ארנפלד סוכנות לביטוח

ביטוח חיים אונליין – הדרך הקלה לרכישת הכיסוי הביטוחי

העולם עבר לרשת האינטרנטית, ועל אף השמרנות של עולם הביטוחים, גם עולם זה הצטרף לתהליך זה.

ביצוע עסקאות דרך הרשת במקרים רבים יכול לחסוך לנו מאמץ, כסף וזמן רב.

בנוסף על כך, עסקאות אלו יהיו עסקאות ללא לחצים מצד מוכרנים אשר מעוניינים להגדיל את עמלת המכירה שלהם על חשבון טובת הלקוח.

בתוך כך, ביטוח חיים הוא אחד מן הביטוחים הפופולריים ביותר בשוק הישראלי, ובנוסף על כך כפי שנסביר לאורך המאמר זהו גם הביטוח אשר מאד כדאי לעשות דרך הרשת המקוונת בשל הרגישות הגבוהה של אנשים למוות של יקיריהם.

אף על פי כן, רבים אינם יודעים כיצד ניתן לעשות ביטוח חיים, ואף ביטוחים בכלל, דרך הרשת או נמנעים מכך מסיבות שאינן רציונליות.

הם חוששים לעשות טעויות ולהסכים לפוליסות אשר נעשו דרך הרשת ולהותיר בכך חלל אשר יותיר אותם לא מכוסים בהמשך הדרך.

זאת על אף שהסיכונים והאפשרות לעשות טעות גדולה הרבה יותר בדרך המסורתית אשר כוללת מתווכים ואנשי אמצע מטעם חברת הביטוח.

במאמר זה אנו ראשית נציג את הסיבות בגינן מומלץ לדעתנו לרכוש את ביטוח החיים באופן מקוון ולאחר מכן נדריך אתכם כיצד לרכוש ביטוח חיים אונליין על מנת שלא תתקלו בבעיות טכניות ואף ניתן המלצות ודגשים שונים אשר יסייעו לכם בפעולות האמורות.

זאת על מנת שיהיה לכם את הכח לפעול בכל דרך שתרצו ולא תבחרו בנציגים אנושיים רק בשל חסם או חשש טכנולוגי. 

 

מדוע כדאי לרכוש ביטוח חיים דרך הרשת?

רכישת ביטוח חיים דרך הרשת מעניקה יתרונות מגוונים המתבטאים הן במחיר והן במאמץ והזמן הנדרש מהלקוח. להלן מספר היתרונות אשר לדעתנו הינם המרכזיים והחשובים ביותר בגינם עדיף וכדאי לרכוש פוליסת ביטוח חיים דרך הרשת:

אין מניפולציות לרכישת פוליסה מנופחת ויקרה יתר על המידה – על פי בדיקות אשר נעשו על ידי גורמים עצמאיים הפערים בין פוליסות ביטוח החיים של אנשים בעלי מצב בריאותי וגילאים דומים עומדת על עשרות אחוזים, ואף יכולה להגיע במקרים חריגים לכמעט 100%.

הסיבות לכך נובעות בין היתר משום שעשיית ביטוח החיים נשענת על פחדים לא רציונלים אשר מקושרים למוות, ויוצרים אצלנו את הרצון לשלם יותר בעבור קבלת תחושת ביטחון בנוגע למוות, תחושה אשר אינה נכונה.

בהתאם לכך גורמים מוטים כמו חברות הביטוח ואפילו סוכן הביטוח במידה והוא אינו מקצועי, ינסו להפעיל לחצים ולעודד פחדים אשר אינם רציונליים בנוגע למוות, על מנת לעודד אתכם לרכוש פוליסות מנופחות ויקרות אשר אינכם צריכים כלל וכלל. זאת במקום לרכוש פוליסות מהודקות המתאימות לצרכים שלכם, כפי שהייתם רוכשים במידה והייתם פועלים באופן עצמאי ללא מתווכים.

לכן לרכישה ברשת ישנו ייתרון משמעותי כאשר מדובר בפוליסה הניתנת למניפולציות רגשיות והפחדות מהם הייתם רוצים להימנע בטרם אתם מסכמים את תנאי הפוליסה.

הוזלת השירות מתגלגלת גם אל הצרכן – כתוצאה מתשלום באופן מקוון, חברת הביטוח חוסכת כסף רב על כך שלא צריכה לשלם עמלות לנציגי המכירות העובדים אשר השלימו את המכירה. חיסכון זה מתגלגל גם אל הצרכן, אשר צפוי להנות ממחירים זולים יותר מאשר היה יכול לקבל במידה והיה רוכש זאת דרך נציג של חברת הביטוח אשר היה "גוזר" על חשבונו עמלת מכירה של ביטוח החיים, אישית הייתי בודק מול הסוכן ביטוח שלי הצעת מחיר, לפעמים יש לסוכן הנחות חברה שמגלמות מחיר נמוך יותר מאשר היצרן מציע, ורק לאחר מכן בודק אונליין האם ניתן לשפר את העלות.

הרפורמה בשוק ביטוח החיים – כפי שנפרט בהרחבה בהמשך, בשנת 2019 נוצרה רפורמה ביוזמת המחוקק אשר נועדה להוזיל עלויות בתחום ביטוח החיים. אחד האפקטים החשובים בהקשר זה הוא שנוצרה שפה אחידה יותר והגבלות על חברות הביטוח אשר נועדו למנוע גביית יתר. בכך הפכו ביטוחי החיים לדומים יותר לביטוחי הרכב אשר אותם כולם כמעט כבר יודעים כי ניתן לרכוש באופן מקוון בצורה יעילה ובטוחה.

 

כיצד רוכשים ביטוח חיים דרך הרשת?

על מנת לרכוש ביטוח חיים דרך הרשת ניתן פשוט להיכנס לאתרי חברות הביטוח ולהזין את הנתונים הרלבנטיים הנדרשים כמו גיל, מצב בריאותי, מגדר, סכום הפוליסה וכיוצא בזה ולראות מהו מחיר הפוליסה המוצע על ידי חברת הביטוח.

אך על אף האמור חשוב לאחר קבלת הצעה כלשהי, להשוות את הצעת הפוליסה תוך שימוש במנוע ההשוואתי היעיל של משרד האוצר, הקיים במחשבון משרד האוצר.

בשנת 2019 הרגולטור יזם רפורמה מקיפה בתוך שוק ביטוחי החיים אשר נועדו להוזיל את מחיריהם, זאת מאחר שהם היו גבוהים מאד ביחס למדינות אחרות בעולם וכללו פרצות רבות אותם ניצלו חברות הביטוח. בתוך כך, הגביל המחוקק את גובה הפרמיה אשר ניתן לקחת בעבור פוליסות שונות בסיטואציות שונות. על מנת לאכוף זאת יצר משרד האוצר מחשבון ייעודי אשר נועד להבטיח כי חברות לא יגבו מחירים האסורים בחוק בדרכים שונות.

המחשבון יציג בפניכם את כלל החברות הפועלות בשוק הביטוחים אשר יכולות להתחרות עם הצעה זו או אשר מציעות הצעות יותר טובות ואף יאפשר לכם לבקש ליצור עימן קשר. כך תוכלו להבטיח כי ההצעה אותה תסגרו תהיה הצעה תחרותית וכל זאת מן המחשב שלכם. חברת הביטוח תהיה מחויבת לעמוד בהצעת הביטוח אשר מוצגת באתר משרד האוצר למשך 30 ימים, כך שחברת הביטוח לא תוכל להתחמק מן ההצעה בטענות שונות.

לאחר לקיחת ההצעה הטובה ביותר לפי אתר משרד האוצר, כדאי להיכנס לאתר של חברת הביטוח האמורה ולבחון האם דרך שם ניתן יהיה לקבל הצעת ביטוח טובה יותר. במידה ויש ברשותכם זמן פנוי, אנו אף ממליצים לקחת את 3 ההצעות התחרותיות ביותר ולבחון אותם בהתאם באתר החברה, שכן ייתכן כי תמצאו הצעה אטרקטיבית יותר בקרב חברות אלו ולא רק בקרב החברה אשר ממוקמת במקום הראשון במחשבון משרד האוצר.

 

אתם אלו אשר צריכים להחליט האם ביטוח חיים רלבנטי עבורכם

במקרים רבים באתר זה המלצנו לכם בנוגע לביטוחים שונים להיות אדונים לגורלכם. כלומר להחליט בעצמכם באמצעות פרמטרים רציונליים כמו אלו אשר העלנו בשני הפרקים הקודמים האם כדאי לעשות ביטוח מסוים.

דבר זה מקבל משנה תוקף בנוגע לרכישת ביטוח חיים הניתן ללחצים ולכן הדבר ההגיוני לעשות הוא ביטוח באופן מקוון.

זאת מאחר  עליכם להכריע האם אתם זקוקים לביטוח חיים באמצעות ניהול שיח כנה בעצמכם ללא גורמים אשר ינסו להפעיל לחצים רגשיים. אין זה חריג כי חברת ביטוח תפעיל לחצים ומניפולציות באופן ישיר או עקיף, וכן שאלות אשר פועלות על מנגנונים רגשיים אשר מונעים החלטה הגיונית אשר תועיל לך ולילדייך. בעוד באופן מקוון אתם מתנתקים מלחצי חברות הביטוח ופועלים באופן עצמאי וכך בוחרים את הפוליסה המדויקת ביותר בעבורכם.

 

סיכום והמלצות

לסיכום, ביטוח חיים הינו ביטוח אשר נועד להבטיח את שמירת רמת חייהם של יקירכם לאחר מוות. זאת מתוך תפיסה כי לאחר המוות יתקשו אותם אנשים לשמור על רמת הכנסה הן בשל אובדן ההכנסה והן בשל התמודדות עם המקרה המצער.

כיום, ניתן לעשות ביטוח חיים דרך הרשת באופן מהיר, יעיל ובוודאות גבוהה כי ההצעה אשר קיבלתם הינה הטובה ביותר זאת הודות למחשבון של משרד האוצר אשר משווה את ההצעה להצעות מצד כל חברות הביטוח הפועלות בשוק הישראלי.

לכן, אנו ממליצים בחום לעשות שימוש בכלים המקוונים הקיימים לעשיית ביטוח חיים דרך הרשת. כלים אשר יחסכו לכם מניפולציות ולחצים מצד חברות הביטוח ויבטיחו כי ההצעה אותה אתם לוקחים הינה הצעה מהודקת, התפורה למידותיכם, זולה וללא תוספות אשר אינן רלבנטיות בעבורכם.

תמונה של קובי ענבר
נשמח לעמוד לשרותכם בכל נושא
השאירו את פרטיכם
ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
כתבות נוספות בנושא
שלום, אני מעוניינ/ת לייצור קשר עם סוכן ביטוח, אשמח לקבל פרטים.