיפים ברמה מספקת אך גם במחיר משתלם. איחך עושים את זה למעשה? באמצעות עריכת השוואת ביטוח ניתוחים.

 

איתור ביטוח ניתוחים משלים שב"ן – איך מבצעים זאת?

איתור ביטוח ניתוחים משלים שב"ן מתאפשר במגוון דרכים. ריכזנו אותם כאן לפניכם, חלקן מובילות יותר וחלקן הרבה פחות. בין כך ובין כך, כדי לערוך בדיקה כזו, כדאי שתכירו את מגוון הדרכים:

 

בדיקת נתוני הדו"ח השנתי

חברות הביטוח הפרטיות מחויבות לשלוח אחת לשנה דו"ח ביטוח שנתי בו הן מרכזות את נתוני הביטוחים שלכם. הנתונים המופיעי בדו"ח נותנים מידע רק על ביטוחים חיים ובריאות, על שאר הביטוחים שלכם, לא תוכלו לקבל מידע דרך הדו"ח הזה. על כל פנים, מדובר בביטוחים מספיק חשובים כדי לא לזרוק את דו"ח המידע השנתי המתקבל בדואר.

 

בדיקת נתוני דו"ח החיוב החודשי

על ביטוח ניתוחים משלמים כל חודש מחדש… בדקו בדו"ח החיוב החודשי עבור איזה חברות ביטוח אתם משלמים מידי חודש ועל מה התשלום מועבר? מה כולל הביטוח שלכם והאם מדובר במחיר הגיוני? כמעט את כל הנתונים האלו תוכלו להגיע לאחר עיון בדו"ח החיוב החודשי.

 

בדיקת נתוני חברת הביטוח

אם אתם זוכרים באיזו חברת ביטוח רכשתם את הביטוח שלכם, תוכלו לפנות אליה ישירות לצורך קבלת הנתונים. הבעיה היא שדרך חברת ביטוח אחת לא תוכלו לקבל מידע על ביטוחים זהים שיש לכם בחברות ביטוח אחרות. מסיבה זו פונים לבצע בדיקת איתור ביטוח ניתוחים משלים שב"ן דרך דו"ח הר הביטוח.

 

בדיקת דו"ח הר הביטוח

אתר הר הביטוח הוקם במטרה להנגיש מידע לציבור המבוטחים בישראל. לא כל אזרח ישראלי יכול לדעת מה קורה אם תיק הביטוחים שלו כאשר אין לכך דרך אחת מסודרת וברורה. לאחר שנתוני משרד האוצר הצביעו כי מעל חמישים אחוז מציבור הישראלים משלמים על כפל ביטוחי מיותר, הוחלט כי יוקם אתר שינהל מערך מידע מסודר לגבי כל הביטוחים הקיימים. כך באמצעות כניסה לאזור האישי, תוכלו לבחור את השירות הרצוי ולקבל דו"ח המרכז את נתוני הביטוח האישיים שלכם. השימוש באתר הוא נוח וידידותי. כל אחד יכול לעשות זאת. הבעיה האמיתית היא בחוסר המידע הקיים במערכת.

חסרונות אתר הר הביטוח הממשלתי

אמנם אתר הר הביטוח הצליח להנגיש את המידע הביטוחי לכל מבוטח. אך לא ניתן להתעלם מהכשלים המלווים את המערכת כמו כל מערכת דיגיטלית הנבנית. יש לא מעט טעויות טכניות המובילות לשיבוש הנתונים. יש מקרים בהם חברות הביטוח מחתימות את המבוטח על אי העברת המידע הביטוחי לאתר הר הביטוח וכך יש מידע שלעולם לא יופיע באתר הר הביטוח. במקרים בהם הביטוח חדש יחסית והוא נרכש בחודש האחרון, הוא יופיע באתר הר הביטוח רק כעבור חודש. כך שבלא מעט מקרים המבוטחים עדיין לא מקבלים את מלוא המידע מדו"ח הר הביטוח ולכן הם פונים לאופציה היעילה ביותר – פנייה לסוכן ביטוח לצורך בדיקת ביטוחים מקיפה.

 

בדיקת מקיפה של סוכן ביטוח מקצועי

סוכן ביטוח עוסק בענף הביטוח מידי יום. הוא מכיר את הנתונים והוא יודע מה המחירים הממוצעים. למרות זאת, הוא לא בוחל בערכית סקר שוק נוסף מותאם לביטוחים שאתם צריכים. סוכן ביטוח יבדוק עבורכם מהם הצרכים עליהם אמורים לענות הביטוחים שלכם. הוא יבדוק מה הביטוחים שלכם כוללים בתכל'ס ואיך ניתן לייעל אותם בצורה שתשתלם לכם. הבונוס הגדול הוא כי בדיקת ביטוחים כזו לא עולה כסף במרבית המקרים וכך הסוכן יבדוק ויגיע אליכם עם מסקנות ברורות בליווי המלצות לשינוי התיק הביטוחי. את השינויים אתם אלו שבוחרים אם להפעיל או לא וכך האחריות נשארת שלכם.

איתור ביטוח ניתוחים משלים שבן
איתור ביטוח ניתוחים משלים שבן

 

ישנן מספר דרכים לאיתור ביטוח הניתוחים אשר בידיכם אך הבולטות מביניהם הינן איתור דרך דו"ח הר הביטוח וייעוץ עם סוכן ביטוח. דו"ח הר הביטוח וגם השיחה הראשונית עם סוכן ביטוח הינם בדיקות חינמיות ועל כן כמובן שישנה עדיפות לעשות את הבדיקות הללו. לעוד פרטים כנסו לקריאת הכתבה.
הסיבות העיקריות לאיתור ביטוחים הינן, התמודדות עם מצב רפואי מורכב, הרצון לוודא שאין כפל ביטוחי, וייעול התיק הביטוחי. יש לציין כי לא משנה מה הסיבה בגינה אתם רוצים לבצע את הבדיקה מדובר בבדיקה חינמית ועל כן כמובן שעדיף לבצעה, במקרה הטוב תחסכו כסף ובמקרה הגרוע ביותר תבזבזו מספר דקות.
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.